Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

EVLENDİĞİM HALDE AĞABEYİME VERİYORDUM

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Mrb, adım gamze 24 yaşındayım ve 1 yıldır evliyim, bende başımdan geçeni anlatmak istiyorum sizlere, ağabeyim ile yaşadığım büyük keyif evlendikten sonra da devam ediyordu, aslında bu sayfaya ilk yazdığım yazı değil bu ağabeyim ile daha öncede yaşadığım bir anımı anlatmıştım sizlere, lise son dönemlerinde daha yeni gelişimimi tamamlıyor ve cinselliğe ilk adımlarımı atarken çok azmış ve ateşimi ağabeyime söndürmesi için kendimi sunmuştum, kızlığımı her şeyimi ağabeyime vermiştim, yıllarca karısı gibi yaşamıştım, kocam aslında ağabeyimdi ama daha sonraları beni istemeye gelen zengin bir adam vermişlerdi beni, ağabeyimden ayrılınca öyle koymuştu ki bana anlatamam, ben kendimi bildim bileli benim tek erkeğim ağabeyimdi, ben hep ve tek ona vermiştim yıllarca, neyse evlenmiştim ama kocamla mutlu değildim, beni ilk siktiğinde bakir olmadığımı anlayınca sormuştu neden bakir değilsin diye, bende lise çağlarında akşamcıydım ve beni kaçırdılar zorla tecavüz etmişlerdi daha annemlerin haberi yok yıllarca sakladım bunu demiştim, o da üzülüp tamam aşkım boş ver ben senin yanındayım demişti, aramız çok iyiydi ama beni doyuramıyordu, 1 yıl kadar ağabeyimden başka yarak yiyor ve özlüyordum ağabeyimin teninin kokusunu, bir gün ağabeyimi bize davet etti eşim, kardeşine birkaç gün bak ben sana ne istersen gelirken alırım diye resmen para verip çağırmıştı ağabeyimi, tabi o da altta kalmadı, hiçbir zaman kalmaz, geliyorsam bacıma geliyorum sen işine bak diye tersleyip yolladı eşimi, benim 1 yıldır kurduğum hayaller gerçek olmuş ağabeyimle baş başa kalmıştık, uzun zaman sonra acısını çokça fazla çıkartacaktık, kocam gider gitmez biz sevişerek yatak odasına kadar çıktık, öpüşmelerin ardından çırılçıplak soyunup saatlerce boş evde sevişmeye başladık, defalarca yalayarak beni boşlatmıştı, bende defalarca onu boşaltmıştım, saatler sonra üstüme çıkıp amıma kerkin meye başladı, yavaştan içime sokup çıkartmaya başladı, benim amım yine istediğini bulmuştu, ağabeyim ile sabaha kadar sikişmiş kendimi yine onun altında bulmuştum, kocam gelene kadar devam ettik, ben her zaman ağabeyimi istiyordum hani mümkün olsa ağabeyim ile evlenirdim zamanında ama olmadı işte, ağabeyim benim amımı sikerken daha nazik davranıyor, kocam ise hayvan gibi muamele yapıyor bu yüzden de benim tek erkeğim canım ağabeycim.

EVLENDİĞİM HALDE AĞABEYİME VERİYORDUM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.