Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Hatıralar… Kuzenimle Ensest Hikaye

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Uzun zamandır yazıp çizmiyordum. Teyzemle yaşadıklarımı, fantezilerimi, nasıl geliştiğini vs ensest.biz sitesini takip edenler bilir. Hatta bununla ilgili bir bölüm açtığımı kendi yazılarımı orda paylaştığımı da bilirler. Genelde teyzem üzerinde durdum. Ancak bu aşamalara gelirken yollarda nelerle karşılaştığımı hiç yazmadım. Zira teyzem görürde sorun çıkar diye çekindim. Halada çekiniyorum ama yazıp rahatlamak en güzeli bence.
Konumuz geçmişte. Daha ergenliğe yeni başladığım dönemlerde. teyzeme ilgim vs nasıl başlamıştı anlatmıştım. Teyzeme olan ilgim bir anda kuzenimle bir şeyler yaşamımızı sağladı. Bu arada kuzenim teyzemin büyük kızı. Kaç yıl önceydi hatırlamıyorum. Bir yaz günüydü. Sıcaktan herkes mayışmıştı. Annem yatak odasında, kardeşim odamızda yatıyordu. Ben ve kuzenim ise oturma odasında balkon kapısı ile oda kapısı arasında serin serin yerde yatıyorduk muhabbet ediyorduk. Birbirimize doğru dönmüş durumdaydık. Ne olduysa oldu ufak bir öpücük kondurdum dudaklarına. Sonra uzun bir bakışma süreci. Dudaklarımız arasında 2 –3 cm yoktu bile. Birbirimize sokulmuş durumdaydık. Nefeslerimiz birbirinin tenlerine değiyor, tahrik ediyordu. Ardından ufak bir öpücük daha geldi. Gene nefeslerimizin birbirimizin tenlerine değmesi, sessizlik. Sonra bir öpücük daha. Bu sefer ki çok daha uzun bir öpücük ve uzun uzadıya öpüşmeler. Dudaklarımızın, dillerimizin dansı…

Beklide saatlerce öpüştük. Sonra boynuna indim. Boynunu öperken daha o zaman bile iri olan göğüslerini ellemeye kuzenimi okşamaya başladım. Birbirimizi okşuyorduk durmaksızın. Vücutlarımız bir bütün olmuştu adeta odada dönüyorduk. Bir o üste, bir ben üstte. Sonradan kendimize geldik ve yakalanacağımızı düşünüp durduk. Yaptığımız iyi bir şey değildi ancak ikimizinde hoşuna gitmişti. Birbirimize baktık uzun uzun. Sonra tekrardan öpüşme, koklaşma. Sonra gene durduk. Elinden tuttum ve salona evin diğer ucuna götürdüm. Yapmamalıyız. Yanlış yapıyoruz. Biz kuzeniz vs diye konuşurken birbirimizi öpüşür bulduk. Kuzenin üstünü çıkardım. Oda benim üstümü çıkardı. Sütyenini çıkardım ve göğüslerini öpmeye, ısırmaya başladım. Birbirimizden geçmiştik. Sonra aşağı okşamaya başladım. Oda benimkini okşuyordu. Sonra üstüne çıktım ve gidip gelmeye başladım. Bir yandan göğüslerini öpüyor yalıyor ısırıyordum. Ne kadar sürdü bilmiyorum. Sarsılarak boşaldık…

Yıllarca böyle zarar vermeden birbirimizi tatmin ettik. Hatta son zamanlarda naz yapıyordu. Yok yanlış yapmamalıyız vs. 5 dk sonra tekrar aynı durumlar Duramaz olmuştuk. Ama durduk. Beklide bu yüzdendir birbirimizden hiç sır saklamamamız(teyzem dışında ) rahatlıkla her şeyi paylaşabilmemiz her konuda.

Belki yine birgün bir şeyler olur ve gelir buraya yazarım.

Hatıralar… Kuzenimle Ensest Hikaye için “0 yorum” bulunmaktadır.

.