Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Abimin Küçükk Pipisi Aile İçi Seks Hikayeleri oku YIKLA OKU

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.






Merhaba seks hikayeleri ben 18 yasindayim ve peynir gibi beyaz tenim var ve güzelim. Bu siteyi bana abim gösterdi. Abim burdaki hikayeleri okur ve pipisiyle oynardı ve ben onu yakaladıktan sonra birlikte hikayeleri okurduk.


Neyse annemler abim ve beni babaannemlere bıraktılar onlarda haftasonunu gecirecektik babaannnem erken yatmıstı ve ben abimle televizyon seyrederken uyuya dalmısım ve sonra abimin benim amımla oynadıgını hissettim fakat hala yarı uykulu oldugum icin tam tepki veremiyodum.

Fakat bu cok hosuma gitmisti. Abim seyini sırtıma dayıyordu. Abim benim her yanimi yalıyor ve sicak ve pipisini heryanima dayıyordu. Bir saat kadar sonra abim bunları kimseye anlatmamamı ve bunun aramızda kalması gerektigini yoksa babamın onu evden atabilecegini soylemisti.

Evde kimse yokken abim benimle oynuyor ve bana cok zevkli anlar yasatıyor. Bazen arkadaslarıda geliyor ve beni soyup heryanimi elliyor ve amımı opuyorlar ve elleriyle benim amimla oynayıp beni heyecanlandırıyorlar.

Diger abimin arkadaslarının pipileri abiminkinin iki katı kadardı fakat abim onlara icine girmemeleri konusunda kızıyor du. Ben artık eskiden yaratık olarak gordugum erkekleri artık cok seviyorum ve hepiniiz cok seviyorum.



Gönderen Asuman zaman

Abimin Küçükk Pipisi Aile İçi Seks Hikayeleri oku YIKLA OKU için “0 yorum” bulunmaktadır.

.