Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Komşu Komşunun Karısına Muhtaçtır

6 Aralık 2012 Perşembe tarihinde yazılmıştır.

Apartman komşumuz, Figen Hanım’ın bana olan ilgisini anlamamak imkansızdı. Kapı komşumuzdu. Her fırsatta benimle karşılaşmaya, temas kurmaya, konuşmaya çalışıyordu. Tavırlarında bir şuhluk, cilve, bir eda sezinliyordum. Fettanca davranıyordu. Evli, ancak çocukları yoktu. Hoş bir bayandı. Cesur giyinir, vücudunu sergilemekten çekinmezdi. Bu ilgi karşısında ne yapacağımı bilemiyordum. Figen Hanım’ın gayretleri ile aileler arası bir yakınlaşma da oldu. Birbirimize gelip gitmeye başladık. Doğrusu ben korkar olmuştum ama zamanla güzel vücudunu arzular oldum. 25 yaşlarındaydı. Genç, dinamik ve heyecanlıydı. Pırıl pırıl bir cilte sahipti. Yürürken saçları ahenkle dalgalanırdı. İri ve dolgun kalçaları vardı. Göğüsleri çok güzeldi. Zarif ve naifti. Uzun bacakları dikkat çekiciydi. Giydiği tüm kıyafetler kışkırtıcıydı. Kısacık eteğinin altından, güzel bacaklarını iç geçirerek seyrederdim. Kalçaları çıkıktı. Dar kotu, kalçalarını tüm güzelliğiyle sergilerdi. Her an günaha davetiye çıkarırcasına giyinirdi. Bu güzellikler gittikçe kafama kazınır olmuştu. O’nu ayakkabılarını bağlamak üzere kapı önünde çömeldiğinde, düşük belli kotundan görünen renkli tangası ve poposunun yarıklarını gördüğümde vurulmuş, bir başka gün bakkalda sıkı eşofmanından belli olan külot izine hasta olmuş, bize çay servisi yapmak için eğildiğinde sarkan göğüsleri başımı döndürmüş, karşımda otururken verdiği frikik ile kendimden geçmiştim. En son, banyonun havalandırma penceresinden sevişme çığlıklarını duyduğumda ve o’nu hayal ederek otuzbir çektiğimde bendeki arzunun da farkına varmıştım. Geçen gün tam arabama binmek üzereyken, onlar arabasını park ediyordu. Figen kapıyı açıp inerken, kısacık eteğinin arsından beyaz külotu görününce ne yapacağımı şaşırdım. Tam bir frikikti. Bir başka gün balkonda gecelikle dururken altan gördüğüm çıplak bacakları ve poposu başımı döndürmüştü. Yağmurlu bir günde apartman kapısında karşılaştık. Koşarak içeri girmişti. Yağmurdan sırılsıklam ıslanmış, beyaz gömleği vücuduna yapışmış, vücudu olduğu gibi fark ediliyordu. Siyah sütyeni iyice belirgindi. Saçlarından süzülen yağmur sularını silerken merhabalaştık. Islanmış gömleği tenini neredeyse çıplakmış gibi gösteriyordu. Çok tahrik oldum. Geçen gün beni arabasına aldı. (Benim arabamı eşim götürmüştü.) İlk dikkatimi çeken kısacık eteğinden görünen düzgün bacaklarıydı. Eteği oldukça yukarıdaydı.(nerdeyse dizlerinden 10 cm. yukarıda) Bacakları hafif aralık, pedallara komuta ediyordu. Ten rengi ince bir çorap bacaklarını sarmalamıştı. Ayakkabıları kışkırtıcıydı. Bacak arasını hayal ettim o an. Beyaz renkli dolgun bacaklarının arasında gizemli bir hazinesi olmalıydı. Belki yeni tıraşlanmıştı. Yanımızdan geçen otobüs ve minibüsteki herkes bu güzel bacağa dikkat kesiliyordu. Emniyet kemeri iki göğsünün arasında asılıydı. Gergin kemer, göğüslerinin daha belirgin olmasını sağlamıştı. Gözlerim o güzel bacaklara bakmaktan şaşı olacaktı adeta. O da bunun farkındaydı. Gözlüklerinin altından o da beni kesiyor olmalıydı. Keskin kokulu parfümü başımı döndürüyordu. Yolda bana karşı çok kibar ve içten davrandı. Ses tonu seksiceydi. Kısa ama zevkli bir yolculuktan sonra ben Beşiktaş’ta indim. Bu yakınlaşmalar beni iyice umutlandırıyordu. Korkunç bir girdaba girdiğimi biliyor ama ona karşı olan arzumu frenleyemiyordum. Aile saadetim tehlikedeydi. Beklenen gün gelip çatmıştı. Aynı anda apartmana girip, beraber asansörü