Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

KARIMI ABLASI İLE ALDATIYORUM

14 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

Selam Bahattin benim adım, 28 yaşındayım, boyum orta seviyede normal insan gibi ve kiloluyum hafif, o da evlendikten sonra belir genleşti, önceleri oldukça zayıftım ama benim karı öyle güzel yemekler yapıyor ki kendimi tutamayıp yiyorum işte, neyse karım Nesli 24 yaşında 3 yıldır evliyiz, severek evlenmiştik önceleri ama daha sonra bir aşk kalmadı aramızda beni hep başkalarının yanında küçük düşürüyor ve olup olmadık anılarımızı anlatıyordu, benim sinirimi bozuyordu ablası İlkay ise beni her zaman o durumlardan kurtaran isimdi, 26 yaşında İlkay da, çok tatlı bir kadın neden daha önce ben onu tanıyamamışım anlamıyorum, neyse karımla günden güne aramız bozuluyordu, ben ona böyle şeyler yapma dedikçe beni ilişkiye girmemekle tehdit ediyordu, ben de çaremi tabi dışarılarda arıyordum, biz gece birahanede içmiş eve doğru gidiyordum kafam bir milyon artık ayakta duracak mecalim kalmamıştı, İlkay da bize gidiyormuş beni yolda gördü seslendi, yanıma çağırdım koşar adımlarla çıkıp geldi, koluma girdi ne oldu sana böyle diye sordu, çekip bir köşeye konuşmaya başladık ama ben derdimi anlattıkça oda beni teselli ediyor kendimi ona kaptırıyordum, bir de alkolün etkisi var üzerimde ha bire kendime çekip yanağında falan öpüyordum, bana dağ gibi adam yıkılmış dedi, bir de bana sorsa ben gençliğimde böyle değildim hesabı kafam güzel ama hala yazıyorum baldızıma, kapı önünde oturuyorduk öyle birden yapıştım dudaklarına ben öpüyordum ama o hiç karşılık vermiyordu bana, bir kez daha denedim onun da karşılık vermesi ile birlikte uzunca bir süre öpüştük, beni kaldırıp eve götürdü, karım hiç beni görmüş ilgilenmemişti bile, İlkay beni odama götürüp yatağa yatırdıktan sonra çıkıp gitti, karıma bağırıyordu ne diye bu adam eziyet ediyorsun diye, anam benim nasılda hoşuma gidiyordu onun böyle beni düşünmesi, bende akşam karımla kavga etmiştim o gece, ertesi günde çıkıp gitti benim karı anasının evine, bu arada yaşadığım bu olay tam bir sene önde oluyor, neyse İlkay da bizim eve gelmişti koca adamı yalnız bırakıyorsun diye, o gün akşama kadar hiçbir yere gitmedim baldızım İlkay ile akşama kadar oturup sohbet ettik, bir ara yakınlığımız oldu akşam üzeri ben yine öpmeye başlamıştım onu, bana enişte dur yapma dedi ama kendimi iyice kaptırmıştım ve sarıldım, tekrardan öpüşmeye devam ettik ama öyle kendimi kaybediyordum ki anlatama kucaklayıp bizim yatak odasına götürdüm, öpüşüyor bir yandan da soyunuyorduk ikimizde, çırılçıplak olana kadar hem öpüştük hem de soyunuyorduk, birkaç dakika içinde çırılçıplak yatağın içindeydik ve ben memelerinin ucunu emiyordum, yavaşça amının çevresine indim ve yalamaya devam ettim, ben yaladıkça oda ah ım diye kıvranıyordu altımda, birkaç dakika yaladım bu şekilde ve vıcık vıcık olmuş amcığın içine girmeye başladım, olgun kadındı her işi çok iyi yapa biliyordu, 20 dakikadan fazla sikiştik bütün yerinden her şeyi yapmıştım, bana kocacığım diyordu baldızım ve benimde hoşuma gidiyordu, böyle biz tam bir senedir gizlice buluşup ilişkiye girmeye devam ediyoruz karımdan habersiz, karım evde olsa dahi odaya geçip gecenin bir yarısı baldızım la ilişliye girmeye devam ediyorum, şuanda bu böyle sürüyor.

KARIMI ABLASI İLE ALDATIYORUM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.