Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Kuzenimle Sessiz Gece (Ensest Hikaye) TIKLA OKU

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhaba ben ismimi vermek istemiyorum ama mail adresimi vereceğim. Kuzenim Serpil (gerçek adı değil) Ben 1.80 boyunda düzenli olarak fitness a gittiğim için atletik yapılı ve yakışıklı birisiyim. Kuzenim olay olduğunda 24 yaşındaydı bende 17. O zamanlar Eskişehir de oturuyorduk ve kuzenim serpil ve kardeşi ali bize gezmeye gelmişlerdi şehir dışından. İlk gece onlar salonda ayrıl koltuklarda uyudular ertesi gece televizyon bahanesiyle serpilin yanında yatmaya karar verdim. o vücuduna dokunana kadar çekici bile gelmiyordu bana. 160 boyunda normal sayılacak birisidir. neyse ben yanına yattım kuzenim aliyle ben izliyorduk serpil yavaş yavaş uyku moduna girmeye başlamıştı. Ben uyuduğunu sandığım bir anda yan döndüm ve kalçalarının hemen dibimde olduğunu fark ettim. diğer kuzenimden korkarak yapmamaya çalıştıysam da yorganın altından ufak dokunuşlarla kalçalarını elliyordum. taş gibiydi ve ince pijamasının üstünden iç çamaşırı çok belli oluyordu. ben biraz daha ileri gidip avuçlamaya arasına parmağımı sürterek sıkmaya başladım. aletim taş gibi olmuştu ve hafif titrediğimi hissediyordum zevkten. bir çok kız arkadaşımla daha fazlasını yapmıştım ama kendimden büyük biri olduğu için ve yakalanma korkusunun verdiği adrenalinle çok zevk alıyordum. bir den kalçasını bana doğru daha çok yaklaştırdığını fark ettim. bundan cesaretle elimi tişörtünün içine soktum ve sırtını okşamaya başladım. elim sütyenine geldiğinde uyanıp bir şey diyecek diye çok korkuyordum. sonra birden bana döndü ama hala gözleri kapalıydı. ben bir elini tuttum çok masumcaydı ve oda masum bir şekilde elimi öptü ve güldü. bende ona sarıldım. diğer kuzenim birden yorganını açınca yavaşça ayrıldık ve ben tv ye bakıyordum oda uyuyor numarası yapıyordu. tuvalete gitti ve geldi ben o sırada serpile uyuyor musun diye sordum oda uyumuyorum canım dedi. bende güldüm ve elini tuttum tekrar. nasıl olsa yorganın altındaydık. ali geldi ve bana uyumayacak mısın dedi bende bi 15 dk daha dedim. ali horlamaya başlamıştı artık. ben serpile döndüm ve resmen boğarcasına sarıldım oda bana sarılıyordu. sonra tuttum ve kendime çektim yanaklarını öpüyordum sürekli. sonra dudaklarımız birbiriyle buluştu ve inanılmaz öpüşüyorduk. vücutlarımız zaten birbirine girmiş durumdaydı. sonra elimi kalçalarına attım ve piyamasını dizine kadar sıyırdım. sonra amını ellemeye başladım. o hala beni öpüyor ve kollarımı sıkarak kendine çekiyordu. birden elimi aletime attı ve şortumun üstünden okşamaya ve sıkmaya başladı. bende şortumu indirdim. altımda boxer ım vardı. ve onun siyah külotunu da dizlerine kadar indirdim elim yeni traş edilmiş amındaydı ve benim ilk cinsel deneyimie doğru yol alıyordum. ben dudaklarımı boynuna kaydırdım daha sonra tişörtünü yukarı doğru sıyırıp sütyeninin üstünden yalamaya ısırmaya başladım memelerini. inlemelerinin biraz fazlalaştığını duyunca biraz daha sakin olmasını söyledim çünkü ali uyanırsa neler olacağını düşünmek bile istemiyordum. her tarafını yaladıktan sonra sıra amına geldi. dilimle içine girip çıkıyordum ve artık sok diye inliyordu. olmaz dedim sende beni yalayacaksın. 69 pozisyonuna geçtik ve sikimi sonuna kadar sokamaya çalıştıysam da alamadı bir türlü. bende yarısına kadar idare ettirdim artık. sonra birden bakire misin dedim her tarafın kan olma ihtimali vardı çünkü sikim amının önünde bir füze gibi bekliyordu evet ama artık önemli değil dedi. bende kalk çabuk tuvalete geçelim dedim. evde annem teyzem kardeşim ve eli vardı. sabah kalktıklarında kanlı bir çarşaf görmeleri hiç hoş olmayabilirdi. tuvalete girdik ve hemen kucağıma alıp lavaboya oturttum. yerdeki paspası çektim ve dudaklarına yapıştım aynı anda aletimi yavaş yavaş sokmaya başladım. çok zorlanıyordum ama 10 dk sonra tamamen içindeydim ve hadi aşkım daha hızlı diye inliyordu 15 dk pompalamıştım tam gelmek üzereydim ki o gelmişti bile. ben çıkardım ağzına verdim. bu sefer yarısından biraz fazlasını sokmuştum ve deli gibi patladım ağzına. Her yer kan ve sperm olmuştu ama ne o nede ben doyacak gibi değildik. Bu sefer duvara yasladım ve bi bacağını elimle kaldırdım ve o şekilde girmeye başladım ama o biraz kısa olduğu için rahat olamamıştım sonra kucağıma aldım ve elimle düzeltip bir hamlede bıraktım tam bağıracaktıki kolunu ısırdı. Ucuz atlatmıştık. 10 dk kucağımda tuttum daha fazla taşıyamazdım yere indirdim ve domalttım. Lavobaya tutundu ben hayvan gibi giriyodum. 2 dk ya geldim ve götünden boynuna kadar her darafı döllerimle kaplıydı. Sonra çevirdim ve öpmeye başladım o daha gelmemişti öperken bi elimde amındaydı ve biraz sonra oda geldi. Yerleri yıkadık ve onun sırtını temizledim. Giyinip mutfağa geçtik bir şeyler içtik. Daha sonra kucağıma oturdu ve ali erken gidecekti ama ben gitmicem dedi ve tekrar öpüşmeye başladık. O gidene kadar her gece tuvalette sabaha kadar siktim onu. Tabi götünede girdim ama çok uzamasını istemiyorum hikayenin.

Kuzenimle Sessiz Gece (Ensest Hikaye) TIKLA OKU için “0 yorum” bulunmaktadır.

.