Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

ev yolunda arabada siktim tıkla oku

20 Nisan 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

slm ben aydından ali 18 yaşnda lise son sınıfa gidiyorum yazın okullar tatil olmuştu arkabanında düğünü vardı hiç gitmek istemiyordum düğünlerden pek hoşlanmıyorum evdekiler ısrar ettiler ama gitmek istemiyordm tmm dediler babamın arkadaşı gelecekti onu bekliyordular babamın arkadaşının bide kızı vardı ece diye 15 yaşında pek görüşmezdik ama güzel bi kızdı ama fazla görmedimm için pekte umrumda deildi nese serhat abi gil geldi (babamın arkadaşı) ecede yanlarındaydı beyaz bi elbise giymiş etek diz kapanın biraz üstündeydi sıfır kollu askılı bi elbiseydi çok yakışmıştı onu görünce içim kıpır kıpır oldu sarılmak istiyordum ama kendimi zor tutuyordum serdar abi hadi gelmiyormusun dedi yok dedim gel gel fln dedi biraz ısrar etti bide ece çok güzel olmuştu dayanamadım tamm dedim arabayla gelmişti arabada küçüktü bizde biraz kalbalıktı ben otobüsle gelirim dedim yok gel sıkışırız dediler tmm dedik arabaya oturduk eceye yer kalmadı bi kaçtane daha cocuk var dı onlar annesinin fln kucana oturdu eceye oturcak yer kalmadı bi benim kucam boştu mecburen benim kucama oturdu kucama oturdunda icim bi hoş olmuştu çok güzel parfümü vardı

kokusu etkilemişti beni üzerindeki elbise inceydi bende de takım vardı yerleşmeye çalışırken kalçasını sağa sola oynatıyordu artık dayanamıyordum sikim kalkmaya başladı aramızda sadece bi pantolon la etek vardı kalkmasını engellemeye çalışıyordum ama olmuyordu sikim iyice kalkmaya başlamıştı tamda kalçasının ortası denk geldi ki ben tamamen tahrik oluyordum artık sikim taş gibi olmuştu ece de fark etmiş olacaktı ki bana bakıp duruyordu ama yapcak bişi yok w ben iyice dellendim elimi bacağının üstüne koydum ama hiç kımıldatmıyordum araba tümsekten fln geçtikce sikime tam oturuyordu kalçası heralde eceninde hoşuna gitmeye başlamıştı ki kendisini sikimin üstüne bastırıyordu bende kımıldayamıyordum zevkten

ev yolunda arabada siktim tıkla oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.