Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

babamın hamile bırakmasını istediğim gece

28 Kasım 2012 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

mrb arkadaşalr buda benim başıma gelenve halen devam eden bir hikayemdir. ben birkaç yıl önceleri idi 18 yaşımda evlenmiş ama 5 yılı geçmiş cocuksuz bir kadındım hertürlü herşeyi deneme yapıyorduk dr lara gidiyorduk ama halen böyle idik kusur kocamdan oluyordu bunu oda bende biliyorduk tabi ama olurda diyorlardı.ben çok kafaya takmıştım artık ne yapasam acaba diyordum.kocambir fabrikada çalışı gececi gündüzçü babamda yalnız olduğuna beni bekelerdi bizim evde yatardı çok kere hep.biz babamla zaten hep biyerde olduğumuzada babamın bazı hallerini ben görüyordum uyurken falan baxı kerlerde babamın yarağının kalkık oldu zamnaalda kocaman yarağı olduğu belli oluyordu işte bende böyle bir dudrumda bu fikrime geliveri.o anda babam beni haile bırakıverse neolurki diyordum içimden ama babam buna ne der diyordum tabi baya zaman geçti böyle ama ben artık babama karııs gibi davaranıyor öyle muhabbetler yapıyordum yapıyorduk ve oandada babamın yne yarağı dimdik ouyordu bu our dedim böytle bir gecede yine ben böyle bir anda babama deyiveridm babacımm deyip sen beni bu gece hamile bırakıversin ne olurki yani dedim.babam ne bileiym sevindimi ne bir kahkaha attıki bana bakarak kıızm sen evli kadınsın kocan var duyar dedi bende burada kocammı varki nerden duyacakki dedim ve 2 mizde sustuk muhabbet deyişti idi



yatama zamanımızgelince ben gdyorum babacım yatama sana iyi geceler dediğimde babam bana kıızmmmm bende geliyorum dedi ve heemn kalakarak beni erdi ve hemen odama geldk beni kendine cevirarak benim dudkalrıma yapıştı birden emiyordu elleride belmde kilitli benim kalacalarımı okşuyordu ve bende tek elbisem vardı onu eteinden tutrak sıyırdı attı ben tam çıplacık bir orosbu idim babamın kolları arasında bende onun atlatlni atıverdin bir şortu kalmıştı onunda ama babam memerime yapışmaış emiyor taaa aşayakadar yaladı emdi ve benim saçlarımı yakaldı yarağın üzeürne kakıyordu yüzüüm bende kilotunu bir çektimki babamın o koskocmaan yarağı dimidk di önümde babam başımı vuvuryordu yarağına ve ağzıma verdi idi bile ve beni yatağıma up uzıun atıverdi ben yatağımdada çıplacık sırt üstünde yatan bir dilberidm babam dudkalrımdan memrrimden backalrımı yalıyor emiyordu hele benim tazecik tertemiz amı yaladıkça hızı arttı hırslandı yarağı amın dudkalrının içine az sokarak darbeler yapıyordu amın içine memrim zaten avuçlarında idi backalrım dirsekelrnde ve ben tam bir dişi idim inliyordum babacımmmmm dayanamıyorummmmmm hadiiiii diyerek inliyordum ve babamcım tamda o anda öyle bir soktu kökledki inaın kendimi kaybettimo yarak amın drinliklerşne ulaşınca ve am 2 yana kasılıverince delirdim ve ahhhhhhhh ahhhhh babacımmmm benim diyereketen bağırıyordum abamda zaten dul du ve oda öyle bir sikmeye sokmaya başladıki o dik memrimi dudkalrımı bacakalrımı yaladıkça emdikce ve ısırdıkça kendini kaybederek beni parçalarcasına sikiyor sokuyordu seni ebedi böyle sikecem yavrummm diyordu bana bende sen nasıl nerden ne zaman istiyorsan öyle sikersn babacımmm erkeğim benim diyordum ve babam beni sabahakadar böyle defalarca sikti ve menlerini amın en derinine boşaltıyordu hep bu yarak artık sen ne zaman isitiyorsan seni hamile bırakacak kızmmm diyordu ve bu geceden itibaren biz babamla tam bir evlilik hayatına başladık innaılmaz bir zevki yaşıyorduk hele babam bu yaşta böyle bir zevki hayatını yaşadığına şaşırıyordu dik memerimi dudkalrımı backalrımı vucudumu emdikçe yaladıkça deli gibi sikiyordu a amın içinde belkide hayatının en zevkli anlarını yaşıyordu ama dediğimiz gibi beni daha ilk siktiği gecde hamile bırakmış cocuğumunda babası olmuş bunu öğrendiğmde sevinçten delirdik hepimiz hele kocam ve ben adeta uçuyorduk anda ve cocuğum 2 yaşına geliyordu bunu kocam hiç anlamaıştı ama bir kere daha yapalım diyordu kocam hep son kere diyreketen bende our tamm dedim ve babam zaten yanımızda idi ve yne böyle bir gecede bütün tohumlarını amın derinliklerine fışkırtıyordu deflarca yine tabi ve beni bir kere daha hamile etmişti bile babam çok iyi bir erketi soktuğu gibi amıda kadınıda delirtiyordu ve bu cocuğumıuda doğurup büyüttük sayılır zatende sondu artık cocuk işimiz bunu kocam yine hiç bşlmedi ible yine bizde o andan sonrada babamla innaın halen bu zevki bu hayatı yaşamaya devam ediyoruz ve inmnaın tadını zevkinizi unutamıyacağınız bir zevk yaşanıyor nedense işte ben buyum ne derseniz deyin bana

babamın hamile bırakmasını istediğim gece için “0 yorum” bulunmaktadır.

.