Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Arkadaşımın babası yaşanmış seks hikayesi oku

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.

Merhaba arkadaşlar bende sizlere bir anımı yazmak istiyorum
burda yazılanlar ne kadar doğrudur bilmiyorum ama yazacağım hikayem
gerçektir.
Okul dönüşü kız arkadaşımla birlikte gidiyorduk yanımızda bir araba
durdu bu kişi arkadaşımın babasıymış arabaya bindik hadi kızlar birşeyler
içelim dedi bir cafeye oturup cola pasta falan söyledi bu arad
arkadışım babası gözlerini benden ayıramıyordu her fırsatta beni baştan ayağa
kadar süzüyordu o gün öyle geçti bir hafta sonra yine beraber okul
çıkışı giderken yarın akşam arkadaşımda ders çalışmak için sözleştik.Akşam
üzeri ben arkadaşımın evine gittim kapıyı babası açtı haleyi sordum
içeride dedi girdim ama ortalarda kimseleri göremiyordum.Halenin babasıyla
sohbete koyulduk 45 yaş civarındaydı hale annesiyle birlikte çarşıya
çıkmışlar birazdan gelirler dedi bu arada yine beni baştan aşağı süzmeye
başladı yanıma yaklaştı beni kanepenin üstüne yatırıp bacak arama girdi
durun ne yapıyorsunuz desemde beni dinlemiyordu etekle birlikte
kilotumu beraber sıyırıp aldı başını bacak arama sokup amımı yalıyor biryandan
göğüslerimi sıkıyordu biryandan altından kalkmaya çalışıyordum ama
benimde hoşuma gitmişti ancak korkuyordum baktım olacak gibi değildi
kendimi kollarına bırakıp bu anın zevkini çıkarmaya başladım aletini çıkarıp
ağzıma verdi taş gibi olmuştu yaklaşık bileğim kadar vardı biraz
yaladıktan sonra bacaklarımı açıp aletini daracık amıma sokmaya başladı
okadar canım yandiki bağırmaya başladım içimden sıcak birşeylerin aktığını
hissediyordum artık kızlığım gitmişti o kocaman aletini hepsini köklüyor
göğüslerimi sıkıyor bebeğim benim diye inliyordu beni kucağına alıp
oturtup kaldırıyor hepsinin içime girmesini sağlıyordu sonra beni domaltıp
arkamdan amıma sokuyordu aleti okadar kalınlaşmıştıki sanki içimi
yırtıyordu büyük bir zevkle içimden çıkıp üstüme boşaldı aleti inmişti
yeniden ağzıma vererek kaldırmamı istedi bende bu sefer büyük bir iştahla
yalamaya başladım tekrar taş gibi oldu yeniden beni domaltarak arkama
geçti incecik belimden tutarak beni kendine çekip aletini götüme
sürtüyordu yavaşça sokmaya başladı girmiyor canımı yakıyor benim bağırmalarım
fayda etmiyordu kafasına koymuş beni sikecekti bana kendini sıkma rahat
oldedi tam osırada birden yükledi ve hepsini içme yerleştirdi artık
içime girmişti yavaşça girip çıkıyor beni aletine alıştırıyordu ve giderek
hızlanmaya başladı okadar hızlı yapıyorduki sanki makine gibi aletine
alışmıştım hepsini sok diye inliyor onu çılgına çeviriyordum yeniden
inlemeye baaşladı ama bu sefer içimden çıkmadı spermlerini götüme boşalttı
hemen üstümü giymemi söyledi aradan on dakika geçmeden hale geldi ne o
kız kızarmışsın diyordu bir bilse babasın beni becerdiğini ama ara
sırada olsa haleye gidiyorum.Ama zorla başlayan iş tatlıya bağlanmış güzel
bir zevk aldım
serpil496

Arkadaşımın babası yaşanmış seks hikayesi oku için “4 yorum” bulunmaktadır.

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil


  2. slm ben levent sexs hikaye okurları 32 yaşında bekar biriyim evli dul bekar bayanlar arayın konuşalım görüşelim yiyişelim uçalım beraber 05426736850
    SLM BEN LEVENT 32YAŞINDA BEKAR BİRİĞİM VE SEXS YAPMAK İSTEYENLER ARAYABİLİR 05426736850
    MSN class_plyboys_x@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı bekar bir gencim arzularınızı ve hayallerinizi özgürce yaşamak istiyorum diyen olgun samimi arzulu istekli ateşli bayanlar 3cü tek erkek arayan evli çiftler evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın saygı güven temizlik ve gizlilik içinde tanışalım 05364131029 aloneman1980@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım yakısıklı çekıcı bırıyım gizlilik içinde msj laşmak konuşmak buluşmak isteyen olgun hanımlar cagrı yada msj atsın arayım 0541-385-81-85

    YanıtlaSil

.