Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

BACANAK KARIMI AGLATARAK Sikti Enseset Seks Hikayesi oku

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ben berke eşim Seçil ile 4 yıl önce evlendik. Kendisi 21 yaşında 170 boyuda kumral 55 kilo yuvarlak kalçalı dolgun göğüslü bir hatundur. Evlendiğimiz yaz memleketimiz olan Antalyaya tatile gittik. Eşimin evli bir ablası var. Onlarda kalıyorduk. Eniştesi Saim 35 yaşinda 185 boyunda iri yarı biridir. Yaklaşık bir hafta onlarda kaldık. Eşim kendine bu tatil için bir çok y…eni kilot ve el kadar iki bikini aldı. Denize bikini ile girer ve güneşlenirdi. Eniştesini hep bir abi olarak gördüğünü söylerdi. Tatilimizin 4. günü akşam eşim banyo etti ve yatak odasına gelerek yeni traş ettiği amına yeni aldığı siyah renkli saten kalça tarafı fileli ön tarafı sexy yazılı kilodunu giydi ve üstüne askılı bir elbise giydi. Gel beni sik der gibiydi. Gece geç saatlere kadar bacanak ve hanımlar ile içki içip demlendik. Ben alkole fazla dayanaklı değilimdir, eşim de alkol aldığında zor kendine gelir.. Saat 02 sıralarında alkolün etkisi ile hepimiz yatmaya geçtik. Eşim havanın çok sıcak olduğunu söyleyerek kanepede yattı. Bende balkona çıkıp divanda uyumaya başladım. Bacanak ve baldız yatak odalarına geçtiler. Saat 04 sıralarında kendime geldim ve içeri baktığımda bacanağım eşimin yattığı kanepenin yanında diz çökmüş eşimin elbisesini beline kadar sıyırmış ve eşimin güzel kalçalarını okşuyordu. Birkaç dakika sonra eşimin bacaklarını birbirinden ayırdı ve amını okşamaya başladı. Ben öne tepki verecek gibi oldum. Sonra hoşuma gitmeye başladı ve ses etmeden izlemeye başladım. Eşimden acayip sesler gelmeye başladı. Sanırım onunda hoşuna gidiyordu. Fakat kendinde değildi. Bacanak parmağını kilotun kenarından eşimin amının içine soktu parmak kaybolmuştu. Eşimin berke yapma dediğini duydum. Bacanak kalkıp bana doğru geldi. Ben hemen uyuyor numarası yaptım. Bana seslendi benden ses duymayınca tekrar Seçilin yanına gitti ve üzerindeki eşofmanını çıkardı. Siki abartısız 19 – 20 cm vardı. Benimki ise 14 cm ve eşim benimkini alırken zorlanırdı. Eşimin arkasına yanına uzandı ve eşimin kalçalarını amını okşamaya başladı. Bu sırada eşim kendine geldi ve eniştesini görüne sen ne yapyosun dedi fakat bacanak eşimi tuttuğu gibi yere attı ve bir okkalı tokat vurdu. Eşim bağırmaya çalışıyor fakat ikinci tokatı yiyince kendinden geçti ve bacanak eşimi ayılttı ve seni sikecem kurtuluşun yok istersen kocana anlat ama seni boşar dedi eşimi dört ayak pozisyonuna getirdi ve kilotunun üzerinden eşimin amını tokatlamaya başladı eşimin amı kabarmaya başladı ve eşimin saçından tutarak yalvarmasına rağmen sikini tükmükleyerek eşime sokmaya çalıştı fakat bir türlü yarragı eşimin amına girmiyordu döndü ve eşimin ağzına sikini soktu ve yalatmaya başladı 5 dakika sonra kendide eşimin tazecik amını yaladı ve eşimin amına tekrar yüklendi ve başını soktu eşim bir çığlık attı ve bacanak sikini bir çırpıda eşimin amına soktu ve eşimi kucağına alıp sikmeye başladı eşim kendinden geçiyor ilk defa böyle sikiliyordu zevk sesleri odayı sarıyordu ve bacanak odadaki sandalyeye oturdu ve eşimide kucağına oturttu ve eşimi bağırta bağırta yaklaşık 2 saat sikti eşimin 3 defa içine boşaldı eşim sayısız defa orgazm oldu o gece ve bacanak işini görüp giderken senden hatıra olarak bundan sonra her sikişmemizde kilotunu alacağım dedi ve kilotu alıp gitti. Eşim ağlayarak banyoya gitti ve başka bir kilot giyinip yanıma gelip yattı. Ben bir şey farkettirmeden elimi kalçasına attım ve hadi sevişelim dedim bana yok demeyen kadın olmaz dedi bende üstelemedim. Sabah denize girmek için üstünü değiştirirken siyah renkli saten kalça tarafı fileli ön tarafı sexy yazılı kilodunu bir gün giyip neden çıkardığını sordum eşim kilodunu ablasına hediye verdiğini söyledi. Eşim eniştesinin tam bir oruspusu oldu. Her tatile geldiğimizde bir düzine kilot alır ve tatilden dönerken sadece altındaki kilot ile döner ve ben bacanağımın karımı bağırtarak sikmesine basyılıyorum

BACANAK KARIMI AGLATARAK Sikti Enseset Seks Hikayesi oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.