Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Oğlumla Yakınlaşmamız Anne Oğulun İnanılmaz Anları (Ensest Hikaye) Oku

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Adım Çiğdem, güzel ve genç bir kadınım. Erken evlendiğim için boyum kadar oğlum var 22 yaşında. Üniversiteye gidiyor. Kızım daha küçük 13 yaşında . İlk öğretim çocuğu.

Kocam ticaret ile uğraşır. Evlenmekte geciktiği için aramızda yaş farkı var , Cinsel hayatım renksiz ama maddi olarak rahatım yerinde. O güne kadar idare edip gidiyordum, ama….



Evet 43 yaşında , olgunluğun zirvesinde , sırım gibi bir vücudum var. Sporu hiç bırakmadım. Tek avuntum o. Daracık yuvarlak kalçalarım dar pantolon giydiğimde bütün erkekleri delirtir. Olgun göğüslerim , ince belim siyah kısa saçlarım ve yeşil gözlerimle gerçekten görülesi bir güzelliğim var. Banyodan sonra tüm vücudumu besleyici yağlarla ovarken aynadaki güzelliğime bakıp adeta tahrik olurum. Kocamı rencide etmemek için seksi tutkularımı hep frenledim.. İçimde fırtınalar kopacakmış da haberim yokmuş. Sporla yatıştırdığım vücudum patlamaya hazır bir volkanmış. Sessizliğin arkasında fırtına varmış. Hem de ne fırtına…

Fırtınanın kopacağı günün ve zamanın geldiğini bilmiyordum. O ana kadar…

Meğerse fırtına bana çok yakınmış…



Oğlum 1.90 boyun da çok yakışıklı .Mankenlik yaparak ciddi para kazanıyor. O yaz başı Özel Kıbrıs defilesine giderken “hadi bana takıl” dedi. Onunla arkadaş gibiyiz. Kocamda izin verince bende onlarla Kıbrıs’a gittim. Büyük bir otelde misafir edildik. Defilede o otelin açılışı nedeniyle yapılıyordu. Oğlum provadayken ben tek başıma şehri dolaştım. Akşam başıma geleceklerden habersiz.



Oğlum bana podyumun önünde özel yer hazırlamış. Defileden evvelki ikramda iki kadah viski içip salondaki yerimi almıştım.Defile başladığı anda podyumda yürüyen oğlumun endamı beni çok gururlandırdı.. İhtişamlıydı. Ne giyse yakışıyordu. Bütün kadınların gözü ondaydı. Benim de…Ama mayolu geçişler başlayınca işin şekli değişti… Oğlum gerçek bir erkeklik abidesiydi. Birden bire heyecanlandım. Silip mayosunun önündeki şişkinliğe baktıkça kasıklarımın kızıştığını hissediyordum. Ona hiç bu gözle bakmamıştım.. Resmen tahrik oluyordum. Vücudunu özel bir kremle yağlamıştı oğlum. Adeleli vücudu pırıl pırıl parlıyordu. Baş döndürücüydü. Uzun saçlarını savurarak gelen tam bir erkek güzeliydi. Oğluma bakarken. Mini eteğimden sıyrılan bacaklarımı okşadığımı fark ettim. Tam önüme geldiğinde zaman sanki durdu . Güçlü bacaklarına, sert kalçasına , karın kaslarına , kasıklar! ına ve kasıklarının arsındaki iki avucumu dolduracak yarağa takılıp kaldım. Gözlerimin içine baktı ve göz kırptı. Arkadan gelen ışık altında çıplak omuzları parlıyordu. Dudaklarımı uzatıp ona bir öpücük yolladım. O da öpücüğümü hemen kaptı. Bu ne bu anlayamıyorum. Fırtınalar koptu kopacak. Aramızda muazzam bir elektrik akışı vardı. Bu nasıl oldu neden oldu bilemiyorum. Ama defile boyunca önüme her geldiğinde sanki vücudunu bana teşhir ediyordu. Ya da ben bu vücudu ihtirasla istiyordum, öyle algılıyordum.



Defile sonrası sevgilimi ,erkeğimi bekler gibi heyecanlıydım. Yanıma geldiğinde sarıldım tebrik ettim. Sıcaklığı bir anda vücudumu sardı. Erkek vücuduna olan hasretim miydi acaba bu . Bilemiyorum. Sırtı açık siyah mini elbisem vücudumun bütün güzelliğini teşhir ediyordu.

-Anne çok güzelsin.

-Sen de öyle canım. Gurur duydum. Heykel gibiydin.



