Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

DUYGU’ YU KARDEŞİ AYLİN’ LE ARABADA ALDATTIM

29 Kasım 2012 Perşembe tarihinde yazılmıştır.

Günaydınlar benim adım Vural 22 yaşındayım, kısa süre önce nişanlandım ama sizlere nişanlımın kardeşi ile yaşadıklarımı anlatacağım, yada nasıl aldattığımı, sevgilim adı duygu 21 yaşında, kardeşi Aylin 19 yaşında, bebek gibi bir kız, ablası kadar güzel ama ondan daha sağlam ölçüleri var, her defasında benim önüme geldiğinde gözlerimi ondan alamıyordum, öyle ateşli bakıyor k, onu görünce yarağıma söz geçiremiyorum hemen kalkıyor ayağı ağabey am mı diye soruyor bana yol ortasında, önle güzel giyiniyordu ki şimdi bakıp da ayakta boşalmamak çok zor, ablasıyla birlikte koluma takar gezerim ama bir türlü kendime çekemiyordum, duygu ile öpüşürken oda yanımızda bizi izlerdi aralarda ellerinin göğüslerine doğru gidip okşadığını falan görmüştüm, benim ilgimi açıkçası çok çekerdi, daha genç ve güzel olması ablasından sonra beni ona cinsel ilişki için itmeye başladı gün geçtikçe, birkaç ay sonra biz zaten nişanlandık duylu ile, artık öyle yakınlaşmalarımız oluyordu ki Aylin ile, benim çalışmadığım sıralardı ve hiç iş bulup da çalışma istediğim yoktu, aklıma takılan Aylin bir kez olsun onu arzuluyorum, tam da bu sıralarda işte duygu teyzesine gidince Aylin kendini bana teslim etti, her defasında göz kulak oluyordum evet, onu daha iyi aça bileceğim eğlence yerlerine götürüp aklını çelmeyi düşünüyordum, her tarafa artık ikimiz bir gitmeye başladık, günden güne yakınlığımız sürüyordu tabi, git gide öpüşmeler olmuş iyice sıkı fıkıydık artık, aralarda bana yakın hissettiğini bile söylediği oluyordu, bir gece urla ya doğru gittik, bize bir saat kadar uzaklıktaydı, orada kumsala yakın ve sakin bir yere çekip arabayı öpüşmeye başladık, benim yarağım da gittikçe kalkıyordu yavaşça tahrik olmaya başlamıştım, yeter derseciye bir sarıldım memelerine başladım okşamaya yavaşa sakin ol diyordu anlamıştım bana vereceğini, başladım soymaya ama bir yandan da kendi üstümden birkaç parça bir şey çıkartıyordum, ikimizde yarı çıplak olmuştuk, yarı çıplak derken de ben altımdakileri sıyırdım onun altında ne varsa komple çıkarttım, ufaktan yalamaya başladım ta ki vıcık vıcık olana dek, daha sonra koltuğu hafif arkaya doğru yatırdım derken yavaşça amına girmeye başlamıştım o sıra da, ahh acıyor diye ses çıkartmaya başlamıştı bende hala yavaş yavaş sokup çıkartmaya devam ediyordum, fazla sürmedi birden çok aşırı sesle ahhh diye ses çıkartmaya başladı, amına git gel yaptıkça iniltileri de arttı zevk aldığı her halinden belliydi, birkaç dakika içinde bende artık taşaklarıma kadar sanki sokup çıkartıyordum Aylin altımda çığlık atıyordu ben birkaç dakikanın içinde artık boşalmıştım, kumrala geçip birkaç dakika yürüyüşten sonra evine bıraktım, yaklaşık 2 gün önce olmuştu bu olay, daha sonra birkaç kez daha buluşmuştuk ama ilişkiye girecek bir yer ve duygu nun gelmesiyle olamamıştı.

1 yorum:

  1. merhaba ben ankadan OKTAY yaş 30 boy 1-75 boy yakışılıyımdır gizlilik içeerisinde gizli bir aşk yaşıyabileceğim birşeyler paylaşacağım dul bekar evli farketmez bayanlardan tlf bekliyorum 0536 452 30 32 özele açık 7/24 saat araya bilirsiniz.. Msn : oktaydejawu@hotmail.com NOT:Evli aileler yeni fantaziler isterseniz arayın mesaj atın GİZLİLİK ÇOK önemlidir...

    YanıtlaSil

.