Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ANNEMDEN SONRA SANEM’ İ DE SİKTİM O GECE

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Selam yine ben cemil, geçen hafta size annem ile yaşadığım bir anımı anlatmıştım belki okumayanlar vardır aranızda, ben 22 yaşındayım, zengin bir geçinimimiz var, evin bütün idari işlerini ben yapıyorum, bir gece ben banyodayken annem içeri girmiş sikimi elleri arasına alıp okşamaya başlamıştı, bununla yetinmeyen annem ağzına alıp kısa süre sakso çekmiş beni oracıkta boşaltmıştı, sonra yatak odasına götürüp bir kez daha soksa çekip sikimi kaldırmıştı, bende annemi altımda parçalamıştım yarım saat kadar, işim bittiğinde tam odadan çıkıyordum ki kız kardeşim Sanem girmişti içeri, tam da burada kalmıştım geçen hafta anlattığımda, neyse Sanem içeri girdi o kısacık şortuyla ağabey ne yapıyorsunuz diye sordu, bende kolundan çekip dışarı çıkarttım, bana içerde neler yaptığınızı gördüm sesleri duydum annemi sikiyordun dimi içerde dedi, beni çekiştirerek odasına kadar götürdü, anneme yaptıklarını bende istiyorum ağabey çok istiyorum sen yapmazsan başka biri ile yaparım deyince ben bir şekil olmuştum, yapsan bir türlü yapmasan bir türlü, ben sikmesem elin oğlu sikecekti, ben düşünürken o da sikimle oynuyordu, sikim o kadar sikişten sonra hala kalka biliyordu, donumu indirip okşamaya başlayınca ben birden ne düşündüğümü unutmuş vaziyete gelmiştim, önceleri dişliyordu annem gibi yapamıyordu ama amatör yalaması beni tahrik ediyordu, bende üstünde ki elbiselerini çıkartmaya başladım, sallanan minicik memelerini görünce ben iyice orgazm olmuştum, benim sikimi yalarken bende memelerini okşamaya sıkmaya başladım, kısa süre sonra boşalmıştım, öyle bir performans ben bir daha kolay kolay bulamam hissedemem, neyse kız kardeşim Sanem beni boşalttıktan sonra bunu yatağın üstüne yatırdım ve bacaklarını açıp amcığını yalamaya başladım, daha sarı sarı tüyler yeni çıkmaya başlamış, düz bir çizgi gibi görünüyordu amcığı, nasıl böyle içine çekersin güzel bir koku hissetmek için, bende amcığına yaklaşık içime çekmeye başladım taze et kokusunu içime çektim saniyelerce, ama altımda nasılda kıvranıyordu beni iyice azdırıyordu, üstüne çıkıp kısa süre öpüşmeye başladım bir yandan da sikimi amına sürtüyor onu daha fazla orgazm ediyordum, iyice azmıştı ağabeyim gir içime dedi, ben yavaşça amına sokmaya başladım, başını sokup çıkartıyordum, birkaç dakika yavaşça sadece başını sokup çıkarttıktan sonra yarıdan fazlasına sokmaya başladım içine, nasıl da inim inim inliyordu altımda ve ben iyice sikmeye devam ediyordum birden öyle bir bağırtı ki aha bizimkiler gelip görecek dedim şimdi bizi, neyse ki kimseler gelmemişti ama sikimi çıkartmamla birlikte ortalık kan gölü misali olmuştu, kızlık zarını patlatmışım, o sırda onu düşünmemiştim ki, neyse çıkarıp biraz kanın azalmasını bekledim daha sonra yeniden içine girmeye başladım bu defa hepsini sokup çıkartıyordum, nasılda inletiyordum kız kardeşimi altımda, on dakika hiç durmadan yatağın gıcırtısıyla birlikte hızlı hızlı sokup çıkartmaya başladım, içine boşalmıştım öylece ama bütün sıvılarım bitene kadar içinde beklettim, biraz daha git gel yaptıktan sonra içinden çıkıp kısa süre öpüşmelerden sonra duşa girdim, Sanem benimle gelmedi ben tek temizlenip gittim yattım odama, aradan fazla zaman geçmeden yine sikmiştim kardeşimi, karım gibi kullanıyordum, daha sonra götünden de sikip resmen karım yapmıştım kardeşimi, artık ilişkiyi daha uzun kılmak için geciktirici kullanıyorum ilişki öncesinde beni 40 veya 45 dakika diri tutup daha uzun sikişiyoruz, ne kadar pozisyon varsa hepsini kız kardeşimin üstünde deniyorum.

ANNEMDEN SONRA SANEM’ İ DE SİKTİM O GECE için “0 yorum” bulunmaktadır.

.