Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Halamın Kızını siktim Ensest Hikaye Oku

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

slm ben bahadır 17 yaşındayım 1.80 boyunda 73 kiloyum.size gerçek olan bu hikayemi anlatacağım.bu olay geçen yaz başımdan geçti.halamın kızı funda 24 yaşında ve dul.eşinden yeni ayrılmştı.yaz olduğu için memlekete gittik.birkaç gün köyde kaldıktan sonra halamlara gittik.

benim aklımda hep fundayı sikmek vardı.1.70 boyunda hafif kilolu meme ve götü muhteşemdir.birgün babamlar gezmeye gitti.ben gitmeyeceğimi hasta olduğumu söyledim.çünkü fundada gitmiyordu.neyse gittiler.başbaşa kaldık.tv izledik biraz.son konuşmaya başladık.sevgilin var mı dedi.

ayrıldığımı söyledim.en sonunda konu sexe geldi.milli oldun mu dedi.hemde kaç kere dedim.bana hala bakire olduğunu söyledi.inanamadım.kocasından bu yüzden ayrılmış.bozdursana bakireliğini dedim.kime bozdurayım dedi.ben bozarım dedim.olmaz akrabayız dedim.

yabancıya gitme dedim.ikna etmiştim sonunda.yatağa geçtik.soyunduk .ama canı sevişmek istemiyordu.zorla seviştim bir süre .sonra yalamaya başladım 1 saat yaladım tüm vücudunu bu arada 2 kez boşaldı.artık zamanı gelmişti amına girmeliydim.ilk kez ben sikicektim.bi zorlamayla girdim.çok bağırdı.

hemen ağzını kapattım.2 kez boşaldım.ona götten vermesini istedim.olmaz dedi.ama azmıştım.götünü yalamaya başladım götü çok güzeldi.banyodan şampuanı alıp götüne sürdüm.yapma diye yalvarıyordu.götü çok dardı.başını sokmuştum.ağlıyordu acıdan.yapma dedi.bir seferde soktum içine çığlık attı.2 kezde götüne boşaldım.son ra duş aldık.bu olaydan sonra 4 kez daha sikiştik.onlarıda sonra anlatıcam

Halamın Kızını siktim Ensest Hikaye Oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.