Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Üniversiteli Ablam Seks hikaye Aile İçi Seks Hikayesi oku tıkla oku

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.



merhaba seks hikaye okuyucuları her şey ablam nagihan’ın üniversiteyi kazanmasıyla başlamıştı. Biz ailece alanya da otururuz ablam da antalya da turizm ve otelciliği kazanmıştı. İlk zamanlarda ablama para yetiştiremiyorduk ablam yurtta değil özel olarak tek başına evde kalıyordu masrafları çok fazlaydı. Ablam 2. Sınıfa geçtiğinde masrafları birden azalmıştı biz de şaşırmıştık ama rahatlamıştık da (ekonomik açıdan).


Ben de tatillerde antalya`ya ablamın yanına gidip geldikçe bir sürü arkadaşım olmuştu neredeyse alanya’dakinden çok antalya da arkadaşım vardı. Doğum günüm yaklaştıkça arkadaşlarım ısrarla doğum gününü antalya`da yapacağız diye ısrar ediyorlardı. Ben de ısrarlarına dayanamayarak kabul ettim. Arkadaşlarımın söylediklerine göre bana büyük bir armağanları olacaktı. Doğum günüm gelip çattığında o akşam arkadaşlarım dan birinin evinde hazırlıklar tamamlanmış benim gelmemi bekliyorlarmış.

Ben parti evine girdiğimde herkes doğum günümü kutladı. Ama anlayamadığım bir şey vardı arkadaşlarım niye sinsice gülüyorlardı. Pastaları kesip biraz içip muhabbet ettikten sonra sıra hediyeye gelmişti arkadaşlarım beni kollarımdan tutup zorla karanlık bir odaya götürüp içeriye kilitlediler ve ertesi gün gelicez diyip gittiler ben de ışığı açıp arkamı döndüğümde ne göreyim ablam süper mini bir kıyafetle karşımda boyalı orospular gibi dikiliyordu. Beni görünce birden telaşa düştü ve sen ne zaman geldin diye sordu. Bende sorusunu hiç yanıtlamadan sen ne zamandır bu işi yapıyorsun orospu dedim.

Yalamaya başladı...O öylece kekelerken bizden para istememesinin sebebi de anlaşılmıştı. Ablam birden dizlerinin üzerine çökerek ailemize söylememem için yalvarıyordu. Bir an düşündüm bu orospuyu millet sikmiş bir de ben siksem ne olur diye. Zaten dizlerinin üzerine çökerken memeleri de görünüyordu. Niyeti bozmuştum artık. Bir anda ablamın bir şey demesini beklemeden çıkardım yarrağımı verdim ağzına. Ablam da şaşırmıştı ama hiç tepki vermeden yalamaya başladı. O kadar iyi yalıyordu ki artık profesyonelleşmişti bile. Sikimi gırtlağına kadar sokuyor sonra çıkarıyordu artık dayanamayacaktım ablamı birden ittim ve bacaklarını omzuma alarak yarrağımı bir hamlede ablamın amına geçiriverdim.

Tahmin ettiğim gibi kız değildi. Bi beş dakika ablamın içinde gidip geldikten sonra onun zevk çukurunu dölle dolduruverdim. Sonra oturup biraz konuştuk bu işe meğerse 1. Sınıfın ilk döneminde başlamış ve sadece böyle arkadaş partilerine gidiyormuş. Kaç defa olduğunu sorduğumda ise hatırlamıyormuş. Memlekete dönerken de zarını diktirecekmiş. Bu konuşmaları yaparken benimki bir daha kalkmıştı bunu gören ablam canın daha am istiyor herhalde dedi. Ben de ayağa kalktım ablamla 69 pozisyonuna geçtikten sonra ablama sabaha kadar benimsin seni folloşa çeviricem dedim. Ablamda dağıt amımı götümü erkeğim dedi ve birden domalarak göt deliğini açtı.

Ben de hemen dalıverdim o dar büzüğe. sabaha kadar ablamı kaç kere becerdim hatırlamıyorum ama bir şeye karar verdim ki ablam kadar iyi hizmet veren başka orospu görülmemiştir. Arkadaşlarım da geldikten sonra ablamı birer posta düzdüler ve parasını verip yolladılar. Bana nasıldı diye sorduklarında sadece süper diyebildim

1 yorum:

  1. ıSMIM hakan 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil

.