Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Eşim ve Kızlarım ensest yaşanmış hikaye oku

20 Nisan 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

merhabalar biz kücük yasda evlenmisdik ben 37 esim ahu 34 yasinda minyon tipli uzun sacli 88 beden memeleri olan cok tatli kumral bir bayan büyük kizim meltem 16 yasinda ayni annesinin ikizi cok tatli bir kiz kücük kizim ebru da 13 yasinda esimle mutlu bir seks iliskimiz vardi bir gün ben yarin annemlere gitcem bir haftaligina beni özlücenmi dedi hemen amcina yapistim klitorisini yalamaya basladimda özlemmei askim dedim kaymak amcini yalamaya doyamiyorum dedim ve sikistik sabahin erken isiklarina kadar sabah hazirlandilar ve cikdilar aksam eve geldimde internete girdim can sikintisana tesadüf bu siteyi gördüm hikayeleri okumaya baslayinca baba kiz iliskileri beni cok heyecanlandirdi icimde degisik duygular uyanmaya basladi büyük kizim meltemi hayal ederek 31 cekmeye basladim ve müthis bir orgazm yasadim pisman olmusdum yattim uyudum sabah kalktim sikim kalkmisdi bir baska hikaye okudum bu kez kucuk kizimi dusunerek cekdim harika oluyodu hayali bile bide sikmek nasil olurdu derken dusununce bile heycanlaniyordum
cuma gecesi is cikisi geldim dusumu aldim temizlendim yatama girdim ciplak gece 23 gibi esim gelmis cumartesi gelcekdi cuma geceden gelmis beni ciplak bulmusdu internete bakmis baba kiz hikayesi sasirmis okumus yanima geldi sikimi yalamaya basladi uyandim hemen internete bakdim kapattim askim dedi sonra sikimin üstüne oturdu sikistik icine patladim hemen cikardi kalan döllerimi yaladi tekrar kaldirdi götten sikmek istedimi dedim hic vermiyordu olmaz dedi acitmicam bitanem dedim hayir israr etme dedi hikayeyi okudunu söyledi sen yaparmisin böyle bisey dedi hayir tabiki sadece hikaye dedim ama itiraf etmek istiyordum evet diye haykirmak istiyordum sikistik yattik
sabah kizlarim geldi meltem bady giymis altinda mini etegi vardi cok seksi memeleri tas bacaklari sutun gibiydi tertemizdi kücük kizimda askili elbise giymis memeleri henuz olgunlasiyor vucut hatlari mükemmellesiyordu meltem geldi yanagimi öpdü babacim cok özledim seni elim bacaklarina deydi prüzssüz kaymak gibiydi ami nasildi allah bilir kücük kizimda boynuma dolandi hemen oda öpdü karim görünce bana bakarak hafif gülümsedi kizlar biz banyo yapcaz dedi gittiler esim hemen yanima geldi harikalar degilmi dedi evet demistim agzimdan kacmisdi istiyorsun onlari itiref et dedi evet dedim üzgün bir sekilde tamam dedi ben ayarlicam ikisinide kadin yapalim senin kadinin olsunlar dedi sende istiyormusun dedim evet dedi ok dedim ama bir sartim var dedi nedir dedim ortagin cengizle yatmak istiyorum bende senin gözlerinin önünde dedi sasirdim ama ok cok istiyorum ne olur dedi kabul ettim ama sok icindeydim megerse esim cengize asik olmus
plana basladik ilk ben cengizle yaticam dedi sonra sen ok dedim cumartesi öglen kizlara biz cikiyoruz dedik cengiz de geldi oturduk biseyler icdik ve öpüsmeye basladilar ben cikayim dedim karim hayir izle bizi dedi bunu cok istiyormus benim yanimda baska erkekden yemegi oturdum koltuga öpüsdüler uzun uzun sonra cengiz karimi cirilciplak soydu koltuga oturttu ve esimin kaymak amcigini emmeye basladi esim inim inim inliyodu cengiz soyundu siki kapkalin biseydi kol gibi karim hemen yapisdi aman allahim ne tatli bisey dedi ve yalamaya basladi harika yaliyodu emiyodu resmen bir bebek gibi cengiz dayanamicam hadi canim dedi karim ben senin kadinin olmak istiyorum bakire degilim ama götüm bakire onu bozmani istiyorum ilk dedi sok oldum dudana bir öpücük atti göt delini yaladi biraz tükürükledi ve kafasini sokdu tamami girince esim inlemeye basladi harika diyordu bana bakiyordu gülümseyerek 10 dakika götten siktikden sonra amina gecdi hizli hizli sikiyou karimin amcini her pozisyonda sikdi ve agzina bosaldi selale gibi bosaliyodu cengiz karimin agzi doldu spermle ve hepsini disari memelerine cikardi vucuduna suruyodu spermleri harikaydi hic böyle bir sikis yasamadim canim cok tesekkür ederim dedi cengizin sikini temizledi eve geldik yattik hemen bir ara kalkdim esim cengizim harikasin seni cok seviyorum diyordu esim tam asik olmusdu ortagima
