Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

Kuzenimi Nasıl Siktim

8 Aralık 2012 Cumartesi tarihinde yazılmıştır.

Merhaba sevgili seks hikaye sever adım murat İstanbul da yaşıyor ve tam 30 yaşımdayım bundan yaklaşık 12 yıl önce yaşadığım bir olayı. Kuzenimi Nasıl Siktim onu anlatacağım… o zamanlar 18 yaşlarında yaramaz bir gençtim oldukça yakışıklı çıtır biriydim kuzenim aynı yaşlarda idi genç ve tazecik bir kızdı… onu şöyle tarif edersem daha iyi anlarsınız diye düşünüyorum o kadar heyecanlı bir kızdı ki her yaramazlığın altından o çıkardı babasına ve annesine çok çektirirdi ve tabi bana da onlarda kalırdım arada sırada oda yanıma girer yatardı ilk önceleri aklıma birazdan anlatacağım şeyler hiç gelmezdi Taki onu bir sabah yanımdan kalktığında çok bol bir şortla görene kadar o kadar bol ve kısaydı ki bacak aralarından az tüylü amcığı fırlamıştı… Ben şok olmuştum 1 dk sonra yanıma girip yattı arkası bana dönük benimde önüm ona dönük yan yana yatıyorduk ve korktuğum başıma geldi sikimin hafif hafif kalktığını hissettiğim üzerimde ince bir pijama vardı ve yeğenimin götüne değdiğini onun sikimi hissettiğini biliyordum ama hiç sesi çıkmıyordu, bir gariplik vardı o an o kadar garip tiki kendime dur diyemedim ve kalçasını okşamaya başladım planım şuydu ne yapıyorsun sen gibi ters bir tepki verseydi uyuyor rolü yapacaktım ki böyle bir tepki gelmedi ve ben devam ettim o kadar çok zevk alıyordum ki tarifi kesinlikle yok şortunu aşağı indirdim çok güzeldi sikimi götüne dayadım öylece bekledim, beklediğim ufak bir işaretti onu sikmem için ve o da poposunu hafifçe oynattı sanki içime gir der gibi çok heyecan doluydum sikimi ıslattım biraz ve göt deliğine dayadım içine girdim hafif bir ses çıkardı sanırım canı yanmıştı fakat ilk kez göt sikmiyordum belikli yeğenim ya kendine bir şeyler sokmuş yada başka birine vermişti o an daha önce ne yaptığın bir önemi yoktu çok fazla dayanamadım ve içine patladım çok güzel bir duyguydu sonrasında zaman içerisinde hep yaptık şimdilerde çok nadir yapıyoruz gerçi birbirimize ilgimiz kalmadı ama ilk zamanlarımız çok daha güzeldi herkese sevgiler bu arada hikayem bununla sınırlı değil ensest olarak 3 farklı kişiyle yaşadım onları da paylaşacağım …

Kuzenimi Nasıl Siktim için “0 yorum” bulunmaktadır.

.