Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

AĞABEYİM BENİ OTEL ODASINDA İNLETİYOR

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Günaydın arkadaşlar size başımdan yıllar öncesinden geçen bir hikayemi anlatmak istiyorum, benim adım Buket şuan da 20 yaşındayım, orta boylarda oldukça zayıf çıtır ve güzel seksi bir bayanım, 2 yıl öncesine ait hikayemi anlatmadan önce ağabeyim Levent 22 yaşında uzun boylu hafif kalıplı geniş omuzlu, onun la geçen bir hikayemi anlatmak istiyorum sizlere, 2 yıl önce ağabeyim ile Ankara’ ya gitmiştik benim okulum için, o sene üniversiteye kayıt olacaktım, sabahtan gitmiş kayıt işlemleri ile uğraşmıştık, Ankara da tanıdığımız olmadığı içinde bir otele gittik, aynı odada bir oda tutup çıktım, pahallı olduğu için tek kişilik yatak olan bir oda tutmuştuk, kimlikleri gösterip girdik içeri sıkıntı çıkartmadılar iki kardeş diye, çıktık gittik odaya hemen bir duş olduk ikimizde yazın sıcağı öyle yakıyordu ki tenimizi duş alıp serinledik, sonra tv başına geçtik ama oturduğumuz yerde ter su içinde kalıyoruz, altımda şort üstümde ince bir atlet südyeni dahi çıkarttım hava öyle yakıyordu bizi, ağabeyim ise altında sadece dar bir baksır vardı, ayakta bir işle uğraştığı zaman inik siki bile baksırdan taşıyordu adeta, benim de sıkı ve büyümüş olan memelerim onun gözüne çarpıyordu, ikimizde bir birimize baktıkça tahrik oluyorduk, saatler ilerledikçe ben bir an önce yatalım diyordum, neyse ki ağabeyim de peki deyip girdik yatağın içine, benim altımda külot bile yoktu, ağabeyime doğru sırtımı dönerek biraz sikini sürtündüm, sürtündükçe sıcak bir şerler hissediyor hoşuma gidiyordu, kısa süre sürtündüm ve sıcaklıkla birlikte sertlikte artmaya başlamıştı, ben git gide sürtünmeye devam ederken ağabeyim dur yapma huylan dedi, açık sözüne her zaman hayranımdır ağabeyimin, ben hala ses çıkartmadan devam ediyordum, ağabeyim ellerini belime doğru doladı ve kendi başladı sürtünmeye, bir ara öyle ileri gitti ki baksırını çıkarıp benim de şortumu sıyırdı, çıplak tenime sürtmeye başladı sikini, beni altına alıp o da üstüme çıktı ve çıplak amımın çevresine sürtmeye başladı, ben zevk alıyordum ve kıvranmaya başlamıştım altında, kısa süre sürtündükten sonra öpmeye başladı, ben kendimi ağabeyime teslim ettim artık beni sikse de hiçbir şeyin önemi olmayacaktı çok istiyordum o ilişkiyi, birkaç dakika öptükten sonra üstümüzde ne varsa hepsini bir bir çıkartmaya başladı, çırılçıplak kaldık çarşafın altında, bacaklarıma doğru indi, hafif açıp amımı yalamaya başladı, ilk defa bir erkek değiyordu amıma, sulu sulu öptü yaladı hatta dilini içime kadar sokuyordu emerken, ben kendimi iyice teslim etmiştim, o yalarken bende saçını okşuyordum, zevk içinde hiç bir şeyi düşünmüyordu, ağabey kardeş bir otel odasında çırılçıplak sevişiyordu, birkaç daha devam ettikten sonra amımı vıcık vıcık su olmuştu, tekrardan üstüme çıkıp bir yandan öpüşüyoruz bir yandan da amıma sürtünüyordu siki ile, kısa süre böyle devam etti, bacaklarımı iyice açtıktan sonra kendine doğru çekti, hafif amımı yokladı sikinin başını sokup, ara ara git gel yaptı, kendine doğru iyice çekti yine yoklamaya başladı yarısı hemen hemen gidiyordu içime, git gel yaptı ben inliyordum ağabeyimin altında, ilk kez amıma bir yarak alıyorum ve aldığım yarakta öyle küçük bir şey de değildi 20 santim rahat var kalınlığını söylemiyorum bile, o öyle yarısından biraz daha azını sokuyor git gel yapıyordu, bir ara içimde bekletti ben öyle güzel zevk alıyordum ki o git gel yapmayınca ben kendimi ona itmeye başladım bu sayede yarından fazlasını alabiliyordum, beni tutup üstüme iyice yerleşti ve kızlık zarın birazdan patlayacak sakın bağırma dedi, yarısını sok çıkart yaparken birden öyle girdi içime ki hepsini sokmuştu ve benim canım fena çok kötü acımış son nefesime kadar ahhhhhh diye bağırmıştım, ağzımı kapatıp içimden hiç çıkmadan git gelleri de hızlandırdı, acılarım yavaş yavaş zevke dönüşüyordu ve ben altında inliyor zevkten kıvranıyordum, ağabeyim canım ağabeycim ahh ahh ahh ımmm hadi ağabey hadi aşkım daha sert ağabeyim benim ahhh ahhh ımmm diye otel odasında inliyordum bütün sesimle, git gel yaptıkça bana karıcım bebeğim diyordu oda, on dakikadan daha fazla beni bacak arası siktikten sonra içime boşaldı, daha hala içimden çıkmıyordu, yarağı küçülene kadar hem içime boşalıyor hem de git gel yapmaya devam ediyor ben ise hala altında inliyordum zevkten, biraz daha devam ettikten sonra çıktı içimden, o sırada kanlarım menilerle birlikte akmaya başladı, tam ağabeyim kalkıp gidiyordu ki kapı çaldı sonra kapıyı zorlamaya başladı tam içeri biri geliyordu ki devamı sonra.

AĞABEYİM BENİ OTEL ODASINDA İNLETİYOR için “0 yorum” bulunmaktadır.

.