Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Ablam Bana Sikişme Teklifi Yaptı – Ensest Hikayeler oku

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Selamlar ben 18 yaşında bir gencim ablam ise 19 yaşında çok güzel bir kızdır.Siyah dümdüz sacları bembeyaz teni kırmızı dudakları ile görenlerin yüreğini hoplatır.Aile yapısından dolayı bayağı şımarık ve serbest mezhebi geniş yetiştik ablamla abla kardes gibi değilde iki sırdaş arkadas gibiydik ablama ne kadar sorsam sevgilim yok derdi.Bir gün yine sordugumda yine yok dedi bende bir anda sordum sen ergenliğe filan girmedin mi canın sex istemiyor mu dedim ablam ilk baş biraz şaşırsada istiyor arada bir dedi peki ne yapıyorsun dediğimde parmağını gösterdi ve güldü bende gülümsedim yeterli oluyor mu dedim o da duruma göre değişiyor dedi bu konusmalar benim kücük enişteyi ayağa kaldırmıstı ablam farkına vardı hafiften yüzüme elini sürtecek sekilde tokat atarak ablana mı sikin kalktı lan dedi ben o sıra gülümsedim ve ne kadar güzel oldugunun farkında değilsin dedim gülümsedi dur bakayım şu ufaklığa deyip eline aldı biraz okşadıktan sonra gözlerimin içine baktı dedi sana birşey söylüyecem ama aramızda kalacak tamam dedim ablam dedi istersen benle sen sikişip sex yapabiliriz.Ben o sıra herşeyi unuttum direk dudağına yumuldum delice öpüsüyorduk ablamın bacağını araladım amına getirdim kızlık zarın duruyor mu dedim hayır dedi ne oldu dedim dildo ile yırttım dedi hmm deyip o zaman kocan olacam simdi askım deyip biraz amını yaladıktan sonra elini tutup sikime getirdim sikime biraz ileri geri yaptıktan sonra başını az biraz amının icine soktu sıcacıktı ablam artık gözleri kapanmıs başı sağa sola gidip ıhhlıyordu bende amı dar oldugu icin yavastan gidiğ gelmeye calısıyordum biraz git gel yaptıktan sonra hızlı bir sekilde icine soktum ablam oyyyy diye bir ses cıkardı bu beni daha da heyecanlandırmıstı sonrasında sike sike amını genislettim.boşalacam dediğimde cıkar cabuk dedi sikimi cıkardım yüzüne memesine bosaldım ablam ile gittik banyoya dus aldık cıktık yatağa uzandım arkasına uzanmıstım elimle belinden tutup götünü kendime doğru cektim ve bi elimle sikimin ucunu götüne doğru ayarlayıp yavastan sokmaya basladım boynundan öpüyordum artık gidiş gelişlerim hızlanmıstı biraz sonrasında ablamla ben bosaldık.o günden beri sürekli sikişiyoruz

Ablam Bana Sikişme Teklifi Yaptı – Ensest Hikayeler oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.