Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

BABAMA VERDİĞİM GECE AĞLADIM İTİRAF EDİYORUM

13 Kasım 2012 Salı tarihinde yazılmıştır.

Selamlar sizlere bir itirafta bulunmak istiyorum, yaklaşık bir yıl önce kadardı ama hala unutamıyorum o anı, alkollü olduğum bir durumda ne yaptığımın hiç farkında değildim, ben 22 yaşındayım, normal bir kız fiziği ve boyum var, lise bittikten sonra okula devam etmedim aile içi büyük bir kriz geçirmiştik o zamanlar, annem ve babam ayrılmıştı, ağabeyim ve iki kız kardeşim annemle giderken bende babamla gitmeyi tercih etmiştim, babamla 2 yıldan fazla bir süredir aynı evde tek başımıza yaşıyoruz, beni ne kapıya salıyor nede dışarı çıkmama izin veriyor, evde hapis gibiyim kimseyi gördüğüm yok, o işten gelirse tek eğlencem babam oluyor, konuşarak zaman geçirmeye çalışıyorum, beni üniversiteye yollamıyor iyice evde hapis gibiydim o zamanlar, evde kurumuştum resmen, babamda işten gelince beni yanına çağırır kucağına oturturdu sallardı dizlerinde ama arada hissettiğim sert bir şey beni çok rahatsız ederdi, belli bir süre sonra benim babamla ilişiğim gittikçe cinselliğe kayıyordu, bir gece babamın aklı esmiş içki falan alıp gelmişti, o gece beni de yanına çağırdı ama o içtikçe bende içmeye devam ediyordum, kafam yarım saat içinde dönmeye başlamıştı, ayağa kalkıp tuvalete gidecek halim dahi yoktu artık, kalkmaya çalıştım ama yerimde duramıyordu, babam beni kaldırıp götürdü ben kendi başıma zor girip çıkmıştım tuvaletten, babam bana sarılıp odama kadar götürdü yatağa yatırdı ama bana alkolün verdiği etkiyle kendimi babamın karısı olarak zannediyordum, ona gel hayatım seni bekliyorum demiştim, çat pat yaptıklarımı hatırlıyorum, neyse babam üstümü örtmüş bende kendime doğru çekerek öpmüştüm, daha sonra ben alkolün etkisiyle babamın altında çırılçıplak yatıyor ve altında zevkten inlerken bulmuştum, babam bana geçirdikçe ben ah ah kocacığım diyordum, inilti seslerim odanın dört bir yanında yankılanıyordu sanki, daha sonra yatağın üstünde ters döndüm arkadan veriyordum bu defa babama, 20 santimden fazla aleti beni yatağın içinde inim inim inletirken oda gittikçe aletinin tamamını sokup çıkartıyordu, 20 dakika kadar babama önlü arkalı vermiştim, kızlığımı da babam almıştı benden, o gece çok garipti hem acı hem de zevklerin en büyüğünü tatmıştım, yarım saat kadar da seviştikten sonra babam çıkıp gitmişti odamdan, bende kendimi toplayıp çarşafları falan temizledikten sonra duş alıp geri gelmiştim yatağıma, alkolün etkisi de yavaşça geçmeye başlayınca bir an babamla yattığım aklıma gelince ben başladım ağlamaya, o günden sonra hala da devam ediyorduk babamla yatmaya ama bunu ilk kez burada söylüyorum ve babam bu olaydan sonra serbest bırakmıştı istediğim gibi çıkıp geri geliyordum eve artık babamın küçük kızı değil fahişesi olmuştum itiraf ediyorum.

BABAMA VERDİĞİM GECE AĞLADIM İTİRAF EDİYORUM için “0 yorum” bulunmaktadır.

.