Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Komuşum kocasıyla fantazim

6 Aralık 2012 Perşembe tarihinde yazılmıştır.

Merhabalar Ben Zeynep başımdan gecen olayı sizinle paylaşmak istiyorum3 aylık evliyim ama kocam pek becerikli değil. Birazda zayıf galiba yeni evlendiğimiz zaman cok sevişmek istiyordum ama benimle fazla sevişemiyor 1 ayda öyle zayıfladıkiherkes dalga geçmeye başladı ama ben geceleri üstünde hopluyorum 1 fazla tık yokbelkide kapasitesi o kadar neyse konuya gelelim kocam bir iş için şehir dışına cıkmıştı bende akşam bakkala indim bi rşeyler almak için anahtarım almadan inmişim kapıyı cekince dışarıda kaldım çilingirde bulamadık komşum Hatice abla gilde kalmak zorunda kaldım. Sabah saat 6 uyandım kalktım lavaboya gidecektim. Hatice ablagilin odadan sesler geliyor kapıyıda açık bırakmışlar… hatice ablanın kocası Mehmet bey hatice ablayı göüslerini emiyor elleriyle de kalcalarını okşuyordu sırtını cevirdi… Omuzlarını ve sırtını öpüyordu kalacalarını okşuyor öpüyordu buarada aletini gördüm amanin nekadar büyük bende zevklenmeye başladım hatice ablayı kıskandım.hatice ablanın amını dilleriyle emmeye başladı hatice abla inliyordu hatice ablayı domalttı aletini amnıa gecirdi hatice ablaçarşafa sıkı sıkıya elleriyle tutuyordu. sik beni kocacığım balta yaraklı kocacığım diye ikiside zevkten inliyordu Mehmet beyde daracık amlı karıcığım diye basıp duruyordudaha sonra sırtını yere yatırıp bacaklarını omuzuna aldı git gel yapmaya başladı belliki zeynel bey cok tercübeli ve güçlü bir erkek inanın 15 dakikadar seviştiler bu rada bende mavoldum keşke kocamda beni böyle siksedaha sonra hatice abla kalktı bende hemen odama geçtim hatice ablanınbir huyu vardır. banyoya girdimi yarım saatten önce cıkmaz hatice abla banyoya girdi bende tehlikeyi göze aldım hemen Mehmet beyin odasına girdim mehmet bey yorulmuştu gözlerini kapatmış dinleniyor ve uyudu ben hemen aletini emmeyebaşladım daha yetmedimi diye söylenmeye başladı ben aletini kaldırdımaleti elektirk direği gibi dip dik oldu bende odamda kilotumu cıkardım üstümde hatice ablanın yedek geceliği vardı o kcaman aletin üstüne ağır ağır oturmaya başladım korkuyordum ya cok acırsa yavaş giriyordu ama acıyordu bu arada Mehmet bey gözlerini açtı bu amda kimin diye cünkü farkına varmıştı karısnın amı ile elbette bir değil beni görünce şaşırdı eve üstüne omuzlarıma ellerini koyarak üstüne iyice oturtu ama cok acıdı üstünden hemen kalktım beni yere yatırdı memelerimi emmeye başladı haticeden güzel göüslü kadın güzel kalçalı kadın diye söyleniyordu benim o küçük yuvarlak kalçalarımı okşuyor oyratca oynuyordu ben ufak tefek zayıf biriyim adete benimle oynuyordu beni domalltı e ve amıma aletini bir kökledi ellerimle yatak çarşafını tutyordum hatice ablanında tutuğu kadar varmış artık zevk almaya başladım kocam beni bu kadar güzel sikmemişti Mehmetne kadar güzel sikiyorsun dedikce kuduruyor daha cok gel git yapıyorduben geri döndüm bu sefer bacaklarımı omuzuna aldı altıma bir yastık koydubir gömdü bana zevkten inliyordum kocamdan güzel sikiyorsun dedikce adete çıldırıyordu içime adeta fışkırarak boşaldı üzerime yığılıdı hemen onu itirdim ve altından kalkıp odama gittim çünkü hatice abla banyodan cıkabilirdi…

Komuşum kocasıyla fantazim için “0 yorum” bulunmaktadır.

.