Kokteyl çok neşeliydi. Erkekler etrafımı sarmıştı. Oğlum adına beni tebrik ediyorlardı ama benim gözüm artık başkasını görmüyordu. Gözümün açıldığını fark ettim. Bundan sonra neler mi olacak bilemiyorum. Ama oğluma baktıkça kasıklarımın arasının ıslandığını biliyorum. Bu coşkuya da engel olamıyorum. Podyumda daracık silip maya içindeki kocaman kabarıklık unutulur gibi değil. Hele o hafifçe yağlanmış pırıl pırıl adaleli vücudu yok mu, yürürken arkasından izlediğim daracık kalçalarını iki avucumla sıkmak, kendime çekmek, vücudunu vücuduma yapıştırmak için her şeyimi vereceğimi biliyorum.



Arkadaşlarını bırakıp yanıma geldi. Kokusunu içime çekiyorum.. Kolunu belime dolayıp kulağıma fısıldadı, nefesi kulağımın içinde.

“Sıkılıyor musun ?”

“Asla”

“Bir az ilgi yapayım patronlara. Bizi yemeğe davet ettiler.”

İyice sarılıyor, ben kollarında eriyorum.

“Aşkım olmazsa gelmem dedim.”

Kahkahalar atarken hafiften boynumdan öpüyor. Bu mutluluğu, elimin altındaki bu mutluluğu ben neden daha evvel anlayamadım. İçimdeki yanardağ, lavlarını püskürtüyor. Oğluma her şeyimi verebileceğimi düşündüm. Ondan alacaklarımı düşünüyorum. Ürperdim. Acaba o da benim gibi mi düşünüyor.

Silp mayosunun içindeki devi uyandırmak, damarlarında ve tepesinde dilimi dolaştırmak istiyorum. O arkadaşları ile az ilerde kahkahalar içinde. Acaba ateşlim onu da sardı mı. Temas etmek istiyorum.Yanına gidiyorum sıkı sıkı koluna giriyorum. Diri gögüslerim adaleli kollarını eziyor. Beni hissetmesini arzuluyorum. Annesini tanıtıyor tanımayanlara. Herkes bana hayran. Güzelliğim ve çekiciliğim dillerde. Öyle sokuluyorum ki, sert kalçasına kalçamı yapıştırıyorum. İçim alev alev. Artık kadınlığımın farkındayım ve de mutluyum. Oğlumda benim farkıma varsa diye gözlerinin içine bakıyorum. Düşünsenize gencecik yaşta evlendim. Kocamdan başka erkek tanımıyorum dersem yalan söylememiş olurum.



Yemekte yan yana oturuyoruz. Kocaman bir masa. Kaliteli şaraplar açılıyor. Mini eteğim iyice sıyrılmış. Ama aldırmıyorum. Keşke şu anda içimde külot da olmasa. Amımın coşkusunu daha iyi hissetsem. Arada bir avuçlasam. Ya da oğlum anasının amını avuçlasa…Elimi dizine koyarak hafifçe okşayarak ona podyumda ne kadar ihtişamlı gözüktüğünü anlatıyorum. Gözlerimin içine bakıyor. Işıl ışıl. O da beni hissediyor . Farkındayım. Eli çıplak sırtımda daireler çiziyor.Aniden ürperiyorum. Gülüyor. Gözleri gözlerimin içinde Elini iki elimle kavrıyorum.

“Hele “ diyorum . “Mayolu geçişlerde bir harikaydın.”

Gözlerimin içine bakıyor eli sırtımda. Okşuyor. Göğüslerimin uçları sipsivri…Etli dudaklarım ihtirasla açılıyor.

“Çok mu beğendin”

Dilimi dudağımda dolaştırıyorum, hafif şakacı..“Hayran oldum”

Bir az daha sıkıyor kolunu. Sonra hep beraber kadehler kalkıyor.

Dans müziği çalıyor, Gözler gözlerimde. “İster misin “ der gibi bakıyor. Ben de ona “dünden hazırım” der gibi bakıyorum. Kasıklarıma yine su yürüyor.



Aşkımın kollarında uçmaya başlıyorum . Yavaş yavaş beni kendine çekiyor. Önündeki kabarıklık şimdi benim de önümde. Hissediyorum…..Hissediyorum ve uçuyorum….Çıplak sırtımda elini dolaştırıyor, ürperiyorum. Fark ediyor . Kulağıma ağzını değdirip

“Muhteşem bir kadın var kollarımda bunun farkındayım” deyince,

Gözlerinin içine gülüp ona biraz daha sarılıyorum.

“Ben de senin farkındayım”

Artık konuşmamıza gerek yok. Bunu biliyorum. İkimiz de birbirimizi istiyoruz, ama şimdilik söyleyemiyoruz. Ana oğul aşkının zirvesine tırmanmak üzereyiz. Kadınlığıma su yürüyor.



Beni elimden tutup büyük balkona doğru sürüklüyor. Aynı hasır koltuga yan yana oturuyoruz. Oğluma sokuluyorum.

“Annecim üşüyor mu?”

“Biraz daha sarıl böyle çok güzel.”

Karşımızda deniz . Yakamozlar oynaşıyor suda. Daha daha ilersi Türkiye…

Elimi oğlumun göğsünde dolaştırıyorum. Gömleğinin arasından elimi sokuyorum.

