Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

KIZ KARDEŞİM HATİCE

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ben İstanbul dan Tuncay şimdi 30 yaşında evli çoluk çocuk sahibi birisiyim hani herkesin ömrü boyunca unutamayacağı birisi olur ya benimde var öyle birisi benim annem babam ayrılmıştı annem varlıklı bir ailenin kızı idi yurtdışına çıktı hemen ben gitmedim onunla babam da iş yerinden bir kadınla takılmaya başladı hayat güzel gidiyordu bana babam pek ilgilenmiyor nerdesin diyen yok kafama göre takılıyorum benim peşinde koştuğum adını bile bilmediğim bir kız vardı onu görünce elim ayağıma dolanıyordu adeta bir kız bukadar sexsi olmaz be arkadaş giyim falan on numara kızın neyse bir gün babam aradı olum misafirlerimiz gelecek akşam evde ol dedi akşam oldu babamla beraber geldiler babamın kız arkadaşı ve onun kızı onun kızıda benim peşinden koştum kız olmaz mı ben nasıl şaşırdım yemek masasına oturduk konuşmaya başladılar biz evlenmeye karar verdik ve bu evde hep beraber kalacağız bundan sonra dedi beni nasıl heyecan sardı o kızla aynı evde kalmak ne demek be kim istemez neyse aradan birkaç hafta geçti bunlar bize yerleşti o artık benim kız kardeşim olmuştu benim odanın hemen yanındaki odaya yerleşti yemekte falan konuşuyoruz ama o kadar samimi olmadık daha ben yemekten sonra odama çekilir bilgisayar başında otururdum öyle onun bilgisayar yokmuş yanıma geldi ne yapıyorsun falan dedi yanıma oturdu bende film seçiyordum abi kız yanıma oturunca konuşurken kekeliyorum ya var mı böyle bir şey şu filmi izleyelim mi dedi açtım filmi lambayı söndürdük benim yatağa oturduk saat gecenin 1 i falan olmuştu ama filmde çok güzeldi içeriden bir sesler geldi bu ben geliyorum dedi çıktı 5 dk sonra gelemeyince bende çıktım peşinden babam gilin odasından içeriyi izliyordu beni görünce susss dedi bende kavga ediyorlar herhalde dedim baktım babam karıyı ayakta domaltmış çatır çatır sikiyor bırak ya ayıp dedim tekrar odaya döndük ben arkamı duvara yasladım uzandım öyle oda geldi sikimin önüne oturdu sikim sırtına değiyordu biraz sonra kol gibi oldu kız ya bu batan ne deyip elini atınca benim aleti tuttu gülmeye başladı bende cesaretlenip dudaklarına yapıştım yatağa devirdim hemen başladık sevişmeye küçük ama çok güzel memelerini çıkardım emiyorum ya biz kardeşiz falan demeye başladı sikerim kardeşini dur be dedim amına yalamaya başladım bu da kafamı bastırıyordu amına hızlı yala ne olur falan diyerek konuşurken kekeledim kızın amını yalıyordum şimdi çok güzeldi neyse sikimi çıkardım verdim ağzına yaladı biraz kucağıma aldım bakireyim diyince sürtmeye başladım bunun amına çok tatlı amı vardı kızlığımı boz dedi ama ben yapmadım arkasını çevirdim bunun göt deliğine yüklenmeye başladım bunun güç bela daracık götüne girdim bunun başladım sokup çıkarmaya elimi ağzına kapadım bağırmasın diye üzerine yattım bunun götünde gidip gelmek çok güzeldi büyük bir zevkle götüne boşaldım birkaç gün sonra yine odama geldi arkadan yaptırmadı ama yalayarak o beni ben onu boşalttım sonra ben istedim ama yaptımız çok yanlıştı diyerek bir daha vermedi bana o benim içimde bir sızı olarak kaldı şimdi ikimizde kardeş gibiyiz keşke kardeşimi sikmeseydim

KIZ KARDEŞİM HATİCE için “0 yorum” bulunmaktadır.

.