Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Hiç Aklima Gelmezdi Baba

27 Temmuz 2013 Cumartesi tarihinde yazılmıştır.

slm ben hulya 19 yasim da evlendim evliligim kisa surdu ve carasiz ce baba evine donmek zorun daydim baba evine dondukten sok annemi 2 sene sonra kayip etik bu bana cok aci geldi ama hayat mecburen dayanacagiz abim evli kendi evimde kaliyor benim meral isminde kiz kardesim var cok iyi anlasiyoruz merali istemeye geldiler babam verdi meralin dogun gunu geldi abala nasil cok aciyormu ilk gecede sordu bana merala cok iyi analas siyoruz bende evet canim cok aciyor ama sonra alisiyor sun cok tatli devami deyin ce meral azda olsa rahat ladi meral gerdek teyken ben o gece hic yatamadim sanki benim gerdegim di cok heycanalan mistim sabaha uyku tut madi gun ortasinda babmla oturuyor duk ki babam kizim ben artik yaslandim istersen senide verim birine gozum arkada kalmasin bende azinda yer alisin baba daha yasin kac dedim babam neyse kizim konusuruz de ve gittim ara gecen gunler benim canim yarak istemeye basladi ama nasil yaparim kime siktirim kendimi ogun meral geldi bize konusuyor duk dayanama dim sor dum nasil gecti diye o abala cok feciydi cok acit ti ve sen geldin aklima deyince ben cok heycan ladim ben neden geldim aklina dedim sende ilk gerde girdigi dusundum seninde canin benim kadar acidimi dedi meral evine dondu babamla tv izlerken sahnesinin birinde sevisme sahnesi vardi ben cok heycanlandim bir ara babam ma baktim babam da yukunuyor du belki onun cani istiyor sikmeyi kalktim su icmeye babam da arkam dan geldin kendi baban surterek gecti hic tepki vermedin babam da bundan cesaret alarak giderken tekarar surtundu ve su istedi mutis bir ates basti beni suyu verir ken babamin goz lerine baktim babamin bakis lari baba degil erkek bakisiydi yanina oturdum babam da elini bacagim ustune koydu tepki vermeyince elini amimim ustune kouydu yapma baba diyorum ama icim de dumasin diyorum babam elini kilotun icine sokunca benim ammim sular icin aladi ki bende sikil mek istiyorumdum beni koltuga yardi kilotumu cikardi kendi pantolun indir di bende mutus heycan basladi yilar sonra tekar sikilecetim babam kilotunu indirince o buyuk yaragini gorun ce olmaz baba dedim ben bunu yiyemem diyip kalkmaya calistim ama bala alisir deyip yatir di beni ben cok kortum babam bacaklarimi acti arasina girin ce yigce yerini aldi yaragini amimin degiligine getir di basti girmeye calisiyor ama cok buyuk tu girmiyor du bende yapma girmiyor baba diyorum ama dinyelen kim 2 /3 kere zorlayak girmeye calisti ben bagiriyom baba sikme beni diye birde kafasi icime girdi ve kalanida girince ben babamin omuzunu isir din acidan ben cikar diyor dum babam sa daha cok vuruyor du ben artim sikiliyordum babam git gel yaptik ca ben sik beni babaaaaaaaaaa diyordum don dakika sikildik ten sonra babam cikardi yaragini karnim ustune bosaldi superdi sag ol baba kizin hulya

Hiç Aklima Gelmezdi Baba için “0 yorum” bulunmaktadır.

.