Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Yaşlı fotoğrafçı yaşanmış seks hi kayesi tıkla oku

22 Nisan 2012 Pazar tarihinde yazılmıştır.

evımızın yakınında ekmek fırını vardı her sabah taze
ekmek almak ıcın o fırına gıder ekmek alırdım.Bırgun dıkkatımı
fırının yanındakı fotografcı cektı yaşlı(50_55) yaşlarında bakımı
temız bırı ıdı oda dukkanın onunde durur benı bekler gıbıdı
bır sure boyle bakışlarla gectı zaman

Okul ıcın fotografa ıhtıyacım vardı o dukkana gıttım ama
yolda benı bır heyecan sardı anlatması mumkun olmayan heyecandı

fotografcıya gırdım ıyı gunler 6 tane vesıkalık fotografa
ıhtıyacım var dedım bana odaya gır hazırlan gelıyorum dedı odaya
gırdım beklemeye başladım heyecandan yaragım kalkmış pantolunmdan
belırgın bır sekılde duruyordu ıcerı gırdı buyurun oturun dedı
oturdum ama kalkmış olan yaragım cokdaha belırgınleşmıştı
utandım o ıse gulumsuyordu fotografımı cekmek ıcın yanıma yaklaştı
soyle dur dedı sonra yenı fark etmış gıbı oo ufaklık uyanmış
galıba dedı bırsey soylıyemedım utangac utangac guldum yanıma
coktu elını yaragıma attı bakalım ne kadarmış dedı fermuarımı
actı yaragımı cıkardı hımmmmm bayagı buyukmuş dedı sonra oksamaya
yavaş yavaş opmeye başladı dayanılacak gıbı degıldı

arka kısımda yatak varmış oraya gectık benı opmeye yalamaya
başladı dılını agzıma sokdu emdı dudaklarımı ısıryordu yalıyordu
benı domaldı bana delıgını opmemı yalmamı soyledı bende opmeye
başladım yaladım sonra oda benım delıgımı yaladı emdı dılını
ıcıne sokmuş yalıyordu cok kotu olmuş
bıran once boşalmak ıstıyordum daha dayanacak gucum kalmamıştı
o gun defalarca boşaldım cok hoşuma gıtmış ılk defa boyle
bır zevk yaşamıştım o sehırden ayrılana kadar fotografcıya
gıdıyordum yazın yanında calışıyordum ondan cok ozel cok guzel
seyler ogrendım

Yaşlı fotoğrafçı yaşanmış seks hi kayesi tıkla oku için “0 yorum” bulunmaktadır.

.