Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Buket ablamla ilişkim var Yaşanmış Ensest Hikaye oku

20 Nisan 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

Ablamla ben kucuk yaslardan beri cok yakin olduk, her kardes gibi beraber yattik, birbirimize sarildik. Ablam genc kiz olmaya basladiginda anne-babamiz odalarimizi ayirdi. Ben 16 yasindayken cinselligi kesfetmeye baslayinca aklim sadece cinsellige calisir oldu. Ablamin gelisen vucudunu fark ediyor, tuhaf duygulara kapiliyor ve sucluluk duyuyordum, ayni zamanda merak icindeydim. Ablamla sakalasirken uzerine atilip mincikliyor ve daha fazla hissetmeye calisiyordum. Zamanla masturbasyon hayallerimin icine yavas yavas ablamin goruntulerini de katmaya basladim. Her seferinde sonradan vicdan azabi cekiyor ama gene de dayanamiyor, hayal ediyordum. Bir gun olayi daha ileri goturmeye karar verdim. Ikimiz evde yalnizken banyoya girdi, kuvet kapinin tam karsisinda oldugundan anahtar deliginden icerisi rahatlikla gorulebiliyordu. Soyunmaya basladi, yeni gelisen gogusleri aynen bir fuze gibiydi, yasina gore az gelismislerdi ancak kalcalari oldukca genisti, adeta bir kadininki kadar olmustu, amini dikkatle incelemeye basladim, kisa killi oldugunu farkettim ama detayli goremedim tabi. Masturbasyon yapmaya basladim, cok kisa sure icinde bosalmistim. Banyodan cikti, uzerinde sadece havlu vardi. Ben gozlerimi uzerinden alamiyordum ve sanirim kipkirmiziydim. Bir tuhaflik oldugunu anladi, ne oldu diye sordu. Utanarak onu anahtar deliginden gordugumu soyledim. Cok sasirdi ve neden yaptigimi sordu. Cok merak ettigimi, hic cirilciplak kiz gormedimi ve kizlarinkinin nasil oldugunu bilmedigimi soyledim. Iyi gorebildin mi diye sorunca kulaklarima inanamadim. Ablam tepki vermemis ve konuyu ileriye goturmeye baslamisti. Cok iyi goremedigimi, uzaktan anlasilmadigini, anlamam icin yakindan bakmak istedigimi soyledim. Birsey soylemeden odasina gitti, ben de uzgun bir sekilde odama dondum, biraz sonra bana seslendi, yanina gelmemi soyledi, odasina gittim, yatagin uzerinde cirilciplak yatiyordu. Cok sasirdim, o ise gulumsuyordu. Yanima gel dedi, yakindan bak. Yaklastim, incelemeye basladim, kisa killarin altindan cizgi gibi ami basliyordu, cizginin alt tarfinda incecik bir sekilde aminin icinin pembe rengini farkettim. O kadar heyecanliydim ki titriyordum, Ablam elimi tuttu, yavasca amina goturdu, elle bak, dedi. Ellemeye basladim, killarin altina dogru kaymaya baslayinca ablamin tuylerinin urperdigini ve gogus uclarinin dimdik oldugunu farkettim. Elimi yarigin icine dogru sokmaya basladim, ablam diger elimi alip gogsune goturdu. Bir sure bir elimle amini, bir elim gogus ucunu oksadim. Ablam da o sirada elini benim pantalonumun kabarik onune goturunce hemen kalktim, utaniyordum, o ise cok rahatti. Sen de soyunsana dedi, ben de merak ediyorum. Itiraz etmedim. Uzerimdekileri cikardim, ablam dikkatle sikime bakiyordu, eline aaldi ve incelemeye basladi, ablam elledikce dimdik olmus sikim patlayacakmis gibi oluyordu, bunun masturbasyondan daha zevkli oldugunu dusundum. O ise sikimi tutup aminin killarina surtmeye baslamisti, bana “nasil hissedecegimi bilmek istiyorum” dedi. Artik kontrolu tamamen ele almisti, beni uzerine dogru cekti, opmeye basladi, eliyle sikimi tutup amina surtmeye devam ediyordu, sikimi gittikce yarigin icine dogru cekiyordu, o anda sikimde islaklik farkettim. Ablam sirilsiklam olmustu, sikimin basi islanmisti. Ablamin gozleri kapali sikimi surekli amina surtuyor, her seferinde basini biraz daha iceri sokuyordu, bir sure sonra sikimin neredeyse yarisi iceri girmisti, ben de icgudusel olarak gidip gelmeye baslamistim, ami kaygan ama dardi, bana sicacik gelmisti. Ablam elini cekti, ben artik kendim gidip geliyordum ama tamamen girmemistim, daha sonra icine dogru yuklenmeye basladim, ablam iniyordu, sanirim cani biraz yaniyor ama zevkten de vazgecemiyordu, sikimin tamami girmeye basladiginda ablam basini her iki tarafa cevirerek “off, off” diyordu. Az once masturbasyon yaptigim icin uzun sure gidip geldim ve inanilmaz zevk aldim, daha sonra ablamin kasilmaya basladigini fark ettim, kipkirmizi olmus, vucudu titremeye ve kasilmaya baslamisti, tuyleri diken dikendi. Ben de fazla dayanamadim ve icine bosaldim. Ablam beni dudaklarimdan son kez optu ve hadi git yikan dedi.

Alıntıdır

Buket ablamla ilişkim var Yaşanmış Ensest Hikaye oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.