Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

EVLİYİM AMA KOCAM YETEMİYORDU

30 Kasım 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

Merhaba benim adım Sevtap, 25 yaşındayım, normal orta boylarda ve oldukça da zayıfım, yaklaşık bir senedir de evliyim ama kocamla da toplasanız bir yıllık evlilik boyunca 5 sefer ilişkiye girmişizdir, yaklaşık 6 aydır da hiç ilişkiye girmiyoruz, bende filmlerde sevişen çiftleri görünce tahrik oluyordum ama kocam geldiğimde yanaştığım sıralarda beni hep geri çeviriyordu, ben öyle kendimi parmak yoluyla tatmin etmeye çalışıyordum, ama nereye kadar parmak atacaktım ki, neyse konuya gireyim ben, kocamın arkadaşı olan Oğuz 27 yaşında genç ve çok kuvvetli bir erkek, bize geldiği zamanlarda bakışları ile beni tahrik ederdi, bir gün kocamla yine bize gelmişti, yemekten sonra bana tuvaleti göstermemi istedi, daha öncede bize gelmiş ve tuvalete gitmişti bilmiyormuş gibi sorunca beni bir şüphe kapladı, neyse gel gösteririm dedim benimde mutfakta işim vardı zaten diye ara koridora kadar çıktık ve bana doğru iyice yanaştı, seni istiyorum eğer sende beni istiyorsan beni yarın kocan işteyken ara hemen gelirim deyip bir kağıt tutuşturdu elime salona geri dönüp gitti, ben çok etkilenmiştim Oğuz’ dan, bana verdiği kağıda telefon numarasını yazmış vermiş, mutfakta biraz düşündükten sonra boş ver deyip kağıdı çöpe attım, yanlarına gidip yemek falan yedik ama gün boyunca gözlerini üzerimden ayırmamıştı, saatte epeyce geç olmuş çıkıp gitmişti Oğuz evden, bizde yatak odasına geçip yattık, ben yine kocamın üstüne çıkıp öpmeye falan başladım ama yorgunum deyip yatmıştı, ben yine orgazm olmuştum ve sikecek bir erkeğim yoktu, aklıma bana verdiği kağıt geldi Oğuz’ un, attığım çöpe gidip kağıdı elime aldım, kısa süre konuştuktan sonra elime telefonu alıp numarasını çevirmeye başladım, aradım açtı telefonu ve kısık sesle sabah saat 9 da eve gel tamam kabul ediyorum dedim, sonra yatak odasına gidip yattım, tüm gece gözlerimin önünde onun bana bakan gözleri aklımdaydı, sabah olmuş ben gerdek gecesi için aldığım iç çamaşırlarımı giyindim, o gelmeden hazırlandım, bana gelmeden önce telefon açtı evde kimse var mı yok mu diye, bende durumu anlattım çıka geldi kısa süre içinde, gelir gelmez daha içeri girmeden beni öpmeye başladı, dış kapıyı hemen kapatıp içeri girdik, beni kucağına alıp duvara dayadı ve dakikalarca öpüştük, sonra öylece beni yatak odasına götürdü attı yatağın üstüne, ikimizde hızlı bir biçimde soyunmaya başladık, kısa süre içinde ikimizde çırılçıplak olmuştuk bile, benim ağzıma sikini sokup yalatmaya başladı, bende büyük bir keyifle yalıyordum, fazla geçmeden boşalmıştı, sonra beni yatırıp amımı memelerimi falan yaladıktan sonra tekrar sikini ağzıma verdi, yalama başladım hemen de dimdik olmuş sertleşmişti siki, memelerimin arasında kıstırdı biraz git gel yaptıktan sonra beni yatağa yatırdı be amımın üstünde birkaç fırça darbesi çektikten sonra yavaşça ittirmeye başladı, kısa süre git gel yapmıştı ve bende kendimi ona doğru itiyordum ki daha fazla içime girsin diye, birkaç dakika kadar öyle devam ettikten sonra içime köklemeye başladı sikinin hepsini, yarıdan fazlasını kısa süre daha soktuktan sonra hepsini hızlı bir şekilde sok çıkart yapmaya başladı ama ben ah ah ımmm diye altında inliyor kıvranıyordum, kocacığı erkeğim seni istiyorum daha hızlı ah ah ımmm evet işte böyle ahhh diye inliyordum altında o da bana bebeğim seni daha sikeceğim diyordu, bu şekilde on dakika daha devam ettikten sonra boşalmıştı içime, nasıl güzel bir an yaşamıştım, halada devam ediyor her sabah gelip beni sikiyor ve bende çok memnunum, artık kocam gelip beni sikmek istediğinde yok çekiyordum artık onun bana yaptığı gibi, ben Oğuz’ a veriyorum hıh.

EVLİYİM AMA KOCAM YETEMİYORDU için “4 yorum” bulunmaktadır.

  1. merhaba ben ankadan OKTAY yaş 30 boy 1-75 boy yakışılıyımdır gizlilik içeerisinde gizli bir aşk yaşıyabileceğim birşeyler paylaşacağım dul bekar evli farketmez bayanlardan tlf bekliyorum 0536 452 30 32 özele açık 7/24 saat araya bilirsiniz.. Msn : oktaydejawu@hotmail.com NOT:Evli aileler yeni fantaziler isterseniz arayın mesaj atın GİZLİLİK ÇOK önemlidir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. selam ben oguz istanbuldan yaş 33 boy 180 kilo 78 sexs sınır tanımayan evli ciftler ve olgun bayanlar ister telde ister real sexs evli cilfler 3 olurum sınırsız sexs için sizlerden tel bekliyorum 0531 887 54 20 özel noya acıktır / NOT GAY ARAMAYIN LÜTFEN

    YanıtlaSil

.