Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Lanet Ensestlik.. yaşadım amapişmanım

20 Nisan 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

Nedir bu ensestlik?.. Aile içi cinsel yasam demek ensestlik. Akrabalar falan hersey girer bu lanet kelimeye. Aslında igrenc bırseydir ama zamanlar ve olaylar suruklemıstır kısıyı. Bıde su yonden bakmak lazım sonucta o duyguyu yasadıgın kısı yada kısılerde bayan yada erkek. İyi yada kötü kısımlarını saymaya calısalım hadi.

Kötü Kısımları;



Yasadıgın ınsan senın aılenden kanından bırı. Ona bu duyguları nasıl dusunebılır kı bı ınsan. Ornegın; anne. İnsan cıktıgı yere gırebılır mı? Bir kere o duyguyu aldın mı kurtulamazsın. Herkesi istersin ama herkesi. Yakalandın mı dışlanırsın, sürülürsün.

İyi Kısımları;

Aile içinde rahat edersin. Mesela evde cıplak gezsen bıle problem olmaz cunku gormuslerdır senı cıplak zaten. İçe karşı kapalı kavramı kalmaz. Arada asla sır falan kalmaz. Aldığın adrenalinin ve heyacanın tarifi bile olamaz. Zevkin tüm sınırlarını zorlarsın. Kavgalar azalır.(yok basım agrıyor yok bugun olmaz kavramı ortadan kalkar.

Aslında bakarsak iyi yanları fazla gibi görünüyor. Ama sartlar ve durumlar bunu belirler aslında. Herkese göre değişebilir bu durum. Bana, sana, annene, teyzene, babana, enistene herkese göre…

Bu yazıyı neden mı yazıyorum. Cunku bende bir ensestim. Hem kurtulmaya calısan hemde kurtulmak ıstemeyen bır ensest. Kuzenımle birlikteyim yıllardır. Sevisiyoruz yıllardır. ama aldıgımız tat hıcbırseyde yok. Ara ara hayır olmucak artık dıyoruz ama oluyor tutamıyoruz kendımızı. Cok savastık, mucadele ettık ama olmadı hep yenıldık. Diger kuzenlerime yegenlerime karsıda zamanında ufak tefek seyler olmustu ama bıttı sonunda. Teyzeme ise ilgim var yıllardır hergecen gun artan sekılde…

Nasıl mı basladım?

Daha ergenlik dönemlerimde teyzemın yanımda gıyınıp soyunmaları nasılsa ufak anlamaz demelerı, acık sakalar ve daha nicesi. Teyzemın cıplak ve erotik hali geceleri yatınca rüyalarıma giriyordu. Sacmalama o senin teyzen dememe ragmen tutamıyordum kendımı elim masturbasyona uzanıyordu kendımle kavga ederken. O donemlerde benden buyuk kuzenlerım dısarıya gıtmemek ıcın benı kullanmaya basladı. Hem ben zevk alıp ogrenıyordum hemde onlar kendılerını koruyabılıyor kımselerde bılmıyordu. Onlarla yasadıktan sonra zaten bu işin tadı kactı. Ben buyudum onlar evlendı gıttı zaten onlarlada ılıskı(!) bitti. Tabi bende bu işin açlığı ile kendımden ufak kuzenlerıme sardım. Zaten aramızda yas farkıda yoktu ve aynı durum onlar ıcın oldu. Zarar vermeden sadece tatmın yolunu kullanmak. Böylelikle dışardaki zararlardan korunuyorlardı en azından.

Bu olaylar sırasında halada teyzeme olan ılgım bıtmemıstı ve hep artıyordu. Artık yanımda gıyınıp soyunmuyor. Ama gozumden cıplak hallerı, goguslerı ozellıkle gıtmıyor. İri, kocaman gögüsleri… Bir kere olsa. yanımda cırılcıplak yatsa ve sadece opup heryerını oksasam. Sadece 1 kere.

Acaba bu yazıyı ınternette gorup okurmu? Keske okusada sadece 1 kere ıstedıgımı yapsa. Dunyalar benım olur.

Bu yazıyı okuyan teyzeler var ıse ve ergenlık yasını gecmıs yegenlerıne sadece 1 kere goguslerını oksatıp, ucunu emdirirler mi? Aslında teklif yapsanızda kabul etmek ısteselerde korkularından hayır derler. Biliyorum. Ama siz genede teklifinizi yapın ve 2 3 kere yineleyin. Denesin bir kere sadece…

Ve zaten bu sitede olmanız sizinde ihtiyacınız oldugunu gosterır. Yoksada bir kere deneyin…

Saygı ve sevgilerimle

Barıs Cetin

Lanet Ensestlik.. yaşadım amapişmanım için “0 yorum” bulunmaktadır.

.