Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Abim Aşkım Aile İçi Seks Hikayesi oku, TIKLA OKU

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.

Selam seks hikayeleri okurları ben Yeşim 23 yaşındayım.okuduğum okulun en güzel kızıyım dersem yalan olmaz sanırım 175 boyunda yeşil gözlü iri göğüslü çıkık kalçalı ki kalçalarıma bayılırım 52 kg bir kızım.Bu başımdan geçenler bundan 1 hafta önce oldu.
benim 34 yaşında 190 boyunda muhteşem yakışıklı bir abim var.Biz yugoslav göçmeni olduğumuz için gözlerimiz renkli ve uzun boylu oluyoruz genelde.Annemlerin misafirliğe gittiği bir gece erkenden yatmıştım.Gece saat 1 gibi susayıp uykum kaçtığı için uyandım ve yan odadaki abimi uyandırmamak için sessiz sessiz mutfağa doğru yürümeye başladım ki salonun ışıklarının açık olduğunu gördüm, merakımdan salonun kapısının anahtar deliğinden bakim dedim, ses çıkarmadan yavaşça kapının önünde eğildim ve anahtar deliğinden içeriyi izlemeye başladımHayatımn en büyük şokuydu, Abim koltukta oturmuş 31 çekiyordu fakat asıl önemli olan öyle büyük bir yarrağı vardıki anlatamam.bu güne kadar bir sürü erkek arkadaşıma saxo çekmiştim ama böylesini ne sevgililerimde görmüştüm nede internette görmüştüm.Tahminimce en az 22-23 cm büyüklüğündeydi fakat kalınlığı ise felaketti.En az küçük boy şaşal su şişesinin kalınlığı kadardı.Bu güne kadar taparcasına sevdiğim abime hiç bu gözle bakmamıştım.O anda o kadar kıskanmıştım ki abimin kız arkadaşlarını anlatamam.Şimdi anlıyordum neden bu kadar popüler olduğunu kızların arasında.Bu kalın yarrağı seyrederken inanın kendimden geçmişim , o kendi eline bile sığmayan bu yarrağı çekerken ben tam2 kere titreye titreye boşalmıştım.Derken birden abimin inlemeleri başladı ve kalın kalın koyu koyu spermler yarrağının başından fışkırmaya başladı.Kalbim çok fena çarpıyordu.onu bu şekilde gördükten sonra hemen içeriye odama döndüm.Hemen yatağıma yattım,gözümün önünden gitmiyordu bir türlü.derken aklıma bir munzurluk geldi.Odamın kapısı yarı aralıktı zaten ve kalkıp hemen eşofmanımın altını çıkartıp yatağa geri uzandım ve üzerimede birşey almadan yattım, kapıdan bakıldığı zaman sadece o güzel götüm ve g-stringim gözükecekti bu manzara hangi erkeği çıldırtmazdı bilemiyorum nede olsa onun kız arkadaşlarından bile daha güzel bir kızdım.Biraz sonra salonun kapısının açıldığını duydum ve abimin yürüme sesini duydum, tam odamın önünden geçerken durmuş olsa gerek yürüme sesi kesildi ve odama girdiğini fark ettim, heyecandan bayılmak üzereydim, yanıma yaklaştığında beni eliyle dürtüp “Yeşim Yeşim” dedi. Bende sanki çok derin uyuyormuş gibi biraz mırıldanıp uyumaya devam ettim.Sonra kalçalarıma yaklaşıp okşamaya başladı ve şak şak diye sesler duymaya başladım, Sanırım o güzel götüme baka baka 31 çekiyordu.bir süre sonra inlemye başladı ve götümün üzerine boşalıyordu.Popomun tamamı sıcacık olmuştu herhalde boşalmadık tek bir nokta bırakmamış olsa gerek.Odamdan çıktı ve tuvalete doğru yürümeye başladı herhalde popomu temizlemek için selpak alacaktı.Ben fırsat bu fırsat bir miktar spermi popomun üzerinden alıp ağzıma götürdüm ve tadına bakmaya başladım, bir haftadır erkek arkadaşlarımdan biride bana saxo çektirtmediği için bir anda spermin o mayhoş tadıyla başım döndü ve boşalmaya başladım. Abim odaya geri döndüğünde götümün üzerindekilerin tamamını sildi ve yanağıma bir öpücük kondurup odamdan çıktı. O gece sabaha kadar elimin altında bu kadar yakışıklı bir aygır bulunduğu halde kendimi neden siktirtmediğime kızdım. Ama şunu kafama koydum ona kendimi siktirticem. Yapamazsam bu güzelliğime yazık. Bunu yaparsam ilk sizlere anlatıcam çünkü çok zevkli, kendimi bi orospu gibi hissediyorum .. Tabi o yarrağı alabilirmiyim bilmiyorum çünkü ben hala bir çıtırım. Ama bu aygır gibi herifin belimi kırmasını çoook istiyorum..

1 yorum:

.