Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

BABA YAPMAAA

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ben Kars dan Zehra 23 yaşında bir kadındım annem çocuk yaşta bırakmış kaçmış bizi hayal meyal anca hatırlıyorum onu bende babam la kalıyordum babam annemi çok sevmiş kendisini alkole vermiş bir adam bende başı buyruk birisiyim bekaretimi lise zamanında kaybettim yani açık kapı idim mahallede konuştuğum birkaç kişi vardı ara sıra babam evde yokken eve alır verirdim onlara yine öyle bir gündü mahalleden hasan diye bir çocuk vardı çok hoşuma giderdi o bir akşam babam evde yokken aradım onu bize gelsene falan diye babam dan da biraz korkarlardı ama ucun da 23 yaşında açık kapı bir kadın var gelmez mi babam gece 3 ler de falan anca gelirdi ve saat gecenin 12 sinde hasan bize geldi gelir gelmez hemen sevişmeye başladık salondaki kanepeye yatırdı beni memelerimi falan emiyor külotumu çıkardı külotu aldı kokluyor falan her yerimden öpüyor iyice azdırdı ama beni bacaklarımın arasına girdi amımı yalamaya başladı o sıra da babam içeri girmez mi kafası bir dünya şekilde zil zurna sarhoş ben hemen kalktım hasan babamı itip koştu gitti hemen bende odama girdim babam salonun ortasında yere bakarak düşünüyor öyle ama ben nasıl utanıyorum nasıl ağlıyorum korkudan bir görseniz elindeki poşeti yere bıraktı lannn diyerek bağırdık dan sonra kemerini çıkardı yanıma doğru geldi bende bir köşeye çökmüş bekliyorum kemeri ile beni dövemeye başladı sanki düşmanına vuruyor adam canım çok yanıyordu baba yapma ne olur yapma falan diyorum demek canın yarak istiyor ha dedi pantolon unu çıkarmaya başladı şaşkın şaşkın bakıyorum evet babam düşündüğümü yapacak beni sikecekti çok sarhoş olmasa yapar mıydı bilmiyorum ama benim saçımdan tuttu önüne oturttu sikini çıkardı yala dedi baba ne olur yapma falan diyorum ama boğazımı sıktı öldürürüm seni dedi başladım babamın sikini yalamaya oda içinden homurdanarak zevk alıyordu siki iyice kalktı beni aldı yatağa yatırdı üzerime kapandı ben sadece ağlayarak baba ne olur dur diyorum ama nafile amıma soktu artık babası tarafından sikilmek kadar kötü bir şey olamaz o an dünya yıkılsa umurumda değil ve babam içimde gidip geliyor canım felaket yanıyor ama umurum da değil beni domalttı biraz da öyle sikti senin gibi baba olmaz olsun ben senin kızın değimliyim diyince içimden çıkardı sikini kalktı banyoya girdi bende üzerimi giyindim evden kaçtım İstanbul a gittim 1 yıl sonra annemi buldum o zaman zarfında para ile kendimi satmaya başladım annemi bulduğum da oda bir genel evde çalışıyordu bir ev tuttuk orada beraber kalmaya başladık zamanında babam eve arkadaşını getirmiş annemi zorla siktirmiş ona birkaç defa daha aynısını yapınca annem de kaçmış şimdi onunla kaderimiz aynı artık geçmişi unuttuk ama babam ne yapıyor haberimiz bile yok ama şunu da bilmenizi isterim her orospunun arkasında bir erkek vardır

BABA YAPMAAA için “0 yorum” bulunmaktadır.

.