Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Öz Babam ile Yaşadıklarımız (Ensest Hikaye) Oku

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Ensest. ilk kuruldugundan beri facebookta denk geldim ve o günden beridir takip etmekteyim bir anıda ben yazmak istedim, 24 yaşındayım ve bundan bir yıl önce kocamdan boşandım , diyerbakır da yaşamamın nedeni babam burada memur ve birlikte yaşıyoruz , birlikte yaşamaya karar vereli bir kaç ay oluyor, annem ben 16 yaşındayken babamdan ayrıldı ve hollanda ya , yeni bulduğu kocasıyla beraber gitti , yıllardır onu görmüyorum ama arada bir telefonla görüşüyoruz , benim iyi olup olmadığımı birşeye ihtiyacım olup olmadığını sorar,

dul bir kadın olduğum için bazı konularda rahat davranabiliyorum , akşamları eve geliş gidiş saatlerime babam pek karışmıyor ve burda da o kadar eğlenecek yer pek olmadığı için zamanımın çoğunu arkadaşların evlerinde sohbet ederek geçiriyorum , ben diyerbakır a gelmeden önce izmir de yaşıyordum ve oradan buraya gelince biraz afalladım çünkü izmir benim doğup büyüdüğüm yerdi ve tüm tanıdık arkadaş akraba hepsi ordaydı , burada yeni çevre yapmak biraz zor , şuan için zaten pek arakdaşım yok ama iki çok yakın arkadaş edindim , onlarla zaman geçirmekten başka bir çarem zaten yok ,

eski kocamdan ayrıldıktan sonra hiç bir erkekle ilişkim olmadı , aslına bakarsanız olmasını çok istiyorum çünkü çok ihtiyacım var, haftada en az üç defa kendimi beceriyorum , bunu bir erkekle yapmayalı sanki yüz yıllar olmuş gibi ,

babam 41 yaşında ve oda benim gibi yalnız yaşamaya mahkum , annemden sonra hiç bir kadınla evlenmedi , bilemiyorum belki bir kaç ilişkisi olmuştur ama bana pek söylemez,

geçtiğimiz hafta sonu , cumartesi günüydü ve babamla evde oturuyorduk, her zaman ki gibi televizyon karşısında saçma sapan programlar izliyor ve zaman geçiriyorduk , saat gece 12 falan olmuştu , babam elinde kumanda kanalları gezerken bir haber yayını yapan kanal açtı , haberler de kızına tecavüz eden bir adamdan bahsediliyordu, o kanalı izlemeye başladık, belki haberi sizde duymuşsunuzdur , 18 yaşındaki bir kıza üvey babası tecavüz etmiş , kızda korkusundan kimseye bişey söyleyememiş ama adam şikayet üzerine yakalanmış.

herneyse haberin içeriğini geçelim, bu haber kanalını izlerken babam , kesin kızın suçudur , yeni nesil giyimine kuşamına dikkat etmiyorum , adamıda baştan çıkartmıştır falan dedi , bende dayanamadım , nasıl baba yani ben şimdi açık seçik giyinsem sende bana mı tecavüz edersin dedmi , babamda sinirli sinirli , bizim durumumuz bir değil , onun kızı üvey sen benim üvey kızım değilsin dedi , bunun üzerine evde bir tartışma başladı , yaklaşık gece 3 e kadar bu konu üzerinde tartıştıktan sonra babam büyük bir inatla haklı çıkmak için çabaladıktan sonra yatmaya gidiyorum dedi ve gitti , bence insan her türlü insandır, yani olgun bir erkeği baştan çıkartmak çok zor değil, benim bu düşüncemi babama anlatmaya çalıştım ama anlamadı ,

