Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Kapalı Yengem(Ensest Hikaye) oku

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ben halo size yengemle aram da gecen ilişkiyi yazacagım ben 30 yasında 4 yıllık evli 1 çocuk babası birisiyim. Yengem 35 yasında zayıf esmer bir kadın abim yurt dısında kalıyor uzun süreden beri izine gelmemişlerdi gecen sene yengemleri gönderdi ama kendisi gelmedi. Yengemler memlekete gelince bir süre babamlarda kaldı köy hayatı yaramamışki sehire bizim yanımıza geldiler.sehirde bizden baska kalacakları yer yoktu. Yengem eve gelince gözüme ayrı görünmüştü o gelince bizim gece hayatı yavaslamıstı. Bir gün eve geldim yengem yoktu hatun evdeydi bende azınca hemen atladım hatuna tam sevişme bitmiştiki kapı caldı gelen yengem ve çocuklardı eşim banyoda idi yengem eşimi sordu bende banyoda dedim yengem gülümsedi.
Aradan bir kaç gün geçti yengemin bana ve eşime bakısı değişmişti.Birgün aksam otururken yengemin telefonuna baktım telefon güzelmiş dedim.Meraklı oldugum için mesajlara baktım abimden mesajlar gelmişti mesajları okuyunca hep seksi mesajlardı yengemde kasılık yazmıstı azdıgı belli idi ben o aksam eşimle seviştim biraz sesimi yükselterek konustum emindim yengem bizi dinliyordu.gece yarısı kalktım yengeme baktım eli geceliğin icinden vajinasında idi.Sabah kalktım eşim uyuyordu dogruca yengemin odasına gittim çok güzel yatıyordu .
yengemi becermem lazımdıama eşim vardı.
bir pazar günü çocukları gezdirmeye cıkardım yiğenim annem de gelsin dedi tam sevinmiştim ki bizim hatunda gelecegim dedi parka gittik eşim cocukla ilgilenirken yengem yanıma geldi gece neydi oyle dedi bende arada olacak dedim. oda abin beni yalnız gönderdi çok canım sıkılyor dedi bende gezdirirm ama cocuklar var dedim onları uyutup aksam çıkalım dedi bende eşim dedim onu bana bırak dedi. eşime rica etti hasanla bir alış verişe gidelim çocuklar uyudu uyanırsa şimdi aglarlar bakarmısın dedi eşimde tabi abla dedi.
beraber cıktık arabada giderken sürekli o gece hakkında cinsellik hakkında sordu işim oluyordu eglendik gezdik tam eve gidecekken alışveriş merkezine gittik bir şeyler aldık eşim şüphelenmesin diye eve geldik baktım eşim uyumuş tu. oda bu gece mesai olmıyacak dedi bende oyle dedim.
iyi geceler dedim ben bir banyo yapıp yatayım dedi.bende fırsat dedim o banyodayken izliyordum kendisi ile oynuyordu tam sekli degişti girdim içeri ne yapıyorsun dedi bende soyundum ve yanına gittim eline verdim aleti oynadı sonra agzına aldı. zaten kalkıktı taş gibi oldu.
bende onu yaladım ve sokmaya basladım çıldırmıstık.bir süre geldim gittim ve boşaldım sonraki anılarımıda yazacagım.
NOT: Mail ile gelen hikayelerimizdendir. Halil Bey’e teşekkür ederiz.

Kapalı Yengem(Ensest Hikaye) oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.