Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

hala kızı ile seks Damlayı Suya Haydarı ona Ensest Hikaye

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Slm ben hakan ben normalde ankarada oturuyorum ama yaz tatilinde istanbula teyzemlere ziyarete gitmiştik ben 19 yaşındayım benim teyzemin bir kızı var 22 yaşında üniversite öğrencisi balık etli 170 boylarında birisi biz ailecek geziye çıkmıştık baya gezdikten sonra o yoruldu eve gitmek istedi bende ona eşlik etmek için onunla gittim otobüs bekliyorduk ve bir otobüs geldi çok doluydu ben binmek istemedim ama benim kuzen tuğba yorulduğunu söyledi otobüs çok kalabalıktı en iyisi arkaya gitmekti ben tuğbaya dedim ve o önümden ilerlemeye başladı tam giderken otobüs bi fren attı ve bana yapıştı tuğba benim aklım o anda ona kaydı ama o ne dokunuştu yumuşacık bir göt benimki kalktı tabibiri baksa anlayacak neyse ilerledik ve gidiyorduk otobüs durakta 10 kişi falan daha aldı ve ben tuğbanın arkasına geçmek zorunda kaldım bir de baktım tuğbanın dar pantolonunun üstünden tangası çıkmış ben koptum eve kadar sabrettim eve gittiğimizde sana soğuk birşeyler getireyim dedim ve mutfağa gittim mutfakta kolaları doldurduktan sonra yanımda her zman taşıdığım azdırıcı damlayı onun içeceğine damlattım. sonra götürdüm ve hemen bir seferde içti hepsini. 15 dakika sonra beklediğim hareketlenmeler başlamıştı. birden birbirimize bakarken dudaklarımız birbirine yaklaştı ve öpüşmeye başladık. hemen soydum onu çırılçıplaktı karşımda ve hemen sevişmeye başladık delice herşey bittikten sonra sen bana ne yaptın diye sordu bende pişkin pişkin azdırıcı damladan bahsettim ama herşey bitmişti artık azdırıcı damla çok işime yaradı merak eden arkadaşlar aldığım siteyi söliyim şimdiden sizede keyifli fantaziler azdırıcı damla

hala kızı ile seks Damlayı Suya Haydarı ona Ensest Hikaye için “0 yorum” bulunmaktadır.

.