Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ABİMİN BİTMEYEN AZABI

14 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

Selamlar, adım kader adım, şimdi 22 yaşındayım ama sizi biraz geçmişe götürüp o yıllarda ağabeyimin bana neler yaptıklarını anlatacağım hala da yapmaya devam ediyor, 4 sene önce okulun sonlarına doğru tabi son senemiz yaz da gelmiş okulda fazla durmuyor asıyordu bildiğiniz gibi sıcakta çekilmez oluyordu, öncesinde ağabeyimi tanıtayım benden 3 yaş büyük çevresi geniş olduğundan benim nerde kim ile olduğumdan hep haberdar olur onun kulağına gitmesin diye evin veya bulunduğumuz ilçenin dışına kaçardım akşamına eve gelince bana neler yaptığımı bir bir anlatıyordu, nerden bildiğini duyduğunu bilmiyorum bir çok kez erkekler ile gezerken yakalamıştı tuttuğu yerde ikimizde sokak ortasında döverdi, her neyse ben Ayhan ile okulu asmıştım okulun baya yukarı tarafında ki parka gidip oturmaya başladık, biraz ilere götürüp kucağına oturdum, oynaşıyorduk baya yani öpüştük sikini yalattı çam altında ağzıma boşalmıştı biraz su ile çalkalayıp eve gittim banyo olmaya o sıra ağabeyim evde bacaklarını uzatmış telefon da konuşuyordu, ben selam dahi vermeden duşa girip iyice temizlendim, çıktığımda sesi duymuş olacak ki beni yanına çağırdı ağabey üstümü giyineyim hemen gelirim dedim olmaz çabuk gel dedi, gittim ağabey çıplağım giyineyim dedim, olmaz yanaş yanıma dedi eli ile bornozu çekip çıkarttı çırılçıplak kalmıştım ağabey ne yapmaya çalışıyorsun demem ile tokatı bastı yüzüme, demen çam altlarında biletle siktiriyorsun kendini öylemi birde yaraklarını yalıyor muşum gün de kaç kişi sikiyor lan seni dedi, yok ağabey öyle bir şey diye yeminler ediyordum ama biri yine ağabeyime söylemişti beni, elimden tutup sürükleyerek odasına kadar çekti yatağın üzerine attı dövmeye başladı benim belam sen misin bıktım senin sikişlerini duymaktan diye kırmadık kemik koymadı sonrasında soyunup beni kendine çekti yarağını sürtmeye başladı vajinama ağabey yapma lütfen bildiğin gibi değil desem de beni sikmeye başladı kız olduğumu dahi söylemeden beni becer meye başladı, yarım saat kadar beni siktikten sonra içimden akan kanları görünce götten mi veriyordu lan millete dedi, iyi ki ilk ben sikmişim senin amından yoksa kızlığını da başlarına verirdin dedi, şimdi benim yarağımı yala deyip soktu ağzımın içine gözlerim yaşlı yaladım tekrar kalkmıştı beni ters çevirip götümden sikmeye başladı zevk alsam bile ağlıyordum altında gözlerim yaşlı ben inim inim inletti, menilerini hep içime boşalttı, ah ağabeyim ne yaptın sen dedim kız olduğumu bilmiyor musun dedim, her gün haberin geliyordu az önce parkta kimin kucağında oturdun bide yarağını yalamışın seni biri sikecekti er geç en güzeli karı yaptım seni kendime dedi, 4 yıl boyunca beni sikiyordu, sevgilim olsa bile döver akşamına beni de döver sikerdi bıkmıştım artık ağabeyimin azabından evlendim hala beni sikiyor bilmiyorum ne yapacağım.

ABİMİN BİTMEYEN AZABI için “0 yorum” bulunmaktadır.

.