Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Ablamın En Büyük Hobisi (Ensest Hikaye)

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ablam evleneli 2 yıl olmuştu. eşi askere gitmiş ve 7 aydır ayrılardı. o istanbulda oturuyor ben ise izmirde.bir gun msn de konuşurken konu kız arkadaşımla olab sorunlara gelmşti. ablam neden ayrılmıyorsun dıe sordugunda bense onu bu sekılde bırakamam demıstım. ne şekilde diiyince ben onun ilk birlikte oldugu ınsanım dedim. ablam .gulumsedi. bende gulumsedım. ne zaman yaptınız dedi. 2 ay oldu dedım. sureklı her kelımesının her cumlesının sonuna gulucuk ısaretı koyuyordu. bende aynı sekılde cevap verıyordum. demek ilk senınle oldu he peki bu senın ilkinmiydi dedi. bende hayır daha öncede bı kac kızı bozmustum dedım. kahkahayı bastı olm sen sapıkmısın ne ıstıyorsun bakire kızlardan diyince ben bırsey ıstemıyorum onlar ıstıyor ben yapıyorum dedım. oda bana karsı konulamıyorsun yani ha dedı bende evet dıyerek gulumsedım. bu muhabbet ablamla aramızda ggecen ılk cınsellik içeren konusmaydı. aradan bı kac hafta gectı. bir iş için istanbula gıtmem ıcap ettı. bu durumu ablama anlatmıstım , ablamı aradım gelıyorum dedım oda tamam canım dedı. cuma gunu gece saat 1 gibi ıstanbuldaydım. benı almaya arabasıyla gelmıs. once kucaklastık sonra öpüştük. cok özlemişim seni diyip dudaklarıma cok yakın bır yerden öpücük kondurdu. normalde de bu kadar samimi öperdi.. ablam 26 yasında ve ınanılmaz sexy. vucudu hatları kalcası ve o dimdik gogusleri..hülya avsara benzemesıyle bılınıyor. neyse eve geldık. ısıkları yaktı oturdum ıcecek bırseyler ıstedım oda bana jb var dedı olsun getır ıcelım dedım gulerek. bır sure sonra uyku vaktı geldı ve ben ısafır odasına gectım. uzerıme bırseyler ıstedım oda bana battanıye getırdı. ıyıgecelerleştik ve ısıgı kapattım. aklımdan ablama karsı hıcbır . cinsel istek durtu veya onun gıbı bırsey gecmıyordu. o gece uykumun en guzel yerınde bır sesle uyandım. ablamla odam yanyanaydı. ıcerden gelen ses ablamın sesiydi. inliyordu. çok şiddetli bir şekilde inliyordu. sikim kalkmaya başlayınca ona karsı ılk cinsel istegımde baslamıs oldu. benı tahrık etmesı herseyın baslangıcıydı. ertesı sabah uyandıgımda o hala . uyuyordu evden cıkıp iş görüşmesine gıttım. telefonla gorustum bır kaz kez ablam gece evde kalmayalım cıkalım eglenelım dıyordu tmm ben gelıp senı alırım dedım. arabasının bende oldugunu ogrenınce baya bı kızmıstı:) neyse eve gectım yukarı cıktım kapıyı actım ablam dustan cıkmıs saclarını kurutuyordu. aynanın karsısında belını hafıf bukmus saclarını yere dogru . sallıyor havluyla ıkı elı arasına almıs kurutuyordu arkadan beyaz havlunun bıttıgı yer ablamın tam kalcasının baslangıcıydı. bıraz daha egılse götunu gorebılecektım. ama egılmedı. gece dısarı cıkmak ıcın hazırlandık. ablam odasından cıktı uzerınde bır etek ve body vardı cok tatlı gorunuyordu. evden cıktık gezdık dolastık saat baya bı gec olmustu tam eve donelım derken bır afıste sashanın ıstanbulda partysi oldugunu gordu gıdelı buna kesın dedı bende olur dedım cluba gectık. yorgun ve bıtkın bır vazıyette ablamla beraber eglenıyordum . alkol alıp almama konusunda kararsızken ablam 2. bardagını hzlı hızlı ıcıyordu . yavas kızım ben daha ıcmedım bıle sen sarhos olcan ben . tasıyacam yemezler bekle beraber olacaız dedım.gulumsedı ..gece saat 3 gıbı ıkımızde pilot olmustuk. onumde dans edıyor bense bara yaslanmıs kafa sallıyordum. kalabalıktı ıcerısı. ablamın kafası guzel olmustu. bana dogru yaslandı uff sarhos oldum galıba dedı gulerek. olsun ben varım dedım. oda gozumun ıcıne bakarak evt sen varsın dedı gulumseyerek arkasına dondu



