Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

EVLİ ABLAMI SİKİYORUM ensest aile içi seks yaşanmış

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhaba benim adım Vural 22 yaşındayım, orta boylarda biraz kiloluyum, askerden sonra aşırı kilo aldım önceleri zayıftım ne güzel şimdi etlendim iyice yağ gibi geziyorum ortalıklarda, neyse biz 3 kardeşiz iki erkek bir kız, bir ablam ve bir de erkek kardeşim var, kardeşimin adı Emrah ablamın ise Gizem, ablam bende bir yaş büyük kardeşim iki yaş küçük, ablam 6 aylık evli, yeni evlendiler bizim amca oğlu ile, gereksiz bir evlilikti, eski sevgilisine inat olsun diye evlenilir mi, bir markette iki ortak çalışıyoruz, sabahları ben arada akşamları da bakıyorum, değişerek çalışıyoruz arkadaşım Osman ile, Osman benim askerlik arkadaşım, acemilik ustalık hep aynı yerde çıkmış her gün de hemen hemen birlikte zaman geçiriyorduk, aramız oldukça sıcaktı, ablamın kocası ağır yükte çalışıyor kamyoncu olarak arada şehir dışına çıkıyor, ablamda 23 yaşında ama halen yalnızlıktan kokuyor, eniştem dışarı çıktığı vakit beni çağırıyordu gel benimle kal diye, oldu olası ürkek bir kızdı ablam ve bir o kadar da seksi biri, evlerinde kalmaya gittiğimde rahat hareketleri beni tahrik ediyordu bazı zamanlar, ben tüm gün iş yerinde olduğum için, nasıl azdığım günlerdi o günler öyle, ayakta boşalarak geziniyordum bir ara, hele birde ablam çağırmıştı enişten üç gün boyunca yok akşamları bizde kal diyordu, kısacık şortuyla birlikte temizlik yaparken beni oldukça orgazm ediyordu, bir defasında öyle azmıştım ki ablamın arkasına geçip sürtünmeye başlamıştım temizlik yaptığı sırada, hiç ses çıkartmıyordu oda bende iyice sürtüyordum sikimi, ayağa kalkıp bana çok mu kötüsün diye sordu ama ben dudaklarına yapışmıştım çoktan, öpmelere boğmuştum ablamı, kaldırıp yatağa attım soymaya başladım, birkaç dakika içinde ikimizde çırılçıplak olmuştuk, ben hemen memelerini emmeye arada ensesinden öpüp amını parmaklıyordum, ben her dakika biraz daha kuduruyordum almamın amının üstünde, sikimi sürttükçe oda küçük küçük inilti sesleri çıkartıyor beni iyice kudurtuyordu, nasıl kötü olmuştum yalamam ile birlikte amı vıcık vıcık olmuştu, birkaç fırça çekip hızlıca sokmaya başladım, canım acıdı yavaş sik dedi ablam, bende yavaşladım ve hafifçe sokup çıkartmaya başladım, git gel yaptıkça ben iyice azıyordum, birkaç dakika içinde ablamın daracık amcığı benim yarağımı komple içine alacak kadar genişlemişti, git gel yaptıkça ahh ahh diye çığlık atıyordu ablam altımda inim inim inleterek sikiyordum bağırtıyordum sesi kısılana kadar siktim ablamı öyle kötü dolmuşum ki bende yaklaşık 20 dakika sonra içine boşalmıştım dakikalarca sürmüştü menilerimi ablamın içine attırmam, o günden beri aradan geçen zaman dilimi 5 gün, ve 5 gün üst üste sikmiştim ablamı daracık amcığı hala gözlerimin önüne geldikçe ben yine bir garip oluyorum, eniştemin dışarı çıkmasını bekliyorum sonra yine ablama gidip sabahlara kadar sikişeceğiz oda beni çok istiyor, neyse arkadaşlar benden bu kadar iyi günler.

EVLİ ABLAMI SİKİYORUM ensest aile içi seks yaşanmış için “0 yorum” bulunmaktadır.

.