Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ABLAMIN GECELİĞİ GİYİNCE ÇOK TATLI OLUYOR

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhabalar benim adım Burak 24 yaşındayım, sizlerle paylaşacağım bu olayı ilk defa burada anlatıyorum, ablam ile aramda geçen sıcak dakikalar, bitiyorum ablamın kasasına ve göğüslerine, ablam bende 1 yaş büyük, üniversiteyi yeni bitirdi geldi giderken bu kadar çekici değildi ama gidip geldikten sonra çok fazla değişmişti, bakir olmadığını ben ilk geldiği gün ayıkmıştım, evin içinde yarı çıplak dolaşması beni çıldırtıyordu, öyle tatlı memeleri vardı ki baktıkça asılıyordum gizlice odamda, birde onun mor bir geceliği vardı, geceleri tuvalete diye çıktığında görünce sabahlara kadar onu düşünüp asılıyordum, beni çok tahrik etmişti, ablama yanaşıp bir kere ver desem acaba ne der diye çok düşündüm korkumdan hiç bir şey diyemiyordum, en son ablamı mor geceliğiyle evde kimse yokken mutfakta eğilip dolaptan bir şey alırken görmüştüm, işte ben o an kendimi tutamadım, yavaşça sarıldım arkasından birden sürtünmeye başladım, ablam doğruldu çok mu azdın sen diye yüzüme bakım gülmeye başladı, abla benimle alay etme bitiyorum sana dedim, keşke daha önceleri söyleseydim, neyse sikimden tutup okşamaya başlayınca bende ablamın geceliğini çıkarttım, ikimizde kısa süre de çırılçıplak olmuştuk, ablamı masanın üstüne domaltıp sikmeye başladım, köküne kadar sokuyordum amın içine ablam ise kıvranıyor inliyordu altımda ahh ahh aşkım yavaş ahhh ımmm diyordu, birkaç dakika içinde ablamın aşkı olmuştum, ben on dakikadan fazla ablamı mutfakta siktikten sonra birlikte odama gittik, orada da ablamın amını yalamaya başladım, dilimi içine kadar sokup yalıyordum, bana nerde öğrendin böyle sikişmeyi diye sordu, ben senin gibi çok siktim abla deyince sustu, amını birkaç dakika yaladım vıcık vıcık olmuştu, bu defa kucağıma oturtup içine sokmaya başladım, kucağımda dans ediyordu oturup kalktıkça bende altında inliyordum ablama bu defa ben aşkım ımmm diyordum, ablam la birlikte 15 dakika sikiştikten sonra be yine içine boşalmıştım, daha sonra beraber banyo olduk orada da bir iki posta çaktım ablamın hem amına hem de götüne, çığlık atıyordu götüne sokunca yarağımı, ablam bitmişti sikişten sonra odasına çekip gitti, böyle ablamla her sikim kalktığında geceleri odasına gidip sessizce sikiyorum oda bir şey demiyor, bir de bunun Özge diye arkadaşı var onu da daha sonra anlatırım by.

ABLAMIN GECELİĞİ GİYİNCE ÇOK TATLI OLUYOR için “0 yorum” bulunmaktadır.

.