her neyse ertesi gün oldu ve kahvaltımızı yaptık , babam bahçeye çiçekleri sulamaya çıktı , ben etrafı toparladım , aklım dün gecede kalmıştı , aslında benim için sorun yoktu , yani o kadar azgın biri haline gelmiştim ki babamın benmile yatma fikri o kadar abest gelmiyordu , sonuçta ihtiyaçlarımızı gideriyorduk , tabiki kan bağımız vardı böyle bişey olmaz dı ama kendime engel olamıyor ve sürekli düşüncelerimi haklı görüyordum, bu haklı gördüğüm düşüncelerimi babama da gösterecek ve kanıtlayacaktım , o akşam üzerime siyah askılı bir gecelik giymştim , ve üzerime pembe bir sütyen ve altımda da kırmızı bir iç çamaşırı vardı ,

babamın bu düşüncesini değiştirecek ve kendimi haklı çıkartacaktım , ayrıca babamı benimle sevişmeye ikna edebilirsem aylardır yaşadığım erkeksiz ve sex siz hayatıma bir son verecektim , babam saat 8 gibi eve geldi, kapıyı geceliğim le açtım , beni görünce bir süre benimle konuşmadı , televizyonun başıan geçtik ve yine aptal aptal televizyon izlemeye başladık, babam arada bana bakıyor ve baştan aşağı beni süzüyordu , ben bunun farkındaydım ama belli etmiyordum ,

beni iyi görebilmesi için çaprazına oturmuştum , hem televizyona hemde bana daha iyi bakabiliyordu , ben sürekli bacak bacak üzerine atıyor , babam için frikikler veriyor ve baştan çıkarmaya çalışıyordum, o gece beni izlemekten başka hiç birşey yapmadı , benimle doğru düzgün konuşmadı bile, bir süre sonra da yatmaya gidiyorum diyerek gitti ,

sanırım dünkü tartışmadan sonra onu kırmş olacaktım ki bana böyle soğuk davranıyordu, dayanamadım ve odasına gittim , yatağa yatmış uyumaya çalışıyordu ,yanına oturdum ve baba bugün bana çok soğuk davranıyorsun sanrım dünkü tartışmamızdan dolayı dedmi ve özür diledim , özür diledikten sonra bana doğru döndü ve önemli değil diyerek sarıldı , bende ona sarıldım ve bu gece beraber yatabilirmiyiz dedim oda tabiki diyerek benim için yer açtı , yanına uzandım , arada bacağımı babama dokunduruyor ve tepkisini ölçüyordum, bir süre sonra bacağımı babamın bacağından ayrımadan çok yavaş bir şekilde okşamaya başladım , beş on dakika babamın baştan çıkartmaya çalıştım ve sonunda yatağın üzerinden babamın penisinin hareket ettiğini gördüm , yavaş yavaş kalkıyor ve yaptıklarım karşısıdna baştan çıkıyordu,

bu bende büyük bir heyecan uyandırmıştı , birden çekindim ve arkamı döndüm , ne yapıyorum ben demeye kalmadan babam uyumuş gibi yaparak bana doğru döndü , kolunu üzerime koydu , sanki uyumuşta uyanmış gibi bir sesle kızım uyudun mu dedi , bende ses çıkartmadım , sonra arkamdan biraz daha yaklaştı , öyle ki bir süre sonra penisinin başı kalçalarıma sürtüyordu , hissedebiliyordum,

sonrasında benim uyuduğuma inanmıştı ve üzerimizdeki çarşafı açarak beni izlemeye başladı , üzerimdeki siyah geceliği yukarı doğru sıyırarak pembe külotumu izlemeye ve parmaklarıyla kalçalarımda daireler çizmeye başlamıştı , sesimi çıkartmadım ve nereye kadar gidebileceğini beklemeye başladım , daireler çizen parmaklar yavaş yavaş alttan vajinamın üzerine doğru gelmeye başladı , vajinama gelince hareketleri hızlanmaya başladı , çok zevk alıyordum çünkü uzun süredir bir erkekle beraber olmamış hatta öpüşmemiştim bile, kendimi tutabildiğim kadar tuttum ama sonunda zevkime yenik düşüp inlemeye başladım , ben ooohhhhhhhhhhhh aaaaahhhhhhhhhhh dedikçe babam parmaklarını daha çok bastırıyordu , bir anda babama doğru döndüm ve onun beni okşayışını ve baştan çıkarışını izlemeye başladım , göz göze geldik ama o hiç birşey yokmuş gibi devam etti, bende zaten etmesinden yanaydım , bir süre beni okşadıktan sonra elimi tuttu ve penisini tutturdu,

