Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Sarhoş Yengem Yaşanmış Ensest Hikaye oku

20 Nisan 2012 Cuma tarihinde yazılmıştır.

Merhaba. Ben Ankara’dan Kerem, 34 yaşındayım. Anlatacağım olay ben üniversitede iken yaşanmıştır. 60 yaşındaki dayım eşinden boşanarak bir oğlu olan ve eşi ölmüş 36 yaşındaki dul bir kadınla (Ayşe) tekrar evlenmişti. Ben de üniversite okumak için Ankara’ya gelmiş ve yurtta kalmaya başlamıştım. Küçüklükten beri aramız iyi olan dayım sık sık beni evine çağırıyordu, ben rahatsızlık vermemek için gitmemeye çalışsam da pek fazla kaçınamıyordum. Dayımın yeni eşi Ayşe abla samimi ve çok cana yakın bir kadındı ve hiç yabancılık çekmeden kendisine alıştım. İkinci sınıfın başından itibaren daha sık gitmeye ve onlarda kalmaya başladım. İkisi de çalıştıklarından bazen Ayşe ablanın ilkokula giden oğlunu okuldan alıp eve götürüyordum ve onlar gelene kadar çocukla ilgileniyor, derslerine yardım ediyordum ve o günlerde onlarda kalıyordum. Genelde yemeklerde içki içilir, onlar rakı bense bira içerdim. Bazen de dayım erken yatar biz Ayşe ablayla içmeye devam eder havadan sudan konuşurduk. Bu içki sofralarında da genelde tartışırlardı. Ben onlar tartışmaya başlayınca yatmaya giderdim çünkü bu tartışmaların ardından ateşli bir şekilde sevişeceklerini bilirdim. Onlarda kaldığımda ben yatak odalarının bitişiğindeki odada kalıyordum ve dayım ve Ayşe abla seviştiklerinde bazen Ayşe ablanın derin inlemelerini, kesik çığlıklarını duyuyordum. Bir süre sonra Ayşe abla odadan çıkıp yalpalayarak banyoya doğru koşturuyordu. Ben de bir süre sonra banyoya gittiğimde beyaz bir ıslaklığa bürünmüş ve sıcaklığı henüz üzerinde olan külotunu kirli çamaşırların en üstünde bulurdum. Artık onlarda kaldığımda neredeyse sevişmedikleri gün olmuyordu. Dayım yaşına rağmen Ayşe ablayı inletebiliyordu zevkten. Ben cinsel olarak çok faal olsam da kız arkadaşım da olduğu için bunları olağan karşılıyordum. Ancak bir süre sonra Ayşe abla gözüme daha farklı görünmeye başladı. Hafif balık etli vücudu ve biraz büyük kalçaları ve buna rağmen küçük göğüsleriyle bana çok çekici ve seksi gelmeye başladı. Mastürbasyonlarımın kahramanı oluvermişti birden. Kız arkadaşımla sevişip geldikten sonra dahi onu düşleyerek mastürbasyon yapıyordum. Onlarda kaldığımda bir akşamın sabahında Ayşe ablanın iç çamaşırlarını keşfettim. Dantelli, beyaz, kırmızı ve siyah renkler ağırlıktaydı. Ben bazen bunlara bakarak bazen koklayarak mastürbasyon yapmaya ve bunların üzerine boşalmaya devam ettim. Bir süre sonra kirli çamaşırlarına merak saldım ve bunları koklayarak üzerlerine boşalıyordum. Temiz olanları kurutup tekrar yerine koyuyor, kirlileri öylece çamaşır sepetine atıyordum. Ayşe abla bende bir tutku haline gelmişti artık. Ancak kendisine hiçbir şey hissettirmiyordum ve aramızdaki ilişkide değişiklik olmamıştı. Bana bazen dayımın kötü huylarından, kendisini sinir eden davranışlarından ve başka kadınlara muhtemel ilgisinden bahseder ve dert yanardı. Dayım bazı günlerde şehir dışına çıktığında da onlarda kalıyordum. Böyle günlerde de birlikte yemek yer ve dayım olmadığı için o da benimle birlikte bira içerdi. Daha sonra da 7 yaşındaki oğluyla yatak odasında yatardı. Tüm bunları ben olumsuz yorumlayıp onunla bir macera yaşayamayacağıma