Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Karım ve Yengemi Aynı Anda Siktim Enseset hi kaye

27 Nisan 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

karım 28 ben 31 yengem 26 yaşinda abim askerde oldundan bizde kalıyodu yengem bigece karımla sikişken duymuş iniltilerimizi kapı delinden seyretmiş sikişmemizi karıma sôlemiş bize katılmak istedini sölemiş karımda kabul etmiş ama bi arkadaşınada karim siktirmek karşılında bıgece karımla sikişken ışığı sönüktü karım mutfaga gitcem dedi 2 dak döndü zanetim ama gelen yengemmiş farklılık sezsemde amcını götünü sikmeye devam ettım dölerimi boşaltcamda amıma boşal diyenin siktimin…
yengem oldunu anladım iyi siktim amını götünù yengemin amı dardı memelerı taşdı götü süper etli dolgundu yengemin siktim yengemı bosaldım defalarca durduk oan inıltiler geliyodu karımdı inleyen çakmağı yaktım o an bi erkekki 22cnm yarağı vardı karımı domaltmış sikiyodu karım zevkten kuduruyodu yengem arkadaşım karını sikiyo dedi oanda zevkten bend seni sikim dedim yengemi domaltım ve sikmeye başladım karım sikilırken bende yengemi siktim sonrası eşleri değiştirdik sikiştik artık gurupa geçmiştik karımı beraber ikımiz sikerken yengem karımın amını yalıyodu sona yengemle karım lez gibi sevişrken bizde yengemi tost yaptık ve doyasıya sikiştik ve artık yengem arkadası karım ben sikişyoz beraber yengem bazen erk yada kadın getirip siktiriyodu bana ve eşimde siktiriyo artık ben yengemle yatakta sabahlıyoz karımda kimle olursa sikişyo işte böle sikmek isteyen yada sikilmek isteyen vasa yazsın

1 yorum:

  1. selam ben oguz istanbuldan yaş 33 boy 180 kilo 78 sexs sınır tanımayan evli ciftler ve olgun bayanlar ister telde ister real sexs evli cilfler 3 olurum sınırsız sexs için sizlerden tel bekliyorum 0531 887 54 20 özel noya acıktır / NOT GAY ARAMAYIN LÜTFEN

    YanıtlaSil

.