Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ARKADAŞIN ABİSİ

30 Kasım 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

Ben Ankara dan simge arkadaşlar hikayemi okuduk tan sonra siz bana hak verin haklımı yım şimdi ben eşimle liseden beri çıkıyorduk o zamanlar çok mutlu idik o beni bende onu seviyordum ama ben evlenmeden onun bazı isteklerini karşılamak istemiyordum evlenmeden olmaz falan diyordum yani neyse o zamanlar aramıza pınar adında bir orospu girdi Mehmet den 1 sene falan koptuk ben çok kötü olmuştum gerçek ten bir orospu için bırakıp gitti beni yemeden içmeden kesildim arkadaşlar o zaman lar birde çürük dişim vardı aşk acısı ve diş ağrısı ikisi bir arada hiç gitmiyordu gerçekten diş doktoruna gitmek için evden çıktım ben güzelce de süslendim falan neyse yolda giderken bir de baktım pınar ve Mehmet el ele adeta nispet yapar gibi dolanıyorlar ne diş acısı kaldı ne bir şey moralim o kadar bozuldu ki tekrar eve döndüm ağladım sızladım kızı okuldan da tanıyordum ben yani beş para etmez bir insan açık kapı kaşarın teki bu insanın nasıl zoruna gitmesin be deli gibi sevdiğin çocuk bir kaşar yüzünden bırakıp gidiyor ama o gün oda beni görmüştü gözlerime nasıl bakıyordu uzun zamandan sonra da ilk defa görmüştüm yatağa uzanmış müzik dinlerken telefonum çaldı yabancı bir numara müzik falan dinletti seni çok özledim dedi arayan Mehmet di ne diyeceğimi şaşırdım ama istedim kadar da inkar etsem de köpek gibi seviyordum alttan aldım hemen ama biraz da naz yapıyorum çok mutluydun bugün falan pişmanım ne olur affet beni falan dedi o kızdan ayrılmasını istedim yarın buluşalım yanında söyleyelim dedi ertesi gün buluştuk ilk günkün den daha da heyecanlıydım ama neyse kızı aradı ayrıldı falan hemen nişanlanalım dedi aradan birkaç gün geçti annesi ni falan bize yolladı nişanımız falan birkaç ay sonra düğün balayı ama bulutların üzerinde yürüyorum sanki o kadar mutlu idim ki ama o mutluluk ta bitecekmiş elbet neyse bizim çocuğumuz falan oldu benim birde liseden kardeşim kadar değerli sevilay varı onunla her zaman konuşurduk bir gün beni aradı buraya gelsene bir dedi evide yakındı bize o bekar kızdı daha evlerine girdim abisi de evde idi sevilay bana resim falan gösterdi bunları dün çektim daha dedi Mehmet le pınar yine görüşmeye başlamış ben deliye döndüm ama nasıl moralim bozuldu sıtkın bir halde eve geldim çantamı orada unutmuşum aradım abim o tarafa gönderecek gönderim dedi tamam dedim evde can sıkıntısı ile oturuyordum ama benimde ona bir kazık atmam lazımdı aklıma sevilayın abisi geldi ona vermeye karar verdim zil çaldı içeri aldım kapıdan girer girmez sarıldım buna öpmeye başladım onun da canına minnet zaten elini götüme attı soydu beni amım dan falan yaladı memelerimi ne yaladı yatırdı beni başladı amımdan sikmeye bende zevk almaya başladım Mehmet den daha güzel sikiyordu o gün amım dan ve götümden sikti beni Mehmet hala o kız la konuşuyor bende ona veriyorum şimdi size soruyorum arkadaşlar haksızmıyım ben yorumlarınızı bekliyorum lütfen

1 yorum:

  1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil

.