Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

70 lik karıyı saunada yaşanmış geçrek seks hikayesi

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.

Adim Metin ve 23 yasindayim.Bu yazdigim gercek ve bundan 2 hafta evvel
basimdan gecti.
Ben almanyada yasiyor ve her hafta en azindan bir defa saunaya
gider,haftanin yorgunlugunu orada atardim.
Almanyada saunada soyunma odalari ayri olmaz ve kadin,erkek ayni odada
soyunurlar,esyalarini dolaplardan birine kilitlerlerdir.
Ben ekseri sabahalri giderdim,cünkü o zaman daha sessiz ve sakin
olurdu.
Iceri girdigimde,benden haric 10-12 kisi,ve bunlarin cogu ihtiyardi.Ben
belimdeki havluyu cikarip,saunalarin bir tanesine girip,tahta
basamaklarin bir tanesine uzandim ve trelemeye basladim.Bir kac kez girip cikip
ve okadarda dus aldiktan sonra,saunadan cikmaya karar verdim.Zaten
yaklasik 3 saatdir icerdeydim ve bayagida ter dökmüstüm.Son olarak tekrar
dusun altina girip,dusumu aldiktan sonra soyunma odasinin yolunu tuttum.
Iceri girdigimde,benim dolabin karsi tarafindaki dolaplarin bir
tanesinde bir ihtiyar kari domalmis havlu ile bacaklarini
kuruluyordu.Anlasilan o da cikmak icin hazirlanmaya gelmisti.Almanlarda utanmak diye bir
sey olmadigi icin,hic orali olmadan hala benim karsimda ciril ciplak
domalmis,bacaklarini kuruluyordu.
Bu manzara beni ister inananin ister inanmayin,tahrik etti ve sikim
yavas yavas kalkmaya basladi.Saunada zaten fazla kisi olmadigindan,ve en
kisa zamanda baska birinin odaya girmeyecegini düsünerek,cesaretimi
topladim ve kocakarinin arkasina yaklastim.Sikim kazik gibi olmustu
zaten,kocakarinin o pozisyonunu kacirmadan,arkasindan kalcalarina
sarilarak,sikimi o lackalasmis amina dayadim.Herhalde kocakari böyle birsey
beklemiyordu,elinle beni kendinden itmeye denerken avaz avaz bagirmaya
basladi.Hemen agzini bir elimle kapatarak,yaragimi dibine kadar gecirdim.Zayif
ve ihtiyar oldugu icin bana karsi sansi yoktu.Ben hala elimle agzini
bagirmamasi icin kapali tutuyor,pompalamaya devam ediyordum.Bos kalan
elimlede burusmus memelerini oksayarak,sikiyordum.Benden en azindan 50 yas
fazlaydi ama,o an o kadar gözüm dönmüstüki,yasa masa bakmadan,sikimi
dibine kadar yüklüyordum.Nasil yaptiyasa,birden elimi isirdi ve bende bu
aciyla elimi agzindan cektim.O sira birden bagirmaya ve yardim istemeye
basladi.Yakalanma korkusuyla,kocakarinin suratina bir yumruk
gecirmemle,orada bayilip yere yigildi.Sikim hala tas gibi oldugu ve daha
bosalmadigim icin,yerde baygin yatan kocakarinin bacaklarini ayirip bu sefer
üzerine abanip,sikimi ihtiyar amcigina soktum ve pompalamaya
basladim.Yaklasik 5 dakika icine girip ciktiktan sonra,gelicegimi anlayip,hemen
icinden ciktim.Biraz yukari dogru kayarak suratinin üzerinde biraz 31
cektikten sonra,baygin kocakarinin suratini döllerimle akittim.Bu sahneyi
görmeliydiniz,yerde baygin bir kocakari,surati spermayla dolmustu.
isimi bitirdigim gibi,hemen giyinerek oradan ciktim.
Iki hafta ara verdikten sonra,dün tekrar saunaya gitmeye karar
vermistim.
Yine sabahin erken saatlerinde yola ciktim ve saunaya girdim.Soyunma
odasinda soyunup,havluyu belime doladiktan sonra iceri girip,saunalarin
bir tanesine yattim.Yaklasik 10 dakika terledikten sonra dus almak
icin,dus odasina girdim.Dusda tekli degil,cok kisi dus alabilecek
seklinde,yaklasik 10-12 tane dus yanyanaydi.Ben dusuma basladigimda kapi acildi
ve ne göreyim?Iki hafta evvel zorla siktigim akri iceri
girmesinmi?Tanimamazliktan geldim,ve icimdede korku vardi,acaba beni tanirmi
diye.Orospu,o kadar dus varken yanimdaki dusa geldi ve suyu acip altina girdi.Hem
