Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Abim bana tecavüz etti Aile İçi Seks Hikayesi

10 Aralık 2012 Pazartesi tarihinde yazılmıştır.

Slm arkadaşlar,başımdan gecen bir olayı anlatıcayımm neyse ben 16 yaşında bir kızım bir gün izmire gittik halamları ziyarete abim le biz erken döndük izmirden eve gittik dinlendik evde abimle kalıyordum abim bana sex le ilgili sorular sordu bende dersledim sanane diye flan abinim öreniceyim dedi hayır yapmadım dedim sonra çıktım evden gelince banyoya girdim ve abim üstüme atladı ellerimi bagladı çok korkuyordum bagırdım abi yapmadiye ama dinlemedi sonra bir tokat attı ve amıma sokmaya başladı kızlıgım bozulmuştu abime çok kızıyordum hiç zevk alamıyordum sonra abim bıraktı benii kanlı idi heryer sonra abim cıktı evden aglamaya başladımm deli gibi idim sonra abim geldi ve doymadıgını söyledi annemleri aramakla tehtit ettim aradan 2 yıl geçti sevgilimmi getirdim abim katlanamadı ve sevgilimi dövdü ve haylan abim bana sarkar ve amımı götüme eller artık kurtulmak istiyorumm…

Abim bana tecavüz etti Aile İçi Seks Hikayesi için “0 yorum” bulunmaktadır.

.