sabah 5 de kalkdim uyuyamadim tv bakiyordum büyük kzim uykulu vaziyette su icmeye kalkti gözlerime inanamadim annesi gibi gecelik giymis altinda ic camasiri yokdu harika manzaraydi pesinden mutfaga gittim kapidan bakiyodum kizim kolanin kapagini dusurdu egilip alirken zaten minicik olan gecelikden arkasi öyle bir cikdi ki delikleri kcük dap dardi suyunu icdi hemen yerime gecdim kizim geldi odasina giderken meltem dedim efendim baba dedi sen burdamiydin dedi utanarak evet caim dedim gelirmisin yanima dedim dur giyinim geliyorum dedi gel kizim dedim sen hic mi görmedim ciplak dedim utanma yanima gel dedim geldi kizimin gözlerine bakdim vucudu prüssüz memeleri harika sütün gibiydi kizim cok tatlisin dedim sagol canim babam dedi saclarini oksamaya basladim yanagini öpdüm vucudu balik etli pamuk gibiydi her gün dus aliyor kremliyor cok iyi bakiyordu vucuduna elimi bacana attim utanarak bana bakiyodu bisey demiyordu dudana bir öpücük attim bir daha derken yapisdim sasirmisdi baba ne yapiyon dedi esim geldi o anda ve kizim a otur dedi ona kadin olmak istemezmisin dedi ve oksamaya basladi elimi amina atti kizim sok icindeydi birazcik aminin diliyle oynayinca gevsemeye basladi kizardi yanaklari heycanlanmaya basladi firsat bu firsat hemen kafami kizimin amcina gömdüm emmeye basladim esimde kizimin saclarini oksuyor sirtini sivazliyordu
daha sonra yatirdim sirt ustu bacaklarini araladim yalamaya devam ettim esimde memelerini oksamaya basladi sikimi cikardi yalamaya basladi esim kizina gösteriyodu hadi sira sende kizim kücücük agzina alamiyordu yaliyor du annesi tatktik veriyor oda uyguluyordu sikim demir gibi oldu kizima sirt ustu uzan canim dedim annesi bas ucuna gecdi bende yerimi aldim annesi simdi kadin olcaksin hafif bir aci olcak sonra cok zevk alcaksin kendini kasma sakin dedi oda ok anlaminda basini salladi siki girmiyordu bir türlü girmiyordu kafasini amcigina dayadim sulamis ama cok dardi yavas yavas sokmaya basladim harikaydi kafasi girince bagircakken karim dudaklarina yumuldu sssstttt sakin ol dedi birak kendini rahatla ok dedi sonra yavas yavas derinliklerine ulasmaya basladim zarina geldim ve patladi sikimden kanlar siziyor esim kizini kutluyor öpüyordu artik kadinsin babanin kadini diyordu gülümsedi hafifden ve ben gidip gelmeye basladim kizim bosalmaya basladi harika orgazm yasiyordu kasiliyor inliyor kendini birakiyordu iyice rahatlamisdi bende geliyorum dedim kizim rahatla babacim dedi agzina cerimmi dedim hemen kendi yapisdi ve agziyla git gel yaparak bosaltti odamiza gittik kizimda geldi kizimi ortaya aldik sarildim ve kari koca gibi yattik sabah ebru kapiya geldi beni neden cagirmadiniz bende sizle yatardim dedi meltemde uyuyodun sen diyip gecistirmeye calisdi ben gel canim dedim sende gel yanimiza geldi ikisinin arasina yattimuyuduk 1 saat falan kalkdim iki kizimda yanimdaydi ebruya döndüm elimle bacaklarini oksamaya basladim sort giymisdi baaklari harikaydi sonra sirtini döndü bana götünü ellemeye basladim elimi sortun icine attim oksuyodum pamuk gibiydi sonra hafif siyrdim ve deligini yalamaya basladim uyandi ne yapiyon baba