kullandık. Yine çok şuh ve seksiydi. Kısacık eteğinin altına dizlerine kadar uzanan bir çizme giymişti. Belindeki çapraz kalın kemer, kalçalarını daha belirgin bir hale getirmişti. Bacakları çıplaktı. Üzerinde saten yavruağzı bir gömlek vardı. Gömleğinin düğmeleri oldukça aşağıdan başlıyordu. Dolgun göğsünün teni ve göğüs çatalı rahatlıkla seçilebiliyordu. İki düğme arası aralanan gömleğinden, içindeki beyaz dantelli sütyeni görülüyordu. Dalgalı saçları omuzlarına düşmüş, kıyafetiyle bütünleşmişti. Davetkar bir parfüm sürmüştü üzerine. Dar asansörde oldukça yaklaştık birbirimize. Kısa süren asansör yolculuğu sonunda aynı anda inip dairelerimize yönlendik. Kapıyı çaldım. Eşim evde yoktu. Anahtarı da almayı unuttuğum için kapıda kaldık. Durumu anlayan Figen Hanım beni evine davet etti. “Fatma Hanımı burada beklersiniz. Buyurun, kapıda kalmayın” dedi. Biraz tereddütlü olsa da kabul edip evlerine girdim. Birden ikimizde duyduğumuz seslerle irkildik. Kocası içerdeydi herhalde. Salona yönlendiğimizde ne görelim. Kocası, karım Fatma’yı arkadan beceriyordu. İkimizde donup kalmıştık. Karım gerçekten hoş bir kadındır. Her erkek sikmek ister elbette. Harika bir vücudu vardır. Bu güzellikleri fark eden Cengiz Bey hiç zaman kaybetmemişti anlaşılan. Ellerini çabuk tuttukları her hallerinden belli oluyordu. Karım yerde dizleri ve kolları üzerinde domalmış, Cengiz Bey arkasında o’da yerde diz çökmüş. Karımın etekleri beline kadar sıyrılarak toplanmış, bacakları ve götü açıkta, kilotu çıkmamış yana sıyrılmış. Cengiz Bey’in pantolonu yere kadar sıyrılmış, elleriyle karımın belini sıkıca kavramış, yarağını karımın amına geçirmişti. Karımın dolgun ve iri kalçaları, Cengiz Bey’in her hamlesini karımın kalçası frenliyor, dengeli bir şekilde bütün vücuduna yayıyordu. Ancak aşağıya sarkan iri göğüslerinin ileri geri sallanmasına engel olamıyordu. Cengiz Bey zevkten kudurmuş bir halde gözlerini kapamış bir an önce işini bitirmek telaşındaydı. Abanmaları sert ve hızlıydı. Karım aldığı darbelerle, bir öne bir arkaya gidip geliyor, göğüsleri bir sarkaç gibi sallanıyordu. Biz Figen hanımla olanları sessiz ama tahrik olmuş bir vaziyette seyrediyorduk. Cengiz Bey’in iri ve uzun yarağı, karımın amında bir görünüp bir kayboluyordu. Yaptığı her darbe, karımın kalçalarında ses çıkarıyor, salonun sessizliğini şaklama sesleri bozuyordu. Karım ustalıkla şikişiyordu. Karım : “Haydi Cengiz Bey, daha hızlı” diye onu azdırıyordu. Dizlerini aralamış, belini çukurlaştırarak yere kapaklanmış, götünü dikleştirmiş, Cengiz Bey’in işini kolaylaştırmıştı. Yusyuvarlak, prüzsüz ve bembeyaz götü vardı karımın. Amı yırtılacak derecede aralanmış, sıkı kaslarıyla yarağı kavramıştı. Karım zevkten gözlerini kapamış, dudaklarını ısırıyor, başını sağa sola sallıyor, belli belirsiz inliyordu. Cengiz Bey, zevk iniltileri içinde gerildi, kas katı kesildi, başını geriye attı, gözleri tavana bakarken göz kapakları yarı açık yarı kapalı son hamlesini yaptı, boşaldı. Birkaç saniye öylece kaldılar. Biz Figen Hanımla şaşkınlık içindeydik. Ancak tepki vermiyor, adeta kıskanırcasına seyretmeye devam ediyorduk. Karım doğrulup adamın sönmüş yarağını tekrar ağzına aldı. Çok ustaca yalıyor, ağzına sokup çıkartıyordu. Eliyle yarağı kavramış hem otuzbir çektiriyor hem de ağzına alıp boğazının derinliklerine kadar sokuyordu. Adam iniltiler içinde karımın saksofon çalmasını hayvani bakışlarla izliyor, homurdanıyordu. Adamın yarağı tekrar canlanmaya başlamıştı. Karım kudurmuş gibi bir eliyle de amını okşuyor, parmaklarını içine sokuyor, çıkarıyordu. Adam