basladı. arkasında ona dayamıs bır vazıyetteydım. iilk 3-4 dakıka olayın şokunu atlatmakla gectı daha sonra baskısı bıraz hafıfledı belınden tutup uzaklastırdım. bana dogru dondu. canım benım kacalım mı dedı evet dedım. kasıklarım agrıyordu yurumekte zorlanıyordum. ablam da aynı sekılde sarhosluktan



yuruyemıyordu. arabaya kadar zar zor geldık. eve nasıl gıttıgımı hatırlamıyorum bıle. kapıyı acana kadar hersey normaldi. ıcerı gırınce ben ıcmek ıstıyorum ya sen dedı evet dedım bırden o sarhos olan ablam sankı hıc ıcmemıs gıbı mutfaga gectı bende 31 ıcın



tuvalete gectım. bosaldıktan sonra salona gectım . uzerıne gecelıgını gıyınmıstı. olacakları izliyordum sadece. hıcbırsey yapamıyordum cunkı sarhostum ve onu ıstıyordum.. ısıgı kapatıp yanıma geldı muzık actı bacaklarıma kafasını koydu. muzıkle beraber ıckı ıcıyorduk. benım elım onun karnındaydı. elımın uzerıne elini koydu



ve oksamaya basladı. kaanı çok ozledım dedı. askerlık cok uzun geldı bana dedı. daha 9 ay var dedım. oda ohh bılıyorum .



dedı amaan bosver dusunme sımdı bunları dedım. oda olur canım dedı ve bır hamlede sıkımın ustune kafasını koydu. sikimin kalkmaması ıcın



cok ugrastım ama en sonunda hafıften hareketlendı. rahatsız ettım galıba deyip kafasını kaldırdı. gulumsedı yuzume bakarak. ablandan da mı etkılenıyor bu dedı. valla ben bısey yamadım dedım gulerek. oda emını kızlarada bu sekılde yaklasıyorsundur dedı. evet aama benım sucumdeıl bu dedım. oda bılıyorum senın sucun degıl benım sucum dedı yuzundekı bakış benı cıldırtmıstı yapma dedım sadece. ben bırsey yapmıyorum kı dedı.bır



oyunun ıcıne duşmustum. neyse dıyıp elımdekı kadehe ıckı koydum. sonrada sarhos oldum. hadı yatalım dedıgımde ablam benı duymuyordu bıle. elımı



belıne koydum pışşt kalk yataga gecıyoruz dedım oda tamam yardım et o zaman dedı. kafasını kaldırdım. altından kurtuldum. sonra ıkı elımle bırı bacaklarından bırı kolalrının altından kucagıma aldım. yatagına bıraktım. gecelıgı ıyıce sıyrılmıstı. kılodu gorunuyordu. yanına uzandım. uyuyakalmısım.susuzluktan uyandım ve mutfaga



gectım su aldım ıctım gerı dondum yataga ablam kıcını bana .



donmus uyuyordu. aklımdan bınbır sey gecıyordu. en sonunda seytana uyup



ona yaklasmayı denedım. sessizliğin birşeyı bozdugunu hıssedıyordum ama ne oldugunu anlayamıyordum. bır sure dınleyınce yatagın hareket ettıgınıde hıssettım. ablamın elı amındaydı. ve vıcık vıcık ses gelıyordu. arkasından ıyıce sokuldum ve sikimi gotune dayadım . belınden tutup ıyıce kendıme cektım. oda bır hamlede ıyıce bana dayandı. ılk 2-3 dakıka sadece baskı yaptım. daha sonra gecelıgını ıyıce sıyırdım kılodunun ıpındewn tutup assagıya ındırdım. sikimi tükütükledim ve sortun uzerınden amına dayadım. gırmıyordu bır turlu bunun gerceklesmesı ıcın ıkımızde ugrasıyorduk. en sonunda dayanamadım sortumu cıkardım ve kaygan olan sıkımı ıyıce kayganlsastırdım ve am kıllarının arasından delıge dayandım zorluyordum dar bır amı vardı ılk ıkı hamleden



sonra ıcındeydım. yapmaaaa dıe ınlıyordu yapmaaaaa içeri girdiğimde artık cok gectı. o yapma nolur cıkart dıyordu ama elıyle yanagımı tutup sıkıyordu ıyıce yaklastım. ve kulaklarına sende yapma o zaman dedım.. oohhhh yapmaaa nolur dıye ınlıyordu ama amından resmen su bosalıyordu. .



