Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

BOŞANDIKTAN SONRA BABAMA VERDİM

14 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

Merhaba ben Selam, 27 yaşındayım, kısa boylu alımlı ve çok çekiciyim, kocam Selami ile geçinemediğimiz için boşanmaya karar vermiştik, severek evlensek bile ileri de anlamsız kararsızlıklar çıkmıştı, belli bir süre sonun da boşanmıştık, babamın evine gittim boşanınca başka kimsem yoktu, çocuğumuz da olmamıştı, annemi de yeni kaybetmiş olduğumuzdan babam tek yaşıyordu, en küçük kızı Sude evlenince bir başına kalmıştı babam da benim gibi, eşyalarımı toplayıp gittim babamın evine, birkaç ay uzunca bir süre konuştuk ağlaştık ama babam henüz 46 yaşında ve genç sayılacak kadardı, üzülmesine değmezdi, neyse bir gün oturduk sohbete daldık en çok neyini özledin gidenin dedim, biraz yok falan dese bile baklayı çıkarıp gece ilişkiye girmesi dedi, babamla aramızda öyle yakınlaşmalar oluyordu ki, yan yana yatmalara başladık, canım hayatım gibi nidalar kullanmaya başladık,bir akşam canım çok sıkkın alkol içmek istiyorum diye dışarı çıkmıştı yarım saat kadar sonra geldi koca bir şişe alkol almış gelmiş, baba kız olarak başladık içmeye, her kadehten sonra baba kızlık bir olay kalmıyordu,düşündüğüme bile inanmadım ama canım babam ile yatmak istiyordu, gözlerimi penisine doğru çevirdim, 7 ay kadar olmuş kimse ile yatmamıştım, canım birden öyle çekti ki kim olsa onunla yatardım, başımı penisinin üzerine gelecek şekilde koydum oynatmaya başladım kocaman olmuştu penisi, kalkıp fermuarını açıp penisine dokunmaya başladım, ne yapıyorsun kızım sen dese bile ben devam ediyor babam da aralarda inliyordu ımmm diye, sakso çekmeye başladım, birkaç sefer sakso çekip boşalttım babamı, üzerimizde ne varsa çıkartmaya başladık, hiçbir bez parçası dahi kalmamıştı üzerimiz de, yere yatım amcığımı yalamasını istedim babamın, on dakika kadar içini dışını yaladı, sonun da bende boşalmıştım, penisini yeniden yalamaya başladım bir an önce kalkması için her şeyi yaptım beş dakika kadar sonra sertleşmişti, beni yatak odasına götürdükten sonra yatağa yatırdı, bacaklarımı açıp omzuna aldı, içime girmeye başladı, babam benim amcığıma her girdiğinde ben biraz daha fazla inliyordum, on dakika sonra içime boşalmıştı, duş aldıktan sonra sabaha kadar ilişkiye girmiştik babamla, kısacası kocamda bulamadığım mutluluk babamdan gelmişti.

BOŞANDIKTAN SONRA BABAMA VERDİM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.