Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. www.xhikayeci.blogspot.com !

kız arkadaşımın ablasıyla dükkanda

6 Aralık 2012 Perşembe tarihinde yazılmıştır.

Bu yazı zülfikar tarafından gönderilmiştir slm arkadaşlar ben zülfikar ankaradan bu olay yüzde yüz gercektir ben 185 boyunda 70 kilo br gencim ankara necatibeyde kendi dükkanım var terziyim yaklaşık 2 ay önce başımdan gecen bir olayı anlatcam size cıktım kız arkadaşımın ablasıyla aramızda gecenler hakkında yani pınarla ilgili bir gün iş ler yogun oldu icin kız arkadaşımdan ablasını yaıma yardım icin cardım geldi ama pınar dul du her genen erkek müşteriye yılışıyodu ve dikkatimi cekti öglene dogru işler azaldı v oturuyorduk laf lafı actı iş seks se geldi bi ara pınar beni kızdırdı bak kızdırma öperim filan dedim öp sik dedi başta cakmadım sonra sütyenin askısı t-şörtden cıkmış düzelt dedim müşteri filan geliyo ayıp olur dedim oda kopcası cıkmış sen bi tak dedi tamam diye kabin terdesini cektim aman tanrım ne görüyüm t-şörtünü cıkarmış tak dedi ben biraz duraksadım ben sana bi takcam dedim oda neyi takcan diyince kopcayı dedim yalan söyleme yaraını mı takcan dedi ve hemen dudama yapıştı ve ok yaydan cıktı heme dükkanı kapısın kitledim geldim yanına başladım bunu yalsmaya ve hemen pantolanu cıkartı benim kini yalamaya başladı yalarken de kocada böyle olsa ayrılmazdım diyodu sonra ben onu soydu her yerini yaladım bir yanda göüslerini sıkıyolarum oruspu encok göüsünden zevk alıyomuş sonra bunu kucama cektim amına girmeye başladım yaklaşım 10 dk girdim cıktım ve icine boşaldı ve yoruldum icin bıraktım orda biraz seviştikten sonra o giti 3 hafta sonra beni aradı ve hamile oldunu söyledi cocu aldıralım dedimde olmaz onu dogurcam dedi ben tırstım tabi annen baban ne diyceksin diye oda bişeyler uydurcam dedi ve ögle kapandı şimdi salak kafam diyorum kızdan ayrıldıma tek bu yüzden üzülüyorum ablasıda giti diye☺)

kız arkadaşımın ablasıyla dükkanda için “0 yorum” bulunmaktadır.

.