sırtüstü uzandı. Yarağı hayvan gibi kalkmış, dimdik olmuştu tekrar. Karım eteğini toplayıp, külotunu yana sıyırdı ve o yarağın üstüne ustalıkla oturdu, amına iyice yerleştirdi. Adamın yarağı yağ gibi girdi içine. Adam elleriyle karımın belini kavrayıp inip kalkmasına yardımcı oluyordu. Karım çılgın gibi oturup kalkıyor, yarağın tadını bağıra bağıra çıkarıyordu. O kadar hızlanmışlardı ki, memeleri bir aşağı, bir yukarı hızlı hızlı sallanıyordu. Amcığı o yarağı almak için açıldıkça açılmış olmalıydı. Dakikalarca o halde sikiştikten sonra karım birden sırtüstü yattı ve bacaklarını her iki yana araladı. “Haydi gel” dedi. Karım her pozizyonda sikilmek istiyordu anlaşılan. Adam, hayvan gibi yarağını karımın amına tekrar geçiridi. Adamın elleri karımın göğüs hizasında şınav çeker gibi gergin, vücudu şınav çeker gibi düz bir vaziyette karımın üzerinde kalçasını indirip kaldırmaya başladı. Adamın yarağını net bir şekilde görüyorduk. Karım elleriyle bacaklarını kavramış, her iki yana çekerek adamın daha kolay ve rahat girmesini sağlıyordu. Adamın yarağı karımın amında bir beliriyor bir yok oluyordu. Şınav çeker gibi inip kalkıyor, karım altında zevkten eriyip bitiyordu. Adam biryandan da karımın göğüslerini ısırıyor, emiyor, sündürüyordu. Dakikalar geçmek bilmedi adam sürekli sikiyor, karım altında inliyordu. Adamın yarağı bileğim kadar vardı. Karım iyi malı kaçırmamıştı anlaşılan. Amı bayram ediyordu. Amıyla adamın yarağını sıkıca kavramış kendini siktiriyordu. Acayip tahrik olmuştum. Aletim kaskatı kesilmişti. Figen Hanımda etkilenmişti bu sahnelerden. Birden Figen’in elini aletimin üzerinde hissettim. Yavaş yavaş sıvazlıyordu. Aletim anında sertleşti. Sertleşmiş aletim pantolonumda beliriverdi aniden. Figen Hanım pantolonumun üzerinden aletimi kavrayıp otuzbir çektirmeye başladı. Aşağı yukarı sıvazladı. Aynı anda içeride olanları izlemeye devam ediyorduk. Fermuarımı çözüp aletimi dışarıya çıkardım. Figen Hanım’ın eli kalın yarağımı anca kavrayabildi. Otuzbir çektirmeye devam etti. Arkasına geçip aletimi götüne dayadım, eteğinin üzerinden sürtünmeye başladım. O da götünü iyice geriye çıkararak aletime yasladı. Götünü dairesel hareketlerle aletime sürtmeye başladı. Aletim iyice hassaslaşmıştı. Ellerimle öndeki gömleğinin birkaç düğmesini açtım. Önce sütyeni ile birlikte göğüslerini avuçladım, sıktım. Sütyenini bir hamlede yukarı sıyırıp memelerini boşa çıkardım. O kadar dolgundu ki avuçlarıma sığmadı. Parmak aralarımla meme uçlarını sıktım. Hemen dikleştiler. Bu arada kulak memelerini ve boynunu öpüyordum. Figen Hanım’ın iniltileri, kesik kesik nefes alışıyla birleşiyor, vücudu titremelerine engel olamıyordu. Göbek kasları istem dışı geriliyor, titriyordu. Kulak memeleri ağzımda eriyor, Figen Hanım’ın tüyleri diken diken oluyordu. İkimizde tahrik olmuştuk. Bu arada karım hala kendini siktiriyordu. İniltileri bizi daha çok azdırmıştı. Ellerimle çıplak bacaklarını aşağıdan yukarıya doğru okşayıp, eteğini beline topladım. İnce eteği kolayca sıyrıldı. Dolgun kalçaları ve götü mükemmel görünüyordu. Elim bacaklarında yağ gibi kaydı. Sıkı kaslıydı. Yere eğilip önümde domaldı. Figen belini çukurlaştırıp, götünü dikleştirdi. Dizlerini iyice yana açtı. En sevdiğim pozisyon buydu. Girişi kolay oluyordu. Külotunu yana sıyırdım. Külotu zaten ip gibiydi. Amı yeni traşlanmış, taptazeydi. Amının salgıladığı koku burnuma kadar geldi. Yarağımı elime alıp amına nişanladım ve soktum. Figen’in amı çoktan sırılsıklam olmuştu zaten. Çok kolay girdi. Amı sıkıca kavradı yarağımı. Gergin am kasları, mengene