dus yapiyor hemde bana bakiyordu.Simdi kesin olarak eminimki beni
tanidi,ama hic bir sey söylemedi.Ben gözlerimi kapattim,suyun bana verdigi
rahatligin zevkini tadiyordum.Birden bir elin sikime sarildigini fark
ettim,ve bir baktimki,kocakari önümde diz cökmüs benim yaragimi oksuyor
ve yalamaya hazirlaniyordu.Yapmamamasini istedim ama hemen karsiligini
aldim.Beni bayiltip sikerken iyidi ama degilmi dedi.Korkudan hic bir sey
söylemeden olacaklari bekliyordum.Sikimi iyicenen yalayip,emdikten
sonra arkasini bana döndü ve önümde domaldi.Hadi simdi sik beni dedi.Bizden
baska kimse olmadigi icin,arkasina yaklasip amcigina soktum
benimkini.Orospu uzun zamandan beri sikilmemis oldugunu,ve ilk kez iki hafta evvel
benim yaragimi yedigini söyledi.10 dakika icine git gelden sonra,sikimi
iyicene dibine sokup bütün döllerimi amciginin icine bosalttim.Yaragimi
amindan cikardiktan sonra,tekrar diz cöküp,agzina alip,sikimin
etrafindakilerinide güzelcenen yalayip yuttu.Beraberce dusumuzu alip iceri
girdik ve bir sey icmek icin Bara gecip oturduk.Baya konustuktan sonra bana
hayir diyemiyecegim bir teklifte bulundu.Beni cok beyendigini ve bundan
sonra haftada bir defa evine gelip orada onu sikmemi istedi.Tabiiki
buna karsilik bana para teklifinde bulundu.Iceceklerimizi ictikten
sonra,bir kagida bana adresini yyazdi,ve seni yarin bekliyorum dedi.Bu arada
kendisinin dul oldugunu ve yanliz yasadiginida ögrendim.Birlikte disari
ciktik ve park yerine dogru ilerledik.Benden vedalasti ve arabasina
dogru yürüdü.Binecegi arabayi görünce,gözlerim neredeyse yerinden
firlayacakti,Mercedesin en son model CLK sina binerek oradan ayrildi.Bu aksam
hazirlanip,adrese gitmek üzere yola ciktim ve yaklasik 20 dakika sonra
verdigi adrese geldim.Ev degil,sanki bir Saray yavrusuydu.Arabasi kapida
duruyor,bütün evin isiklari yaniyordu.Zile bastigimda,bana incecik bir
sabahlikla kapiyi acti ve iceri aldi.Salona gectigimiz gibi,önümde
hemen diz cöküp,pantolonunmdan sikimi cikararak agzina aldi.Bir cok kariya
sikimi emdirmistim,ama bu kocakari yasina göre iyi yaliyor ve
emiyordu.Tam kendimden gecmistimki,odanin kapisi acildi ve iceri bir 40-45
yasinda bir kadin girdi.Ben hemen sikimi agzindan cikarip pantolonuma sokmak
istedimki,bana korkmamami ve bu kizi oldugu söyledi.Meyerse ikisi evde
yanliz yasiyorlarmis,ve kocakari beni kizina anlatarak bu gece
ikisinide benim tarafimdan sikilmek icin planlamislar.Baska bir carem
yoktu,ikisinide sikmeye hazirdim.Kizi hemen soyunarak yanima geldi ve annesinle
beraber benim pantolonumu cikardilar.Sikim kazik gibiydi ve hic vakit
kaybetmeden,kizini yere yatirdim ve sikimi amcigina dayayarak icine
daldim.Anneside soyunmus,kizinin yanina uzandi ve bacaklarini acti.Bunu
görünce,kizindan cikip annesine dalis yaptim ve pompalamaya
basaladim.Ikisinide yarimsaate yakin degistire degistire siktim ve en sonunda kizinin
agzina sikimi sokarak,girtlaginin derinliklerine bosaldim.Yaklasik 3
saat orada kaldim ve bu kaldigim zamanin icinde ikisinide daha 4 kere
siktim.Bende hal kalmamisti ve eve gitmek icin giyindim.Kocakari beni
kapiya getirmek icin sabahligini takti.Kizi hala kendinden gecmis,yatakta
baygin gibi yatiyordu.Sokak kapisina yaklastigimizda,Kocakari elini
cebime sokarak bir miktar para koydu.Arabaya bindim ve iki saat evvel eve
yeni geldim.Soyundum ve aklima kocakarinin verdigi para
geldi.Pantolonumun cebine elimi attimve parayi cikardim.Inanamadim,kocakari 3 tane 200
lük Euroyu kivirmis,cebime sokmustu.Bunu görünce,sevincimden gülmeye
basladim.Evet,bundan sonra her hafta gidip onlari sikmeye karar verdim

1 yorum:

.