yorardım ama kendisine de çok tutkun hale gelmiştim. Bazen kız arkadaşımla onların yatağında sevişirken Ayşe’yle seviştiğimi düşünüp daha azgın hale geliyordum. Yine dayımın olağan yokluklarından birinde ben Ayşe’nin oğluna ders çalıştırmış ve sonra da o sabah çıkardığı kirli külotuna boşalmıştım. Ayşe eve geldi yemek yedik ve ben tv’de bir film izlemeye başladım. Ayşe abla yemek ve bulaşık işlerini hallettikten sonra biraz işiyle ilgilendi ve uykusu gelen oğlunu dayım olmadığı için kendi yatak odalarına yatırdı. Sonra benden bira almamı istedi. Üçer tane bira alıp eve geldikten sonra fikir değiştirdiğini ve rakı içmek istediğini söyleyerek kendisine rakı koydu. Ben de bira içmeye başladım. Ve göz ucuyla kendisini süzüyordum ve yine kendisiyle deli gibi sevişme arzusu uyanmıştı bende. Bir süre sonra filmin heyecanına kapıldım ve arzu falan kalmadı. Film bittiğinde ben üç bira içmiştim Ayşe abla ise ikinci dubledeydi. Biranın da etkisiyle bende yine Ayşe Ablayla ilgili fanteziler uyandı. İşini bitirdikten sonra sohbet etmeye başladık. Bana yine dayımdan dert yanmaya başladı. Bu arada üçüncü dubleyi bitirmiş ve konuşurken ağzı yalpalamaya başlamıştı. Dördüncü rakıyı daha az koydu hızlı bir biçimde onu da içti. Rakının bittiğini görmüştüm. Ben isterse bira olduğunu, içebileceğini söyledim. Hayır diyerek konuşmaya devam etti ve konuşmanın bir yerinde dayımın bornozunun cebinde prezervatif bulduğunu, bu yüzden tartıştıklarını söyledi. Bu tür konular konuşulduğu için ben yadırgamadım ve başka şeye de yormadım ancak çok sertleşmiştim. Bu arada Ayşe abla dayımın kadınlar konusunda doyumsuz olduğunu ve tüm kadınlara asıldığından bahsetmeye başladı. İçkiden dolayı ağzı yamulmuş sözcükler anlaşılmıyordu; sarhoş olmuştu. Ancak zaten ben artık kendisini dinlemiyor, kendisiyle bu gece sevişip sevişemeyeceğimi düşünüyordum çünkü artık patlayacak hale gelmiştim. Nasıl oldu anlamadım ama birden elini tutarak kendisine bir şey göstereceğimi söyleyerek banyoya götürdüm. Sabah çıkardığı ve akşam üzerine boşaldığım ıslak külotu kirliden alarak kendisine gösterdim. Sarhoşluğuna rağmen bu çok şaşırmıştı. Kendisini çok arzuladığımı, bu arzumu da külotlarına boşalarak gidermeye çalıştığımı, beni sapık olarak görmemesini söyledim. Ayşe abla sallanmasına rağmen daha da çok şaşırmıştı. Birden yüzü asıldı ve anlatamayacağım bir hal aldı. Kendisinin eşi öldüğü için çocuğuyla ortada kaldığını, tek başına yapamayacağını, bu nedenle dayımla evlendiğini, kendisinin benim sandığı gibi bir kadın olmadığı anlamına gelen bir şeyler söylemeye çalıştı ve en son bunları konuşmamış kabul edeceğini belirtti. Bense acayip utanmıştım ve yaptığıma aklım almıyordu. Ellerini tutarak kendisine sarıldım ve özür diledim. Kendisine sadece tarif edilemez bir cinsel tutku duyduğumu ancak başka türlü değerlendirmediğimi ancak şu anda yaptığımdan utanç duyduğumu belirttim ve kendisine sarılmaya devam ettim. Ancak sarılma cinsel bir şey içermiyordu. Ayşe Abla ise bir şeyler söylemeye devam etti ama anlayamadım. Ellerini benden kurtulmak ister gibi belime götürdü ve beni ittirdi. Ancak gücü bittiğinden mi yoksa vazgeçtiğinden mi anlayamadım, ellerini serbest bıraktı. Ben sarılmış vaziyette sırtına baskı yaparken ellerim sırtında hafif hafif gezinmeye başladı. Ben