dedi meltem hemen sus birak kendini dedi ve kardesini oksamaya basladi sortunu cikardim tshirti da memelerine yumuldum findik gibiydi amcina yumuldum buyuk kizim sikimi yaliyodu kücük inlemeye basladi ami sulanmisdi iyice ablasi simdi kadin olcaksin babamin kadini diyordu sirt ustu uzatti kardesini bacaklarini ayirdi ve tuttu bana hazir babacim hadi dedi kafasini gecirdim öyle bir ciglik atti ki o ciglik üzerine hemen gömdüm sikimi yirtilmisdi kizlik zari kanlar fiskiriyodu hizli hizli sikmeye basladim kafasini saga sola salliyodu inlmeye basladi 10 dakika sonra kendini öyle bir kasti ki sikim icinde eziliyodu bosalmisdi bende geliyorum kizim dedim büyük memelerine bosal baba dedi bende cikardim göyüslerine fiskirdim büyük kizim yalayarak temizliyor kardesinin memelerini emiyordu yikandik ve kahfaltiya oturduk anneleri geldi pazardan kalktinizmi dedi ben iki kizimada sarilarak evet kadinlarimla dus aldim dedim kadinlarim deyince güldü anlamisdi kücügüde bozdumu nasildi dedi utanarak söyle askim dedim harikaydi dedi
ben artik kizlarimla yatiyordum karimi hafta bir anca sikiyordum bir gün bana sen beni unuttun madem böyle olcak bende cengizle olabilirmiyim dedi her gece siker beni demisdi bende sen bilirsin dedim ve sevincle cengizi cagirdi cengiz gelince artik bizle kal dedi oda kabul etti sikiserek kutladilar onlara bir oda yapdik hemen yatak odasi falan ismarladik kendi odalari olmusdu aksam kizlar geldi okuldan cengiz artik cici babaniz bizle kalcak dedim gldüler sevinmislerdi ok dediler
onlar gece odalarinda sikisirken bizde sikisiyoduk kizlarim öyle inliyordu ki cengiz bile zevke gelmis karimi daha atesli sikmis meherse kizimi hayal ederek sikiyomus karimi cengiz atletik vucutlu yakisikli bir erkek her kadinin asik olacagi bir tip ve haliyle büyük kizimda asik olmus o gece sikerkenkizima neyin var dedim biseyim yok dedi veuyudu megerse cengizle mesajlasiyormus
öglen cengiz isdeyken bana erken cikcam dedi islerim var bankaya gitcem dedi ok dedim büyük kizim okula gitmemisdi hastayim diyerek evde yanlizdi annesi isdeydi huylandim ve bende takip ettim cengizi eve geldi 2 dk sonra bende eve girdim kizimi ayakda oksuyor hasretinden dayanamiyorum artik bitiyorum sana harikasin diyordu kizimda atesli atesli bende istiyorum hadi sik beni cabuk dedi cengiz kizimi tam soyacakken icerigirdim baba dedi kizim demek ben yetmiyorum öylemi dedim hayir baba sadece cok begeniyorum dedi ama o annenin erkegi nasil yaparsin dedim pisman olmusdu anlamisdi hatasini üzgün bir sekilde haklisin dedi cengiz bisey demiyordu cokmu istiyon bebegim dedim öperek kizardi ok dedim cengizden bir kez sikmesini istedeim sevinmisdi ikiside cengiz amini yaliyor götünü parmakliyrdu 1 saat amdan götten sikti öyle bosaldi ki kizimin agzi doldu tasiyordu kücük kizim geldi okuldan ablam nerde dedi banyoda dedim aldim odamiza gittik okul kiyafetini cikarmadan sevismeye basladik etek altindan bal kutusunu yaliyordum büyük kizim geldi soydu kücük kizimi ve aletimi amina dayadi siktim güzelce büyük kizimia nasildi cengizin siki dedim güldü harikaydi dedi mutluydu kizim ilk kez ikinci bir erkekle yatmisdi
ama yemin etti artik benden baska erkegin olmucam dedi simdi mutlu hayatimiz var karim ve cengiz bizden ayrildi kendi evlerinde yasiyolar artik ama karim haftada bir mutlaka bana geliyor sikismeye byük kizim ünüverte okumak icin avusturalyaya gitti simdi tek kücük kizimla yasiyorum her gece sikisiyoruz cok alisdi oda yemeden yatmiyor artik bir dahaki hikayemde kücük kizimla grup seksimizi anlaticam
hoscakalin

Eşim ve Kızlarım ensest yaşanmış hikaye oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.