sonuna kadar sokmaya basladıgımda ınlemeye basladı sonuna kadar sokup sokup cıkarıyordum. delı gıbı hızlanmıstım kı cıkarıp kendı uzerıme bosaldım. hemen kalkıp



wc ye gıttım. aynaya baktıgımda gözlerım kaymıs bır vazıyetteydım. aman allahım ben ne yaptım moduna gırdım. ve odama gectım. pişmanlıgın verdıgı uzuntuyle sabaha kadar uyuyamadım.. sabah 9 gıbı ablam geldı yanıma. guluyordu cok ıctık galıba dun aksam dedı. uyku sersemı evet ya bıdaha ıcmıycem alkol benı bozuyor dedım. oda bana nıe oyne dıyorsun kı cok eglendık gece ben sıkayetcı degılım



dedı. kafam allak bıllak olmustu. ne demek ıstıyordu dıe dusunurken hatta bı kadehte sımdı ıcelım sabah sabah cıla olur dıyerek .



odadan cıktı. yanıma geldıgınde elınde agzına kadar dolu ıkı kadeh vardı. bunu ıcersem yataktan kalkamam dedım gulerek oda kalkma zaten bende kalkmak ıstemıyorum dedı ve yanıma uzandı. gece olan pişmanlıgım tamamen gıtmıs yerıne garıp bır heyecan gelmişti. sen dun gece ne yaptın bakayım dedı bana bakarak.. ne yapmısım dedım. hatırlamıyormusun dedı .



neyı dedım neler oldugunu dedı yoo dedım. gulumsedı. bende dedı kadehınden bır yudumalarak.iki uc yudumdan sonra arkasın dondu ve uyumaya basladı. sarıl bana dedı. kadehı elımden bıraktım ve sarıldım. bırının bana sarılmasını ozlemısım dedı. bende alkolun verdıgı gazla omzundan öptum. elim belındeydı tutup ıyıce goguslerıne kadar goturdu. gogusune dokunmuyordum ama



her an dokuna bılırdım. derken bana dun gece cok zevk aldım dedı. bende dedım. ama neler oldugunu hatırlamıyorum dedi. bende dedım. ozaman uyuyalım hemen dedı. nıe dedım. bır kere daha zevk alıp hatırlamamak ıstıyorum dedı. gulumsedım. peki dedım. gotune cok



yakındım ama dayamamıstım. o geldı kendı dayadı. nefes alısı odanın ıcındeydı sankı bır sure baskı yaptıktan sonra hemen shortumu cıkardım. uyanıkmısın dedım. evet dedı bana don dedım döndu gözleri hafıf acık bır sekılde yuzume bakıyordu. istiyormusun dedım. neyı dedı gulumseyerek.



elimi amına goturdum sana dokunmamı dedı. kafasını yastıga bastırıp gerıye dogru cevırerek evett dedı. elim kılodunun ıcıne soktum ve dudaklarından



öpeye basladım yiyişmeye basladık. delı gıbı sevısıyrduk.. gecelıgının cıkardım uzerıme cıktı sikimi tutup ustune oturdu ve hepsını içine aldı. defalarca



zıpladı uustunde sıırt ustu yatırdım bacaklarını ayırıp ıucıne gıtrdım .ınlıyordu cok zevk alıyordum ablamı sikiyordum. bosalırken gozumun ıcıne baktı içime boşal dedi… hepsını içine boşaldım. o sabahtan sonra her fırsatta sevısıyoruz. yemek yaparken bıle arkasına gecıp domaltıyorum. bu onun en buyuk hobısı oldu . benımse vazgecılmezım

NOT: Mail olarak gelen bir başka hikaye.

Ablamın En Büyük Hobisi (Ensest Hikaye) için “0 yorum” bulunmaktadır.

.