Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Apartmanda sex gerçek yaşanmış seks h,kayesi

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.

slm si mdi ben birgün okuldan kaçmıstım sonra arkadaslar vardı yanımda onlar bir tane kız getirmişler. tabi ben kızı tanımıyorum sonra onlar bana dediler bu kız orospu diye! bende hemen tanıstım sonra o nla cıkmaya basladım oysa arkadaslar bana yalan solemisler kız orospu dalan deil miş.sonra o bana dedi gel bize gel gezelim dedi sonra bir apartmanda benim amcam oturuyo dedi ve girdik iceri ben hemen apartmanda onun memelerine sarıldım sonra memelerini yaladım sonra bizim eve geldik ben bunu soydum ve yarragımı agzına ladı yalamaya basladı sonra ben onu yatırdım ve yavascanam soktum o bagırıyor du ama çok zevkliydi .BASKA BİR HİKAYE:simdi bizim komsumuzun hizmetcisi vardı kız daha 22 yasında idi o mutfakta bılasık yıkıyor du bende çaktırmadan gittim onun götünü ellemeye basladım ve çok zezke geldigini soledi ve hemen o izin aldı .çaktırmadan bizim eve gittik memelerinin arasında 31 çektim ve amını açtım acımasız bir sekilde siktim ve o herzaman yapmaya basladık

Apartmanda sex gerçek yaşanmış seks h,kayesi için “0 yorum” bulunmaktadır.

.