Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Hep ablamı arzuladım ve amacıma ulaştım!

10 Aralık 2012 Pazartesi tarihinde yazılmıştır.

adım celal 22 yaşındayım hataylıyım hikayeme en baştan başlamak istiyorum ablamla aramda 8 yaş var ablam normal boylu esmer tesettürlü bir bayandır fizik olarak zayıf gögüsleri küçük tam ellemelik ve emilmeliktir küçüklügümde benii hep dudaktan öpmesiyle ablamı hep arzular oldum . olay başıma bir ogustos günü geldi eniştem vesaat edeli 2 ay olmuştu ara sıra yanına gider kalırdım geceleri sohbet eder sabaha dogru yatardık .genelde konuları hep cinsellige cekmeye çalışırdım ve sorular sorardım fazla dikkat çekmeden bu muhabbetler uzun süre devam etti her konuşmamızda ablamı daha çok arzular oldum konuşmalarımızda sikim kazık gibi olurdu farkederdi ama ses etmezdi . bir gün yaz sıcagı oldugu için altımda şort ve üstümde atlet vardı gece 2 gibi ablamın yatak odasında gene cinsellik muhabbeti ederken sikim gene kazık gibi olmuş muhabbete devam ediyorduk ablama hep sorardım içine kalaın ve uzun bir şey giriyor nasıl bir duydu bu diye gene sordum ve ciddi bir şekilde zevkin en biyigi diye cevap verdi . soru sordukça rahatlıyor ve dahada açık sorular soruyordum ve benim iyice azdıgımı anlamış olmalı bana senin ki ne kadar diye sordu bende ölçmedigimi söyledim ama büyük ve kalın oldugunu söyledim şu an kalktıgını biliyorum dedi biraz utansamda kalbim yerinden çıkacak gibi olduyordu utanarak evet dedim görebilir miyim diye sordugunda cevap vermedim ama çok istiyordum eline verip oynamasını bende ışıkları kapatık bakabilecegini söyledigimde olur dedi. yataga sırt üstü uzandım ve ısıgı söndürdükten sonra yanıma gelip ilk önce sortun üstünden eline alıp oynamaya başladı ve eline yavaşça içeri sokup eline aldıgında aldıgım zevk inanılmazdı.sortumu çıraktmak istedigini söyledi bende olur dedim sortumu çıkarttı ve eline alıp oynamaya başladı . kalın ve uzun oldugunu söylerek taşaklarımla bile oynayıp beni tatmin ediyordu .böyle uzun bir süre sikimle oynayıp beni tatmin ettikten sonra bende seninkiyle oynayabilirmiyim dedigimde olur dedi yataga uzandı ve başlayabilirsin dedi üzerinde naylonsu bir kapri vardı kapriyi çıkartmadan üzerinden okşamaya başladım ve iyice delirmeye başlıyordum .elimi yavaşça amına soktugumda zevkten ıslandıgını farkettim ve amını parmaklamaya başladım tabi oda benim sikimle oynuyordu hala ikimizde kendimizi kaybetmiştik öpüşmeye başladık ve bir anda çırıl çıplak olmuştuk ablam altımda gögüslerini emerken inilti seslerine daha fazla dayanamayıp bir anda içine girip çıkmaya başladım yavaş olamamı söylüyordu bende yavaşça içinde zevk alıyordum daha fazla dayanamayıp boşladım ve nefes nefese kalmıştık hayatımın en güzel günüydü

Hep ablamı arzuladım ve amacıma ulaştım! için “0 yorum” bulunmaktadır.

.