04 Ağustos, 21:36 · BeğenBeğenmekten Vazgeç.Erotik Hikayeler! [+18] babamın kocaman penisini elime alınca işte uzun süredir aradığım şey dedmi ve bende onu okşamaya başladım , yatakta babamın eli benim vajinamdaydı benim elimse babamın penisinde , birbirimizi delicesine okşuyor ve tatmin ediyorduk, babam bir süre beni okşadıktan sonra iç çamaşırımın üzerinden parmağını içime sokarcasına bastırıyor ve iyiden iyiye çıldırtıyordu , çok azmıştım ve dayanamayıp yatağın içine girdim , babamın penisini ağzıma alıverdim , babam yüz üstü yatakta uzanıyor üzerinde de ben penisini emiyordum, kocamın penisinden birazdaha büyük ve kalın bir penisi vardı babamın , o kadar güzel emiyordum ki babam , aferim kızım , çok iyisin , aynen devam et bitanem , canım benim gibisinden sözler söylüyordu, bende iyice aşka gelip daha derinlerime alıyordum , bogazıma kadar dayıyor ve sonra birden çıkartıyordum, babamın penisi tükürük içinde kalmıştı , sırılsıklamdı , bir süre penisini ağzımda kaybettikten sonra penisini elime aldım ve kucağına oturdum , bir hamlede penisini vajinamdan içeri almıştım , vücutlarımız tamamen birleşmişti , babamın üzerinde zıplıyordum , ellerim ellerine kenetlenmiş ve iniltileirmiz odayı çınlatıyordu,

o kadar güzel bir sex yaşıyordum ki babamın penisini neredeyse mideme kadar hissedebiliyordum, derinlermie girmiş bir bıçak gibi her girip çıktığında bir parçamı kesiyordu sanki , o penis içimde yatakta dakikalarca zıpladım , hem babamın üzerinde zıplıyor hemde zevk alışını izliyordum, gözlerini kapatmış bitanem benim , canım kızım , artık karımsın demesini dinliyor ve yüzünün mutlu ifadesine bakıyordum,

artık dayanacak gücüm kalmadığında babama , baba ben artık dayanamıyorum gelmek üzereyim dedim , oda bir hamlede beni kucağına alıp yatağa yatırdı ve cabaklarımı yukarı kaldırdı, hızlı hızlı girip çıkmaya başladı , bana ne zaman gelirsen gel canım bende hemen geliyorum dedi , ben fazla tutamadım kendimi ve orgazm olmaya başladım , orgazm olurken babamın içinde olmasından dolayı bir ara bilinç kaybı yaşadım , o kadar büyük bir orgazm yaşıyordum ki o an sanki orada değildim , kendimden geçmiştim ve kendime geldiğimde göbek deliğimin üzerinde ıslaklık hissettim , babam boşalmak için penisini çıkartmış ve göbeğimin üzerine boşalmıştı ,

boşaldıktan sonra yanıma uzandı ve yaptıklarımızdan pişman değilim dedi , bende değildim tabiki.. on dakika falan orda hiç birşey yapmadan yattık , sonrasında ben temizlenmek için duşa girdim ve odama geçtim ..

o günden sonra babamla karı koca hayatı yaşıyoruz , mutluyuz ve pişman değiliz…

Öz Babam ile Yaşadıklarımız (Ensest Hikaye) Oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.