Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Teyzemi Siktim sikiş ensest Hikaye oku

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Biz ankarada yaşayan ama yazları yaylaya köyümüze giden iki aileyiz.Yayla da bulunan ev 2 tane villa tarzı bahceleri ortak olan bir ev yazın yine gittik yaylaya karsı ev teyzemlerin evi annem gil teyzemlere gitmisti.Evde tek başımaydım açtım çavuşu tokatlamaya başladım kafamı yaslamıstım koltuğa gözlerimi kapatmıştım asılıyordum meğersem o sıra teyzem gelmiş bizim eve bana yemek getirmek icin mutfağa bırakmıs salona bakınca beni o halde görünce biraz yüksek sesle ne yapıyorsun sen dedi ben o sıra irkildim kendime geldim.baktım karşımda teyzem.teyzemde güzel alımlı hafif balık etli çok milf bir kadındır.ben o cıplakla teyzemin yanına gittim teyzem dedi seni annene söyleyecem o sıra teyzemi tuttum gitmemesi icin hafiften sarıldım teyze gitme filan derken kalkık olan sikim bacaklarına carpıyordu her carpısta daha da kalktı teyzem diz üstü etek giymisti onu tutma bahanesiyle sürtüyordum teyzem eline aldı 31 cekmeye basladı sonra ağzına aldı 5 dk yaladı ve ağzına boşaldım.sonrasında teyzem dedi simdi gidiyorum sonra devam edelim.öbürsü gün oldu atlara binecez diyip teyzemle cıktık ormanın icinde bi yerlere gittik teyzemi kucağıma aldıgım gibi bir ağaca dayadım eteğini kaldırıp külodunu sıyırıp amına soktum gidip geliyordum o sıra alt dudağını yalıyordum teyzem iyice zevke gelmisti.sonra icine bosaldım.teyzem hamile kaldı cocugu benden ama herkes kocasından oldugunu zannediyor sürekli teyzemle sikişiyoruz

Teyzemi Siktim sikiş ensest Hikaye oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.