Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

EVET İTİRAF EDİYORUM ABİM BENİ UYKUMDA YAKALADI

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Selamlar sizlerle paylaşacağım bu anımı ilk defa burada itiraf ediyorum, daha önce bir çok kez anlatmak isem bile korkumdan kimseye söyleyememiştim, bu sitede ki itirafları okuduktan sonra gerçekten anlata bileceğim bir yer olduğuna karar verdim, 6 ay kadar önce yaşanılan bu olay hala devam ediyor ve karşı çıkamıyorum, ne kadar zevk alsam da hala yanlış bir şey olduğunu düşünüyorum, benim adım Melahat 21 yaşındayım, 1.65 boy ve 50, 55 arası kg, güzel bakımlı hoş biriyim, genelde bir çok erkek peşimden koşarken ben ilgilenmemeyi tercih ediyorum, sakin bir yaşantımız vardı önceleri ama 6 ay önce bu sakin yaşantım biraz değişmişti, ağabeyimi bir çok kez benim odamdan iç çamaşırları alıp giderken yakalamıştım ama görmemiş gibi yapıyordum, ağabeyim bende 5 yaş büyük ve güçlü kuvvetli hiçbir şekilde karşı duracak bir gücüm yoktu ona karşı, hali beni günden güne korkutuyordu, ütü yapmak için ağabeyimin odasına gittiğimde elbiselerinin arasından benim iç çamaşırlarım çıkıyordu, içi dışı yapış yapış meniler ile doluydu, birkaç kez de banyoda beni hayal edip asılırken duymuştum seslerini, ben günden güne korku içinde yatıp kalkıyordum evin içinde, annem ve babam da evlilik yıl dönemlerinde bir haftalığına tatile çıkınca biz evde baş başa kalmıştık, ağabeyim geceleri işten geldikten sonra ben odama sığınıyordum, beni sikecekmiş gibi süzüyordu her defasında, kendimi ona göstermemek için de elimden geleni yapıyordum, ben mutfakta bulaşıkları toplarken ağabeyimde musluğun kafasını değiştirmeye çalışıyordu, birden elinden başlığı mı kaçırdı kafasını kırdı sular akmaya başladı, eliyle suyu durdurmaya çalışırken beni çağırdı tut diye oda gidip vanayı kapatacaktı, ben de tutarken üstüm başım hep ıslanmıştı, ağabeyim vanayı kapatmış geri geldiğinde benim üstüm ıslak beyaz tişörtümün içinde görünen mor südyenim onun oldukça ilgisini çekmişti, bana bakıyor sikini okşuyordu, bende ağabeyimin bu halinden korkmuş odama geçmiştim, o gece zar zor uyumaya çalışmıştım, yorgunlukta öyle vardı ki bende sızmış kalmışım yatağın içinde, daha sonra bir el hissettim kalkmak istiyordum ama uyku öyle ağır bastırıyordu bana kalkmaya mecalim yoktu, eller gittikçe amıma doğru çıkıyordu bu defa da korkumdan gözlerimi açamadım, gittikçe altımda ne varsa sıyırmıştı ve çıplak sikini amıma sürtüyordu, nefes alış verişi beni iyice korkutuyordu, kalkmak istiyordum ancak korkudan hiç bir şey yapamıyordum, ben biraz sürtünür sonra gider diye düşünürken bacaklarımı açıp amıma sikini sokmaya başladı hızlı birden yüklenince o anda yarısını içimde hissetmiştim, ahhh diye inledim gözlerimi açtım ama iş işten geçince öylece yattım geri yerime, ağabeyim üstüme çıkıp benim dudaklarımdan zorla öpmeye çalışıyordu bende karşılık vermeyince tokat atıyordu, çaresiz kalmıştım ne derse yapıyordum, bu arada kızlığımı da ağabeyime vermiştim, git gide içime hepsini somaya başlamış benim başta duyduğum acılardan eser kalmamıştı çılgınca zevk alıyordum ağabeyimin kolları altında ve kendimi kasmıyordum artık, ağabeyim de ensemse eğilip hoşuna gidiyor değimli küçük fahişem diyordu, beni o gece sabaha kadar inim inim inletmiş sikmişti, bende daha sonraki ilişkilerde artık anlatılmaz zevkler almaya başlamıştım, ne kadar yanlış olduğunu bilsem de ağabeyim isteyince vermek zorunda kalıyorum, bunu da ilk defa burada anlatıyorum, 6 ay boyunca ağabeyimin küçük fahişesiyim ve olma ya da devam ediyorum

EVET İTİRAF EDİYORUM ABİM BENİ UYKUMDA YAKALADI için “0 yorum” bulunmaktadır.

.