gibi sıkıştırdı aletimi. Hamlemle birlikte yarağım kayarak dibini buluverdi. Kaslı kollarımla belini kavrayıp sıkıca tuttum. Gözlerim kapalı gidip gelmeye başladım. Figen Hanım yaptığım hamlelerle, bir öne bir arkaya gidip geliyor, memeleri kontrolsüz bir şekilde sallanıyordu. Gözümün önünde biçimli, dolgun bir göt vardı. Parmaklarımla göt yanaklarını araladığımda aletimin yağ gibi girip çıktığını görebiliyordum. Aletim her dışarı çıkışında daha çok ıslanıp geliyordu. İki ayrı odada iki ayrı zevk yaşanıyordu. Cengiz Bey’de yarağını karımın göt deliğine sokmakla meşguldü. Karım götten sikilmeyi sevdiği için alışıktı. Bir çok kez denemiştik. Göt kasları gevşemişti. En kalın yarağı bile rahatlıkla alabilirdi içine. Şimdi de Cengiz Bey sokmuştu yarağını oraya. Sorunsuz bir şekilde sikiyordu. Cengiz Bey ayakta dizlerini hafifçe kırmış, karım domalık vaziyette götünü iyice dikleştirmişti. Cengiz Bey’in bacak kasları aldığı pozisyon ile iyice gerilmişti. Kaslı kolları yukarıdan karımın belini kavramış, pazuları şişmişti. Duruşu antik Yunan Mitololojisindeki heykeller gibiydi. Karımın göğüsleri iyice yere sarkmıştı. Mütemadiyen sallanıyordu. Cengiz Bey, iri ve uzun yarağını, yukarıdan aşağıdaki karımın götüne dik bir vaziyette sokuyordu. Cengiz Bey’in göt kasları iyice gerilmiş götünde çukurluklar oluşmuştu. Karım iyice yere kapaklanmış, kollarını yanlara aralamış belini çukurlaştırmış, götünü iyice havada bırakmıştı. Saçı başı dağılmıştı. Cengiz Beyin kalın aleti karımın göt deliğini iyice aralamıştı. Karımın götü yarağın tamamını içine alıyordu. Yarak her girişinde karımın götünde kayboluyor, sonra tekrar beliriyordu. Cemil Bey’in damarlı kalın yarağı, sürtünmeden dolayı kıpkırmızı kesilmişti. Karımın apış arası sırılsıklamdı. Karımın inlemeleri artmıştı. Zevkten başını deli gibi sağa sola sallıyordu. Terlemiş yüzüne saçları yapışmıştı. Karımın başka biri tarafından düzülmesi beni daha da hırslandırmıştı. Zaman, karımı farklı zevkleri tatmaya mecbur etmişti anlaşılan. Monoton sex hayatına yeni bir soluk, yeni bir dinamizm katıyordu. Artık başka yarakları da tatmak istiyordu anlaşılan. Daha kaç kişiye daha siktirmişti kendini acaba. Bu düşüncelerle ben de Figen Hanımı arkadan sikmeye devam ediyordum. Kalçam otamatiğe alınmış bir makine gibi gidip geliyordu. Karımı kıskanmamın verdiği hırsla abanıyordum. Derken karımın çığlıkları geldi içerden. Cengiz Bey’in inlemeleri karıştı ortama. Figen Hanım da önümde zevkten kuduruyordu. Gözlerim kararıyor, tarifsiz bir zevk duyuyordum. Bitsin istemiyordum ama o inanılmaz zevki de biran önce tatmak istiyordum. Benimki patlama noktasına gelmişti. Damarları kanla dolmuş, iyice kalınlaşmıştı. Figen de zevkten çıldırmış gibiydi. Götünü iyice geriye yaslayıp apış arama bastırıyordu. Götünü dansöz gibi kıvırıp, çeviriyor, içindeki aletimi kudurtuyordu. Zevkten gerilmiş, vücudum, kalçam kasılmıştı. Gelmek üzereydim. Bir elimle omzunu kavrayıp, vücudunu geriye çekerek iyice kendime yasladım. Göz bebeklerim yukarı devrildi. Derinlerden gelen zevk sularım, ucuna geldiğinde son hamleyi yaptım. Sarsılarak içine boşaldım. Figen Hanım çoktan boşalmıştı bile. Ortamın gizemi ve cazibesi ile kısa sürede doyuma ulaşmıştı. Amcığının içi vıcık vıcık olmuştu. Aslında ilişkilerde öyle oldu. Sonraları gurup seksten tutunda karşılıklı eş değiştirmelere varan ilişkiler yaşandı. Karım da bende memnunduk. Hayatımız tamamen renklenmişti. Şimdilerde 7 numaradaki Nevin Hanım ile Bülent Bey’e göz diktik.

Komşu Komşunun Karısına Muhtaçtır için “0 yorum” bulunmaktadır.

.