Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ÇAY VEREN KADINI SİKTİM

30 Kasım 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

Ben 35 yaşında evli birisiyim belediyenin park ve bahçe işlerinde çalışıyorum geçen sene yine öyle bir park işinde çalışıyorduk küçük bir mahalle arasında park yapıyorduk ortam çok güzeldi arkadaşlar falan bir de bulunduğumuz yer çok canlı bir yer karı kız dolu her yer bizim ekipte ful sapık yani neyse bize çevredeki evlerden çay yemek kola falan gelir sürekli karşıda ki binada balkona dikilip bizi izleyen bir kadın vardı köylü karısı idi başında yemenisi falan vardı sürekli bizi kesiyordu bir sabah işe başladık aradan bir saat falan geçti bu kadın elinde poşetler falan bana yaklaştı yarım saat sonra şu binanın şu katına gelinde size çay yapıyorum onu alın dedi tamam dedim bende aradan yarım saat geçti arkadaş la gittik çayı falan aldık oturduk yedik içtik ben boşları tek başıma aldım gittim geri kapıyı açtı boşları verdim teşekkür ettim içeride bir bardak daha için dedi içeri girdim kadın güzel kadın ama götü falan biraz büyük ama idare eder neyse içeri geçtik o çay doldururken arkadan sarıldım o koca götüne hemen kafasını kaldırdı çok hızlısın falan demeye başladı istediğin bu değimliydi dedim evet hadi sik beni dedi hemen soydum bunu başladım amını yalamaya güzel amı vardı yatak odasına geçtik hemen bende soyundum başladık sevişmeye kadın nasıl Abaza ama hadi sik beni ne olur sik beni falan diyor benden kendisine küfür etmemi istedi ben sövmeye başladım senin amını sikerim senin götünü sikerim falan neyse bu sikimi aldı oynadı biraz sonra başladı yalamaya yarana kurban falan diyordu bende o sırada memelerini avuçluyordum amımı biraz daha yalar mısın dedi olur dedim yatırdım ayırdım bacaklarını başladık ıslak amını yalamaya o zevk den kuduruyordu ama neyse yaladıktan sonra bacaklarını diktim havaya gir artık içime falan demeye başladı soktum bunun amına daracık amcık vardı kadında kocası uzun yol şöförüymüş ayda yılda bir gelirmiş eve bana sürekli gel sik beni falan demeye başladı bende tamam dedim başladım bunun amından sikmeye ayaklarını da diktim havaya ben sokup çektikçe şak şuk ediyor benim dalga da biraz büyük bu zevkten kuduruyor ama neyse bunu orada çatır çatır siktim şimdi ara sıra gidip amdan götten sikiyorum sıkıntı yok …

ÇAY VEREN KADINI SİKTİM için “3 yorum” bulunmaktadır.

  1. merhaba ben ankadan OKTAY yaş 30 boy 1-75 boy yakışılıyımdır gizlilik içeerisinde gizli bir aşk yaşıyabileceğim birşeyler paylaşacağım dul bekar evli farketmez bayanlardan tlf bekliyorum 0536 452 30 32 özele açık 7/24 saat araya bilirsiniz.. Msn : oktaydejawu@hotmail.com NOT:Evli aileler yeni fantaziler isterseniz arayın mesaj atın GİZLİLİK ÇOK önemlidir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil

.