“Çok terlemişsin”

“Terimi silebilirsin “

Elimi adeleli göğsünde diri karnında dolaştırıyorum. Koltuk altlarını sıvazlıyorum. Sonra avucumu koklayıp içime çekiyorum.

“Mis gibisin”

Gözlerimin içine bakıp burnumun üstüne küçük bir öpücük kondurup.

Sert baldırlarını avuçluyorum Oh çok güzel. Erkeğimi hissediyorum.

Ama o “Hadi içeri gidelim, merak etmesinler” deyince,

Ele ele salona giriyoruz.



Otele dönüyoruz. İkimizde çakır keyif..Asansörde bir eliyle yüzümü ve saçlarımı okşuyor Oğlum hemen banyoya atıyor kendini.

Beş dakika sonra üzerinde sadece bir sliple salona geliyor. Karşıma geçiyor omuzlarımdan tutuyor. Mis gibi sabun kokuyor. Kilotuna ve önündeki kabarıklığa imrenerek bakıyorum

Hayran olduğun gibi…Defiledeki gibi… Şimdi podyumdan daha yakın bana

Ben de banyoya giriyorum.. Beyaz bornosuma sarılıp salona döndüğümde koltuğa oturmuş viskisini yudumluyordu. Hafif arkaya kayık. Kilodunun içinde siki tüm cazibesi ile gözlerin önünde. Vücudu yan abajurdan gelen ışık altında pırıl pırıl .

Viskimi aldım. Yanına oturmam için işaret etti. Göz gözeydik. Odayı hafif bir müzik dolduruyordu.



Yanına iliştim. Belime sarıldı, kulağıma küçük bir öpücük kondurdu ve fısıldadı

” çok cazibeli bir kadınsın “… heyecandan ölecek gibiydim.. İlk defa kocamın dışında bir erkekle baş başaydım ve bu oğlumdu.. gözleri gözlerimde… ilk defa kocamın dışında bir erkek beni biraz sonra sikecekti.. Bunu biliyordum. Düşünmek bile heyecandan titretiyordu beni..



Gögüslerinde karnında ellerimi dolaştırırken,o saçlarımı okşuyordu… defilenin dedikodusunu yaptık,

Elim vücudunda dolaştıkça siki dikleşiyordu. Önündeki haşmet muteşemdi.

Külotunu sıyırınca ne göreceğimi çok merak ediyordum. Ama ikimizde bu anın tadını çıkartmaya sözleşmiş gibiydik hiç acele etmiyorduk

“Hangi kız senin sevgilin” dediğimde bir kakaha attı..

“Valla bilmiyorum birkaç tane var. Ama bu akşam sen varsın diye”

“Geceni berbat mı ettim”

Boynuma ufak bir öpücük kondururken

“Ben seni tercih ettim”

Şaşırdım…Oğlumun beni tercih etmişti.

Yıllardır hasret kaldığım deneyimleri yaşamak için artık doğru zamanın geldiğine kendimi inandırmaya çalışıyordum. Evet oğlumu istiyordum, İçimdeki tüm kadınlık duygularımı azdırıyordu. Yavaşça bir elimi bacağımın üzerine koydum taş gibiydi ve hafif hafif hareket ettirmeye başladım.

Bir süre sessizlik oldu. İçkilerimiz bitmişti.. Oğlumla birbirimizin gözlerine bakıyorduk. İkimizde hala emin değildik ve birbirimize bunu sorar gibi bakıyorduk.

Kadehini elinden alıp bara yürüdüm.

Gelirken,

“Dur” dedi.. “Çok güzelsin… sanat eseri seyreder gibiyim. “

Dünyalar benim olmuştu. Mutluluğumu belli eden bir yüz ifadesiyle gözlerine baktım. Viskisini uzattığım elimi içine çekerek öptü. Artık benim de bir şeyler yapmam gerekiyordu ve tüm cesaretimi toplayarak bacaklarının arasına çöktüm elimi sikinin üzerine koydum. Avuçladım .Oooo ‘Sen de taş gibisin…hadi biraz dans edelim ?”

Birbirimizin gözlerinin içine bakarak dans etmeye başladık.

Genç erkeğime yaklaştım ve kollarımı boynuna doladım. Başımı omuzlarına yasladım ve yüzümün hemen birkaç santim uzağında duran boynundan öptüm. O da ellerini belime dolamıştı. Ve ellerini belimin üzerinde hareket ettirmeye başlamıştı. Yarağını kasıklarımda bütün haşmeti ile hissediyordum. Ohh çok güzel…Oğlumun kadını olmaya hazırdım… Bu harika bir duyguuuu sex bukadar güzel birşey yaa )

Oğlumla Yakınlaşmamız Anne Oğulun İnanılmaz Anları (Ensest Hikaye) Oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.