konuşmuyordum ancak kesik kesik soluyordum ve penisim kemik gibi sertleşmişti. Bu arada Ayşe ablanın ağzından anlaşılmaz laflar çıkmaya devam ediyordu ve baktığımda gözlerini zor açıyordu. Anlaşılan iyice sarhoş olmuştu. Onun o halini görünce pişmanlık modundan çıkıp tekrar onu arzulamıştım. Kendisini yatıracağımı söyleyerek ve belinden tutarak yatak odasına götürdüm. Oğlu yatağın bir kenarında yatıyordu, Ayşe ablayı diğer kenara yatırarak biraz ittirdim ve kendisini izlemeye başladım. Kış olmasına rağmen evin içi sıcaktı. Üzerinde bir tişört ve altında eşofman altı vardı. Biraz izledikten sonra yatağın kenarına oturdum ve yüzü koyun halde sırtını okşamaya başladım, kalçalarına doğru indiğimde sırtı benden yana olacak şekilde yan döndü. Kalçalarını eşofmanın üzerinden okşamaya devam ettim. Çok sertleşmiştim ve boxerımın önü çok ıslaktı. Elimi tişörtünün altına sokup tenine dokununca ürperdim. Bu arada Ayşe abla anlaşılmaz şeyler mırıldanıyordu. Ama kendinde olup olmadığından emin değildim. Tepki gelmemesi üzerine yanına uzandım ve sikimi kalçalarına dayadım ve tişörtünü sıyırıp göğüslerini okşamaya geçtim. Oğlu bir ara uyanır gibi oldu, durdum ama derin uykusuna devam etti. Ben artık kendimden geçmiş şekilde Ayşe ablayı okşuyordum. Eşofmanını dizlerine kadar sıyırdığımda altında siyah bir normal külot gördüm. Biraz da külotun üzerinden okşadıktan sonra külotu da dizlerine indirdim. Düşlediğim muhteşem kalçaları ve kadınlığı önümdeydi. Ben okşarken Ayşe abla inliyordu ancak sarhoşluktan mı, zevkten mi anlamadım. Elimle kalçalarını okşadıktan sonra parmaklarımı amına değdirince ıslaklığı hissettim. Parmaklarıma baktığımda koyu beyaz sıvıyı gördüm ve yaladım, ekşi ama baştan çıkarıcı bir tattı. Ben de yan yatar halde pantalonumu sıyırıp sikimi çıkardım ve Ayşe ablanın amına sürtmeye başladım. Sikimin ucu ıslak ve bembeyaz olmuştu. Yavaş yavaş ittirerek amına girdim, buna inanamıyordum, uzun süredir düşlediğim amın içindeydim. Yasak olanın zevkiyle düşler birleşmişti işte. Yavaş yavaş, sarsmadan gidip geliyordum içinde. Boşalacağımı hissedince durup sonra tekrar devam ediyordum. Ayşe abla inliyor ve anlaşılmaz şeyler mırıldanıyordu. Bir ara dayımla sevişirken çıkardığı seslerin aynısını çıkardı. Bunu duyunca irade dışı hızlandım ve deli gibi içine boşalmaya başladım. Yaklaşık bir dakika kesik kesik içine aktım. Kan ter içinde kalmıştım. Sikim içinde küçülünce çıkardım. Döllerim Ayşe ablanın amından kalçalarına doğru akmaya başladı. Bir süre daha kendisini seyrettikten sonra taşan dölleri peçeteyle temizledim ve külotuyla eşofmanını çektim. Salona gittiğimde müthiş bir pişmanlığa kapılmıştım. Ancak bir süre sonra tek yanlı olmadığı konusunda kendimi ikna ettim ve uyudum. Ertesi sabah uyandığımda Ayşe abla işe gitmişti. Kirli çamaşır sepetine baktığımda gece giydiği külotu ıslak bir şekilde duruyordu. Sanırım durumu anlamıştı. Sonra ne mi oldu? Ben bir süre görünmedim. İlk karşılaşmamızda ise hiçbir şey olmamış gibi davrandık. Ben de bir daha böyle bir şeye kalkışmadım

1 yorum:

  1. slm ben levent sexs hikaye okurları 32 yaşında bekar biriyim evli dul bekar bayanlar arayın konuşalım görüşelim yiyişelim uçalım beraber 05426736850
    05426736850
    MSN class_plyboys_x@hotmail.com

    YanıtlaSil

.