Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Teyzem Azmış :) ensest kikaye oku tıkla oku

17 Nisan 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Merhaba Arkadaşlar;

Şuan durumum çok fena. Teyzemle telefonda mesajlaştık. Nezamandır arayıp sormuyordum. Biraz muhabbet ettik. Şuanda sikim tavan yapmış durumda. Teyzemin amı kaşınıyormuş, çok fena azdım dedi biraz konuştuktan sonra. Amdan götten vermiştim içimde ukte kalmıştı agzına vermedim diye onu söyledim tamam emerim dedi. Buarada beklenmedik birşey oldu. Eniştemle bunlar fantazi yapıyorlardı(daha önceden bundan haberim vardı) Geçen akşam eniştem beni söylemiş seni siksin seyredeyim diye. Şok olduk teyzemle bu duruma. Eniştemin söylediğine göre yabancıyla olmaz ağzı sıkı biri lazım seni yeğenin … siksin demiş. Teyzemde olmaz falan demiş Bu bikaç hafta içinde bakalım neler olucak, nabız yoklamaları vs en sonunda rahatça sevişebilicez teyzemle. Buarada teyzemin fotoları, belkide videosu gelicek. Bu akşam onuda konuştuk. Haftaiçi gidip fotolarını çekicem. Özel istek var mı ? Bakalım bu gece bana sabah nasıl olucak? Zira teyzem çok fena azdırdı beni. Kocaman göğüslerinin uçlarını ısırmak, kucağımda zıplatmak istiyorum şuan. Oda amına ve götüne girmemi gögüslerinin arasına sikimi sokup gidip gelmemi agzına vermemi istiyormuş mesajda öyle yazıyordu.

Neyse sürekli birşeyler olmadığı için yazamıyorum doğal olarak. Ancak gelişmeler böyle. Sürekli güncellemeye çalışıyorum. Buarada yorumlarınızı eksik etmeyin ki teyzeme okutayım oda jest yapsın

Teyzem Azmış :) ensest kikaye oku tıkla oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.