Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

KOCAM GİTTİ BENDE ÇOBANA VERDİM

30 Kasım 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

Ben Kastamonu dan gonca 26 yaşındayım 1 ay önce falandı eşimle beraber köye gitmiştik çocuğumuz yok bizim neyse arabaya bindik köyde kaynanam lar da birkaç gün kaldık yeniden eve gitmek için yollara düştük dağın başında arabanın benzini bitmez mi öylece kaldık telefon bile çekmiyordu biraz arabada oturduk öylece bir tane motorla adam geldi eşim onu durdurdu benzin almak için adamın arkasına oturdu gitti bana da arabadan inme sakin 1 saate gelirim dedi bende arabada kös kös oturuyordum ama patladım resmen baktım bir koyun sürüsü geliyor ufacık kuzular vardı çok tatlı bir şeydiler arabadan indim kuzuların birisini yakaladım sevdim o sıra çobanda geldi oda 20 yaşlarında toy bir çocuk daha yakışıklı bir çocuk ama eşim giderken sigara da bırakmadan gitti bende bundan sigara istedim verdi ben kuzuyu severken oda tepemde dikiliyor ne geziyorsun burada falan diye sordu bende durumu anlattım işte kocan ne zaman gelir falan deyince anladım niyetinin bozuk olduğunu şöyle bir baktım gelmez daha hayırdır dedim direk yüzüme benimle yatar mısın demez mi şaşırdım biraz utandım da ne diyeceğimi şaşırdım memelerimi falan ellemeye başladı bu yere bir şeyler serdi beni yatırdı eteğimin altından sütun gibi bacaklarımı okşamaya başladı bu altımda sadece külot vardı ve bende sekse hasret kalmıştım eşimle ayda yılda bir yapıyorduk neredeyse külotumu sıyırdı amımı biraz parmakladı ben yalamak istedi ben izin vermedim ona o zaman sen benimkini yala dedi olur dedim sikini çıkardı eşimin kinden küçüktü biraz başladım yalamaya ben yalarken oda bana küfür falan ediyor senin amını yırtarım amını sikerim falan filan çok hoşuma gitmişti ben alta yattım oda bacaklarımı ayırdı üzerime çıktı tarlanın ortasında sikişiyorduk resmen birisi görse evliliğim biter yani ama çoban azdırdı beni içime girip çıkıyor bir yandan da öpüşüyoruz eli memelerimde sürekli sonra memelerimi yalayarak gidip gelmeye başladı domalmamı istedi domaldım bende başladı sikmeye baktım karşıdan kocam geliyor bizi görmesi imkansız ama hadi boşal kocam geliyor dedim biraz hızlandı bütün dölünü amıma bıraktı ben hemen toparlandım külotumu aldı vermedi bende kalsın ben buna 31 çekerim dedi bende hemen arabaya geçtim o çobanı ömrümün sonuna kadar unutamam ben siki küçüktü falan ama işlemi çok güzeldi gerçekten

KOCAM GİTTİ BENDE ÇOBANA VERDİM için “2 yorum” bulunmaktadır.

  1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  2. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil

.